Keystone logo

22 Di kampus Sarjana Program dalam Reka Bentuk Permainan 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Pengajian Reka Bentuk
  • Reka Bentuk Media
  • Reka Bentuk Permainan
  • Di kampus
Bidang pengajian
  • Pengajian Reka Bentuk (22)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Di kampus Sarjana Program dalam Reka Bentuk Permainan

reka bentuk permainan menggunakan seni, reka bentuk grafik, penulisan, dan pengaturcaraan komputer untuk mewujudkan asli dan unik kandungan permainan video. reka bentuk permainan boleh digunakan untuk membuat pelbagai bentuk hiburan serta program-program pendidikan yang boleh digunakan di sekolah-sekolah atau sebagai sebahagian daripada latihan pekerja.

Tuan A diperolehi selepas pelajar melengkapkan program ijazah sarjana muda. Untuk mendapatkan tuan, anda biasanya perlu melengkapkan 12 hingga 18 kursus kolej yang sering melibatkan melengkapkan ujian komprehensif dan / atau tesis.

Pembelajaran di kampus merujuk kepada menghadiri kelas secara peribadi. Ia biasanya melibatkan pergi ke kelas dan kuliah tradisional, mengambil bahagian dalam aktiviti kumpulan, dan melibatkan diri dengan fakulti dan rakan sebaya secara peribadi. Pembelajaran di kampus juga selalunya merangkumi akses kepada makmal, perpustakaan dan sumber kampus lain seperti kelab pelajar, pejabat perkhidmatan kerjaya dan pusat rekreasi.