Keystone logo

13 Sarjana Program dalam Reka Bentuk Perkhidmatan 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Pengajian Reka Bentuk
  • Reka Bentuk Perkhidmatan
Bidang pengajian
  • Pengajian Reka Bentuk (13)
    • Kembali ke kategori utama
    Lokasi
    Cari lebih banyak lokasi
    Jenis darjah
    Tempoh
    Kepantasan belajar
    Bahasa
    Bahasa
    Format kajian

      Sarjana Program dalam Reka Bentuk Perkhidmatan

      Ijazah sarjana dalam reka bentuk perkhidmatan, juga dirujuk sebagai tuan di reka bentuk untuk perkhidmatan, yang melatih para pelajar yang ingin menyertai industri perkhidmatan kemahiran yang diperlukan untuk berjaya. Perkhidmatan mereka bentuk melibatkan pembelajaran organisasi perkhidmatan dengan matlamat utama pembelajaran proses yang terlibat sebagai peningkatan kualiti dan kepuasan pelanggan. Kepentingan membuat perkhidmatan yang kompetitif tidak boleh overemphasized. Perniagaan yang melakukan peningkatan perkhidmatan dengan membandingkan perkhidmatan mereka dengan perkhidmatan dari firma-firma dalam industri yang sama. Ijazah sarjana dalam reka bentuk perkhidmatan memberi tumpuan kepada membuat perkhidmatan yang mesra pengguna yang mungkin; fungsi perkhidmatan juga bertambah baik. Walaupun program sarjana yang agak baru, konsep yang bergantung pada mulanya digunakan dalam pemasaran dan pengurusan. Program induk memberi tumpuan kepada meningkatkan kapasiti komunikasi.Siswazah dari program ini boleh mendapat pekerjaan di syarikat-syarikat kreatif dan reka bentuk sebagai pengurus reka bentuk dan inovasi jabatan. Program ini juga menegaskan mengenai kerja lapangan dan bengkel kerana mereka dianggap merangsang untuk pelajar dan menawarkan mereka pengalaman hands-on yang mempersiapkan mereka untuk persekitaran perniagaan yang sebenar. Sebelum menjalankan ijazah sarjana dalam reka bentuk perkhidmatan, pelajar akan belajar bagaimana untuk berfikir seperti seorang pereka dan mengambil beberapa kelas dalam budaya agar dapat memohon pengajian ke situasi kehidupan sebenar praktikal.