23 Penjenamaan Sarjana degrees found
- Sarjana
- Pengajian Pemasaran
- Pemasaran
- Penjenamaan
- Europe19
- South America2
- North America1
23 Penjenamaan Sarjana degrees found
Ditampilkan
School of Visual Arts
Penjenamaan MPS
- New York, Amerika Syarikat
Sarjana
Sepenuh masa
1 tahun
Pembelajaran jarak jauh, Di kampus
Inggeris
Sarjana Pengajian Profesional dalam Penjenamaan ialah program ijazah siswazah satu tahun yang mengkaji hubungan antara reka bentuk dan strategi, dan kuasa pemikiran reka bentuk sebagai satu cara untuk menggabungkan kemahiran kreatif dengan penyelesaian masalah dan proses membuat keputusan reka bentuk dan perniagaan. Ia adalah program pertama seumpamanya di Amerika Syarikat dan menawarkan pelajarnya peluang unik untuk belajar dengan beberapa pakar penjenamaan paling berjaya yang bekerja hari ini.
Ditampilkan
Raffles Milan - International design institute
Sarjana dalam Penjenamaan
- Milan, Itali
Sarjana
Sepenuh masa
1 tahun
Di kampus
Inggeris
Sarjana Penjenamaan ialah pengalaman pendidikan penjenamaan terbaik: firma perunding jenama global bersatu dalam program akademik yang mengasyikkan. Perjalanan penjenamaan daripada strategi kepada identiti, daripada reka bentuk kepada pengurusan, daripada inovasi kepada pengalaman pelanggan, daripada digital kepada persekitaran berjenama. Merentas disiplin dan merentas negara.
Ditampilkan
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Sarjana dalam Reka Bentuk Penjenamaan dan Pembungkusan
- Barcelona, Sepanyol
Sarjana
Sepenuh masa
1 tahun
Di kampus
Bahasa Sepanyol
Ijazah Sarjana dalam Reka Bentuk Penjenamaan dan Pembungkusan menyediakan latihan teori dan praktikal supaya pereka jenama dan pembungkusan masa depan boleh memperoleh visi holistik dan pakar dalam konsep, penciptaan dan reka bentuk jenama dalam talian dan luar talian, serta reka bentuk pembungkusan yang menyediakan unik pengalaman sambil mengukuhkan komitmen pengguna terhadap jenama pilihan mereka.
Ditampilkan
MIA Digital University
Sarjana dalam Pemasaran Web, Penjenamaan dan Penjualan - Bahasa Inggeris
- Online Spain
Sarjana
Sepenuh masa, Sambilan
12 bulan
Pembelajaran jarak jauh
Inggeris
Pemasaran digital adalah pusat strategi global syarikat yang perlu mengubah cara untuk mendekati pasaran dan pelanggan. Persekitaran digital menawarkan saluran baru dan kuat untuk berkomunikasi dengan bakal pelanggan dan syarikat memerlukan rancangan pemasaran digital yang tersusun untuk memahami dan meramalkan tingkah laku pengguna. Master dalam Pemasaran Web, Penjenamaan, dan Merchandising adalah program dalam talian yang komprehensif yang memberikan gambaran luas mengenai landskap pemasaran digital dan penggunaan teknologi digital untuk menganalisis data yang kompleks, mengkaji pasaran dan menjalin hubungan yang berkesan dengan pelanggan melalui penjenamaan dan dalam talian dasar pemasaran. Selepas bahagian teori pelajar akan terlibat dalam pelbagai aktiviti dan tugas praktikal yang membolehkan mereka memahami bagaimana menggunakan kandungan digital dan strategi pemasaran mengikut objektif syarikat.
Ditampilkan
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Sarjana dalam Pemasaran Fesyen
- Milan, Itali
Sarjana
Sepenuh masa
11 bulan
Di kampus
Inggeris
Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khususnya, kursus ini merangkumi kajian aspek yang paling penting dalam pengurusan pemasaran fesyen, teknik komunikasi - memberi tumpuan kepada aspek strategi kedudukan dan pengurusan jenama - keperluan identiti dan pengguna tanpa mengabaikan analisis media digital.
Ditampilkan
Elisava Acid House Madrid
Sarjana dalam Penjenamaan
- Madrid, Sepanyol
- Barcelona, Sepanyol
Sarjana
Sepenuh masa
1 tahun
Di kampus
Bahasa Sepanyol, Inggeris
Master in Beyond Branding ialah program sepanjang tahun yang meneroka bagaimana jenama berkelakuan dan berkonsepkan hari ini, menganalisis landskap semasa komunikasi jenama dan mengkaji bagaimana perubahan global telah mempengaruhi estetika jenama dan dalam model perniagaan. Kami percaya bahawa penjenamaan telah berkembang jauh melangkaui logo dan manual jenama kerana pengaruh besar perubahan teknologi dan Internet dalam tempoh 20 tahun yang lalu: bentuk kerumitan baharu apabila berkomunikasi memerlukan respons baharu kepada tanggungjawab mereka. Identiti korporat kontemporari mesti menyesuaikan diri dengan pelbagai khalayak, format, peranti dan naratif baharu.
Ditampilkan
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Program Sarjana dalam Reka Bentuk Jenama untuk Hospitaliti
- Florence, Itali
Sarjana
Sepenuh masa
1 tahun
Di kampus
Inggeris
Program Sarjana dalam Reka Bentuk Jenama untuk Hospitaliti apakah maksud mencipta dan mengurus jenama dalam industri makanan? Bagaimana untuk memasarkan syarikat wain dan mengusahakan identitinya? Bagaimana untuk mengintegrasikan pelancongan dalam semua itu? Daripada teknik penjenamaan kepada reka bentuk perkhidmatan, matlamat Program Sarjana dalam Reka Bentuk dan Pengurusan Jenama: makanan, wain dan pelancongan adalah untuk membantu pelajar dan profesional muda mengembangkan kemahiran mereka sebagai Pengurus masa depan industri HORECA, mengintegrasikan wain makanan dan pelancongan ke dalam tawaran gaya hidup.
Ditampilkan
Accademia Italiana
Sarjana Satu Tahun dalam Reka Bentuk Jenama
- Rome, Itali
Sarjana
Sepenuh masa
1 tahun
Di kampus
Inggeris, Itali
Sarjana Satu Tahun dalam Reka Bentuk Jenama yang diiktiraf oleh Kementerian Pendidikan Itali bertujuan untuk melatih profesional yang mampu membangunkan komunikasi dan imej jenama, meningkatkan nilainya. Graduan akan dapat mereka bentuk mesej untuk semua saluran penyebaran, dengan tumpuan kepada media inovatif.
Ditampilkan
LCI Barcelona
Ijazah Sarjana dalam Penjenamaan
- Barcelona, Sepanyol
Sarjana
Sambilan
10 bulan
Di kampus
Bahasa Sepanyol, Inggeris
Mulakan perjalanan ini melalui dunia penjenamaan pelbagai disiplin dan dapatkan pandangan tentang setiap fasa pengurusan jenama, penciptaan dan proses komunikasi—dari definisi strategik kepada pengaktifan dalam pengalaman pengguna, melalui perendaman, definisi, ekspresi dan pengaktifan sesuatu jenama.
Ditampilkan
ELISAVA Barcelona School of Design and Engineering
Sarjana dalam Penjenamaan
- Barcelona, Sepanyol
- Madrid, Sepanyol
Sarjana
Sepenuh masa
1 tahun
Di kampus
Inggeris
Jenama dicipta untuk memberikan konsistensi dan keselarasan kepada komunikasi produk dan, diharapkan, untuk bertahan dan bertahan. Tetapi bagaimana mereka boleh menyesuaikan diri walaupun terpaksa berubah dan mempersoalkan nilai teras mereka? Anda akan menemui jawapannya dalam Master Beyond Branding kami.
Ditampilkan
ESPM – Brasil
Sarjana dalam Penjenamaan
- São Paulo, Brazil
Sarjana
Sambilan
4 semester
Pembelajaran jarak jauh
Portugis
Kursus Sarjana dalam Penjenamaan, pelajar akan bersedia untuk: Memahami bagaimana jenama yang mempunyai nilai tinggi, identiti dan nilai terbeza dibina dan diurus.
Ditampilkan
ESDESIGN - Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Sarjana dalam Penjenamaan dan Kreativiti dan Komunikasi Jenama
- Barcelona, Sepanyol
Sarjana
Sepenuh masa
12 bulan
Pembelajaran jarak jauh
Bahasa Sepanyol
Pada masa ini, orang yang bertanggungjawab dalam komunikasi jenama mesti memahami hubungan mendalam antara teknologi, nilai dan hubungan manusia untuk menerapkannya dalam reka bentuk penjenamaan. Jika tidak, mereka tidak akan dapat menjana mesej dan cadangan yang berkaitan untuk jenama, produk atau perkhidmatan. Daripada refleksi ini lahir BrandStorming ini: Sarjana Komunikasi Jenama. Kerana anda perlu memikirkan semula apa makna jenama hari ini. Nasib baik, dua elemen utama akan sentiasa diperlukan: strategi dan kreativiti.
Karlshochschule International University
Master in Specialization Brands & Stories
- Karlsruhe, Jerman
Sarjana
Di kampus
Inggeris
Domus Academy
Sarjana dalam Reka Bentuk Jenama Visual
- Milan, Itali
Sarjana
Sepenuh masa
11 bulan
Di kampus
Inggeris
Mencampurkan kreativiti, reka bentuk grafik dan strategi, penjenamaan berwawasan bermula dengan memahami nilai-nilai syarikat dan memuncak bukan sahaja dalam keupayaan untuk menyampaikan cerita yang bermakna, tetapi juga, membawa penonton ke tepi dan ke arah yang tidak dijangka dengan pendekatan yang inovatif dan mengganggu. yang menggabungkan perwakilan visual yang menarik dan nada suara yang dipesan lebih dahulu, untuk membina hubungan yang tidak dapat dilupakan dan berkekalan dengan orang ramai.
Universidad de Medellin
Sarjana dalam Komunikasi Jenama
- Medellín, Colombia
Sarjana
Di kampus
Bahasa Sepanyol
Master dalam Jenama Komunikasi, metodologi tatap muka, mempunyai visi strategik komunikasi dan pengurusan maklumat, yang memungkinkan lulusannya untuk campur tangan dalam perancangan, penciptaan, dan pengembangan strategi komunikasi jenama dalam semua jenis sosial, budaya, pendidikan , organisasi produk atau perkhidmatan, awam atau swasta. Master dalam Jenama Komunikasi dipanggil profesional pascasiswazah yang mempunyai kemahiran strategi, penyiasatan, argumen, dan komunikasi untuk merancang, mengurus dan mengawasi ruang komunikasi yang berbeza antara jenama dan khalayaknya, secara komprehensif, dengan inovasi dan kecekapan, bergantung pada mengenai keperluan organisasi dan pasaran. Ia akan mempunyai nilai dan pengetahuan yang memungkinkannya berfungsi dalam semua jenis organisasi sosial, budaya, pendidikan, produk atau perkhidmatan, awam atau swasta; dengan hormat, kriteria, pemikiran kreatif dan strategik, pengambilan keputusan, dan kekuatan rundingan. Dia akan menjadi pemimpin positif, dengan visi antarabangsa, yang dari penekanannya pada komunikasi, akan dapat menghadapi, mengurus dan menyokong tahap-tahap proses pembinaan jenama.
Jawab beberapa soalan dan kami akan memadankan anda dengan program!
Format pembelajaran popular
Sarjana Program dalam Pengajian Pemasaran Pemasaran Penjenamaan
Ramai pelajar yang mendaftar dalam program ijazah sarjana telah baru-baru ini selesai Sarjana Muda dalam bidang yang berkaitan. Menamatkan program ini sering membolehkan graduan untuk pakar, memajukan atau menerima gaji yang lebih besar dalam kerjaya pilihan mereka. Ijazah sarjana pendidikan adalah langkah seterusnya ke arah ijazah doktor falsafah.
Apakah Sarjana Penjenamaan? Ini jenis program memberi tumpuan kepada strategi yang mewujudkan hubungan kukuh antara jenama produk atau perkhidmatan dan pengguna akhir. Pelajar-pelajar belajar untuk membina dan menguruskan jenama yang kukuh untuk membantu organisasi bersaing di pasaran. Analisis penjenamaan, strategi pemasaran, komunikasi dan operasi perniagaan biasanya dimasukkan ke dalam kursus. Teori konsep dan kajian kes yang sering digunakan untuk menggalakkan pemahaman tentang aplikasi pengetahuan dalam situasi dunia sebenar.
Pengkhususan dalam penjenamaan melanjutkan lagi kemahiran membuat keputusan pelajar, pengetahuan teori dan praktikal strategi pemasaran dan perniagaan global. Ini adalah berguna dalam industri ini mencabar, tetapi juga dibawa ke arena perniagaan lain seperti pengurusan projek dan jualan.
Di seluruh institusi ia boleh menjadi sukar untuk meramalkan kos pendapatan ijazah. Yuran, tuisyen dan kerja kursus mungkin berbeza-beza mengikut latihan, projek penyelidikan dan pilihan lain yang mungkin boleh didapati. Pemeriksaan yang teliti sesuatu program boleh membantu menentukan pelbagai perbelanjaan dan memberi idea umum daripada kos keseluruhan.
Pengurus jenama sering mencari jawatan di agensi-agensi dan syarikat-syarikat komunikasi pemasaran dan penjenamaan antarabangsa, serta kerajaan dan bukan keuntungan agensi. Perhubungan awam dan pengurus jualan, pengurus produk dan perunding pemasaran sering mempunyai ijazah sarjana.Banyak organisasi profesional memerlukan seorang pakar penjenamaan untuk mewujudkan imej awam bagi syarikat itu. Pengambilan adalah perkara biasa, dan ramai pelajar mencari jawatan sebelum tamat pengajian.
Seorang individu boleh mendaftar dalam program penjenamaan peringkat sarjana mana-mana sahaja di dunia. Pilihan dalam talian juga disediakan untuk mereka yang tidak terletak berhampiran sebuah universiti yang mempunyai program ini dan tidak dapat berpindah. Untuk memulakan proses, cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang yang memimpin.