Keystone logo

25 Sarjana Program dalam Pengajian Pemasaran Pemasaran Penjenamaan 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Penjenamaan
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (25)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Sarjana Program dalam Pengajian Pemasaran Pemasaran Penjenamaan

Ramai pelajar yang mendaftar dalam program ijazah sarjana telah baru-baru ini selesai Sarjana Muda dalam bidang yang berkaitan. Menamatkan program ini sering membolehkan graduan untuk pakar, memajukan atau menerima gaji yang lebih besar dalam kerjaya pilihan mereka. Ijazah sarjana pendidikan adalah langkah seterusnya ke arah ijazah doktor falsafah.

Apakah Sarjana Penjenamaan? Ini jenis program memberi tumpuan kepada strategi yang mewujudkan hubungan kukuh antara jenama produk atau perkhidmatan dan pengguna akhir. Pelajar-pelajar belajar untuk membina dan menguruskan jenama yang kukuh untuk membantu organisasi bersaing di pasaran. Analisis penjenamaan, strategi pemasaran, komunikasi dan operasi perniagaan biasanya dimasukkan ke dalam kursus. Teori konsep dan kajian kes yang sering digunakan untuk menggalakkan pemahaman tentang aplikasi pengetahuan dalam situasi dunia sebenar.

Pengkhususan dalam penjenamaan melanjutkan lagi kemahiran membuat keputusan pelajar, pengetahuan teori dan praktikal strategi pemasaran dan perniagaan global. Ini adalah berguna dalam industri ini mencabar, tetapi juga dibawa ke arena perniagaan lain seperti pengurusan projek dan jualan.

Di seluruh institusi ia boleh menjadi sukar untuk meramalkan kos pendapatan ijazah. Yuran, tuisyen dan kerja kursus mungkin berbeza-beza mengikut latihan, projek penyelidikan dan pilihan lain yang mungkin boleh didapati. Pemeriksaan yang teliti sesuatu program boleh membantu menentukan pelbagai perbelanjaan dan memberi idea umum daripada kos keseluruhan.

Pengurus jenama sering mencari jawatan di agensi-agensi dan syarikat-syarikat komunikasi pemasaran dan penjenamaan antarabangsa, serta kerajaan dan bukan keuntungan agensi. Perhubungan awam dan pengurus jualan, pengurus produk dan perunding pemasaran sering mempunyai ijazah sarjana.Banyak organisasi profesional memerlukan seorang pakar penjenamaan untuk mewujudkan imej awam bagi syarikat itu. Pengambilan adalah perkara biasa, dan ramai pelajar mencari jawatan sebelum tamat pengajian.

Seorang individu boleh mendaftar dalam program penjenamaan peringkat sarjana mana-mana sahaja di dunia. Pilihan dalam talian juga disediakan untuk mereka yang tidak terletak berhampiran sebuah universiti yang mempunyai program ini dan tidak dapat berpindah. Untuk memulakan proses, cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang yang memimpin.