Keystone logo

23 Sarjana Program dalam Pengajian Pemasaran Periklanan 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Pengajian Pemasaran
  • Periklanan
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (23)
    • Kembali ke kategori utama
    Lokasi
    Cari lebih banyak lokasi
    Jenis darjah
    Tempoh
    Kepantasan belajar
    Bahasa
    Bahasa
    Format kajian

    Sarjana Program dalam Pengajian Pemasaran Periklanan

    Bidang pengiklanan melibatkan komunikasi teknik pemasaran untuk meyakinkan, memujuk atau mempengaruhi pengguna ke dalam membeli atau mengambil tindakan tertentu. Sarjana dalam Pengiklanan direka bagi mereka yang berorientasikan perniagaan dan kreatif yang mencari kerjaya yang menarik dan mencabar. Terdapat Master berkualiti tinggi dalam program Pengiklanan terletak di universiti-universiti di seluruh dunia yang memberi peluang kepada pelajar untuk memperolehi kemahiran, memohon idea-idea mereka, dan memperolehi pengalaman praktikal dalam pengiklanan. Terdapat pelbagai topik untuk Ijazah Sarjana Pengiklanan yang membolehkan pelajar untuk pakar dalam bidang tertentu yang menarik, seperti pengiklanan kreatif, pengiklanan antarabangsa, komunikasi, dan pengiklanan dalam talian, untuk menamakan beberapa. Selepas mendapat Ijazah Sarjana Muda Pengiklanan, pelajar mempunyai peluang kerjaya dalam pelbagai bidang dan syarikat, termasuk pertubuhan-pertubuhan bukan keuntungan, syarikat multinasional, politik, farmaseutikal, makanan, dan banyak lagi.Jika Sarjana Pengiklanan bunyi menarik minat anda, kemudian mengambil lihat melalui program-program di bawah dan mencari satu yang sesuai untuk anda!