Keystone logo

22 Sarjana Program dalam Pemasaran Antarabangsa 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pemasaran Antarabangsa
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (22)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Sarjana Program dalam Pemasaran Antarabangsa

Menyedari ekonomi global hari 's, Pemasar Antarabangsa mahir berkomunikasi maklumat penting mengenai produk dan perkhidmatan kepada penonton yang luas, yang merangkumi bukan sahaja demografi pasaran tradisional, tetapi sempadan geografi dan politik juga. Graduan dari program Sarjana Pemasaran Antarabangsa mempunyai satu set kemahiran yang pelbagai kemudian membuat calon yang sangat kompetitif bagi pekerjaan dalam pengurusan eksekutif atau pentadbiran untuk bahagian atas firma Pemasaran Antarabangsa, perundingan atau syarikat multinasional dan organisasi. Kursus Pemasaran asas dalam tingkah laku pengguna, penjenamaan, pengurusan organisasi, dan psikologi, antara lain, digabungkan dengan latihan kemahiran khusus dalam kesedaran budaya silang dan komunikasi.
Sarjana dalam program ijazah Pemasaran Antarabangsa ditawarkan di sekolah-sekolah perniagaan di seluruh dunia, di UK, Lithuania, Norway, Sepanyol, Switzerland, Sweden, Amerika Syarikat dan banyak lagi.Kebanyakan universiti dan sekolah-sekolah perniagaan memerlukan pemohon untuk Sarjana program Pemasaran Antarabangsa memegang ijazah Sarjana Muda, sebaik-baiknya dalam mata pelajaran yang berkaitan. Sarjana dalam program ijazah Pemasaran Antarabangsa akan berlarutan selama dua tahun, walaupun ini mungkin berbeza-beza bergantung kepada mod kajian dan kursus elektif dipilih.
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana anda boleh mengambil langkah seterusnya ke arah kerjaya yang memuaskan dalam perniagaan global dan pemasaran, hanya tatal ke bawah dan klik untuk membaca lebih lanjut mengenai Masters yang diketengahkan di dalam program Pemasaran Antarabangsa, hari ini!