MasterPengajian Doktor FalsafahLawPengajian Sarjana MudaMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo

357 Pemasaran Sarjana degrees found

Search for subject or location
Penapis
Penapis
  • Sarjana
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
Disusun mengikut

    357
    281
    46

  • 400
      105
      57
      23
      22
      22
  • More in Pengajian Pemasaran
  • Periklanan24
  • Perhubungan Awam23

  • Europe252
  • North America32
  • South America27
  • Africa13
  • Oceania10
  • Asia11
  • Central America and Caribbean5

    181
    90
    1
    6

    264
    84

    196
    113
    21
    21
    18

    274
    95
    30

357 Pemasaran Sarjana degrees found

Sarjana Program dalam Pengajian Pemasaran Pemasaran

Individu yang sedang mencari untuk memajukan kerjaya mereka dan yang telah mendapat sarjana muda mungkin mendapati memperoleh ijazah sarjana untuk menjadi logik dan berfaedah langkah seterusnya. Ijazah sarjana membantu mempertajam tumpuan individu dalam bidang tertentu dan juga menyediakan mereka untuk kajian lebih lanjut, jika dikehendaki.

Apakah Sarjana Pemasaran dan Komunikasi? Ia merupakan satu program ijazah yang membolehkan para peserta mengetahui bagaimana dunia di sekeliling mereka berkomunikasi, serta cara-cara yang paling berkesan untuk menyampaikan mesej kepada pelbagai khalayak. Bukan sahaja pelajar mengkaji strategi komunikasi pemasaran semasa dan, tetapi mereka juga mendapat kemahiran analitikal berminat, pengetahuan perniagaan dan pemahaman tentang bagaimana pemasaran memberi kesan ekonomi-ekonomi. Selepas menamatkan pengajian ini graduan dapat membangunkan dan melaksanakan kempen pemasaran yang berkesan dan ucapan.

Ada beberapa manfaat yang berbeza menyiapkan Sarjana dalam Pemasaran dan Komunikasi.konsep disiplin Its membantu graduan untuk menjadi pekerja yang bermuka-muka. Ini boleh membantu individu-individu mengekalkan ketangkasan dalam pasaran kerja.

Terdapat pelbagai faktor yang menyumbang kepada kos mendapatkan ijazah ini. Faktor-faktor tertentu seperti kos purata institusi itu, lokasi geografi, dan sama ada anda belajar dalam talian atau di kampus semua memainkan peranan dalam menentukan kos akhir.

ijazah ini menyediakan pelbagai pilihan kerjaya untuk dipilih. Graduan boleh membuat keputusan untuk masuk ke dalam bidang pemasaran dan bekerja untuk hampir mana-mana jenis perniagaan. syarikat-syarikat besar, perniagaan kecil, bukan keuntungan, perniagaan runcit dan banyak lagi sentiasa memerlukan profesional pemasaran. Individu juga boleh memilih untuk menyertai syarikat pemasaran atau memulakan perniagaan sendiri. Mereka yang menikmati aspek bercakap juga boleh mempertimbangkan mengikuti kedudukan dalam filem dan media bidang.

Jika anda mempunyai hadiah untuk pemasaran atau suka berkomunikasi dengan orang lain, tahap ini adalah bernilai mengingati. Cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang di plumbum.