MasterPengajian Doktor FalsafahLawPengajian Sarjana MudaMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo

17 Komunikasi Korporat Sarjana degrees found

Search for subject or location
Penapis
Penapis
  • Sarjana
  • Kewartawanan dan Komunikasi Massa
  • Komunikasi
  • Komunikasi Korporat
Disusun mengikut

    17
    5
    4

  • 281
      37
      30
      23
      17
      16
  • More in Kewartawanan dan Komunikasi Massa
  • Media155
  • Kewartawanan47
  • Pengajian Televisyen13
  • Pengajian Radio2

  • Europe9
  • Africa2
  • Asia2
  • North America1
  • Oceania1
  • South America1

    8
    3

    14
    1

    8
    6
    1
    1

    12
    4
    1

17 Komunikasi Korporat Sarjana degrees found

Sarjana Program dalam Kewartawanan dan Komunikasi Massa Komunikasi Komunikasi Korporat

Sebuah syarikat bergantung kepada pihak yang berkepentingan. Setiap orang daripada mereka mempunyai mata sendiri nya pandangan. Ia adalah untuk sebab ini bahawa pelbagai aktiviti diuruskan untuk memastikan bahawa semua komunikasi luaran dan dalaman yang menjurus ke arah pandangan point-of-yang menggalakkan. Ini dipanggil komunikasi korporat. Sebaliknya, istilah boleh digunakan untuk menunjukkan mesej yang dihantar oleh mana-mana badan, institusi atau organisasi korporat kepada mana-mana penonton seperti ahli-ahli, rakan-rakan, dan media antara pihak berkepentingan yang lain. Program Ijazah Sarjana Komunikasi Korporat adalah amat direka program ijazah lanjutan yang menyediakan profesional komunikasi dalam dunia korporat yang semakin melebar. Program ini disusun untuk menawarkan kemahiran dan latihan yang berkualiti praktikal dipercayai di lapangan. Graduan dibentuk untuk fungsi Pegawai Komunikasi Korporat. Ijazah Sarjana Komunikasi Korporat adalah latihan kursus Sarjana moden yang ditawarkan oleh universiti-universiti di seluruh dunia di universiti-universiti terkemuka.Program ijazah membolehkan latihan kualiti pengurus dalam organisasi di seluruh industri. Terdapat pelbagai sesi praktikal untuk mendedahkan pelajar kepada dunia luar operasi perniagaan sebenar. Seorang pun yang memahami komunikasi berkualiti dalam setiap aktiviti korporat. Maka adalah sentiasa perlu untuk menyampaikan komunikasi yang berkesan bagi pihak yang berkepentingan. Sarjana Komunikasi Korporat adalah apa yang pengurus perniagaan ramai yang mencari untuk meningkatkan kemahiran dan keupayaan untuk mengendalikan aktiviti dengan berkesan. Peluang kerjaya dalam bidang ini adalah luas dan boleh didapati di seluruh dunia.