Keystone logo

9 Di kampus Sarjana Program dalam Hubungan Pelanggan 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Pengajian Perniagaan
  • Hubungan Pelanggan
  • Di kampus
Bidang pengajian
  • Pengajian Perniagaan (9)
    • Kembali ke kategori utama
    Lokasi
    Cari lebih banyak lokasi
    Jenis darjah
    Tempoh
    Kepantasan belajar
    Bahasa
    Bahasa
    Format kajian

      Di kampus Sarjana Program dalam Hubungan Pelanggan

      Perhubungan Pelanggan merujuk kepada strategi yang digunakan oleh perniagaan untuk berkomunikasi dan mengekalkan hubungan positif dengan pelanggan mereka. Matlamat perhubungan pelanggan adalah untuk membina hubungan jangka panjang antara syarikat dan pelanggannya.

      Ijazah Perhubungan Pelanggan akan memberikan anda kemahiran dan pengetahuan yang diperlukan untuk berjaya dalam perkhidmatan pelanggan dan peranan pengurusan. Anda akan belajar cara membangunkan hubungan pelanggan yang berkesan dan mengurus hubungan pelanggan. Selain itu, anda akan mendapat pemahaman tentang tingkah laku pengguna, strategi pemasaran, perhubungan awam, operasi juruwang dan banyak lagi.

      Dengan ijazah dalam Perhubungan Pelanggan, anda boleh meneruskan pelbagai laluan kerjaya seperti pengurus pemasaran atau wakil khidmat pelanggan. Anda juga mungkin mendapati diri anda bekerja untuk agensi kerajaan atau organisasi bukan untung di mana kemahiran anda boleh dipraktikkan membantu orang lain. Tidak kira di mana anda akhirnya bekerja selepas tamat pengajian, memiliki ijazah dalam Perhubungan Pelanggan akan memberikan anda alat yang diperlukan untuk berjaya dalam mana-mana peranan yang dihadapi pelanggan.

      Tuan A diperolehi selepas pelajar melengkapkan program ijazah sarjana muda. Untuk mendapatkan tuan, anda biasanya perlu melengkapkan 12 hingga 18 kursus kolej yang sering melibatkan melengkapkan ujian komprehensif dan / atau tesis.

      Pembelajaran di kampus merujuk kepada menghadiri kelas secara peribadi. Ia biasanya melibatkan pergi ke kelas dan kuliah tradisional, mengambil bahagian dalam aktiviti kumpulan, dan melibatkan diri dengan fakulti dan rakan sebaya secara peribadi. Pembelajaran di kampus juga selalunya merangkumi akses kepada makmal, perpustakaan dan sumber kampus lain seperti kelab pelajar, pejabat perkhidmatan kerjaya dan pusat rekreasi.