Keystone logo

1 Pembelajaran jarak jauh MSc Program dalam Pengurusan Pemasaran dalam Jepun untuk 2024

Penapis

Penapis

  • MSc
  • Jepun
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pengurusan Pemasaran
  • Pembelajaran jarak jauh
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (1)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

    Popular study format

    Pembelajaran jarak jauh MSc Program dalam Pengurusan Pemasaran

    Satu program pengurusan pemasaran adalah besar bagi mereka yang mahu belajar tentang bagaimana aktiviti pemasaran dan sumber diuruskan. Pelajar boleh belajar bagaimana untuk membuat strategi yang berkesan disesuaikan untuk perniagaan tertentu dan bagaimana teknik kepimpinan boleh digunakan untuk membawa satu pasukan profesional pemasaran.

    Jepun mempunyai salah satu yang sangat bersepadu sistem pendidikan tinggi di Asia. Pendekatan Jepun-Jepun untuk sains dan teknologi adalah sangat diberi nilai dengan itu tahap pendidikan mereka sangat berstruktur dari zaman kanak-kanak ke sekolah rendah hingga menengah ke peringkat pendidikan tinggi. Dengan 126 juta penduduk yang tinggal di Jepun ia mempunyai persekitaran yang kaya dengan budaya. Kawasan Greater Tokyo merupakan kawasan metropolitan yang terbesar di dunia, dengan lebih daripada 30 juta penduduk.

    MSc, atau Master Sains, adalah ijazah akademik diiktiraf di peringkat antarabangsa yang menunjukkan kecekapan dan pengetahuan tentang topik yang diberikan lapangan. Kebanyakan program MSc mengambil masa empat tahun untuk selesai, selepas itu beberapa menyertai tenaga kerja manakala yang lain terus di dalam bilik darjah.

    Pembelajaran dalam talian atau jarak jauh merujuk kepada penggunaan media elektronik dan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam pendidikan. Dengan pembelajaran dalam talian, seseorang boleh mengakses pendidikan pada bila-bila masa dan dari mana-mana lokasi dengan sambungan internet yang tersedia.