
Sarjana in
Sarjana Eksekutif dalam Pengurusan Hotel & Pelancongan Digital 4.0
w.academy

Maklumat Utama
Lokasi kampus
Bahasa
Itali
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh
Tempoh
120 Jam
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
Latar Belakang & Situasi
Pelancongan pastinya merupakan satu kawasan dalam kemajuan yang kukuh dan berterusan. Sangat penting untuk mendapatkan kemahiran pengurusan yang dikemas kini dan mempunyai instrumen yang betul dan berdaya saing. Untuk mentafsir permintaan pasaran ini dan menjalankan analisis keperluan, Kumpulan Sida menganjurkan Master Eksekutif yang sepenuhnya berdedikasi untuk hospitaliti melalui kemahiran teknikal dan praktikal yang diperolehi yang perlu disediakan dan selaras dengan konteks hari ini. Master bertujuan untuk melatih seorang tokoh profesional untuk menjadi Pengurus Hotel. Dan pastikan calon tahu cara memainkan peranan penting dalam sesebuah hotel, dapat menambah nilai kepada syarikat dan bukan hanya digunakan untuk menampung peranan operasi. Sarjana menyediakan calon untuk industri.
Pelajar Ideal
Kurikulum
Program
- Modul 1: Pengurusan industri Hospitaliti
- Modul 2: Pemasaran inovatif, pengurusan strategik
- Modul 3: Pejabat hadapan, teknik jualan dan perhubungan pelanggan
- Modul 4: Pengurusan pengemasan
- Modul 5: Pelancongan Digital
- Modul 6: Pengurusan Hasil
- Modul 7: Fokus: Makanan & Minuman
- Modul 8: Fokus: Pengurusan Acara
- Modul 9: Fokus: Pengurusan Kesihatan & Spa
- Modul 10: Perisian Pengurusan, dengan kerjasama Serenissima Informatica di Padova
- Modul 11: Pengurusan Data dan Privasi dalam industri Hospitaliti
- Modul 12: Alami Reka Bentuk Pelancongan
Tempoh dan Kehadiran
120 jam latihan/pelajaran + latihan formatif 6 bulan
Edisi Seterusnya
- Bologna: September
Plus & Pensijilan
Tambahan pula
- Peluang latihan untuk syarikat berkualiti tinggi.
- Jurulatih berpengalaman kini mengendalikan isu tertentu.
- Kajian kes, testimoni dan kerja projek sebenar untuk syarikat rakan kongsi.
- Atas permintaan, bimbingan dan tunjuk ajar dalam syarikat melalui jaminan dan latihan magang berbayar.
- Sokongan untuk carian magang terima kasih kepada rangkaian rakan kongsi besar kami.
- Pemberian biasiswa kepada calon yang cemerlang.
- Kemungkinan untuk menghadiri seminar yang berkaitan dengan program pengajian.
- multimedia penuh dan sokongan pendidikan mendalam dengan kemungkinan bengkel dan aktiviti.
- bimbingan Oriental.
Sijil
Pada akhir latihan, peserta akan memperoleh:
- Sijil Kehadiran Kursus Sarjana
- Sijil Kemahiran Diperolehi
- Sijil Penyertaan Kursus Bahasa Inggeris Luar Negara (jika hadir)
- Sijil Keselamatan dan Pencegahan Tempat Kerja (Borang Am)
Pensijilan
Galeri
Hasil Program
Objektif
Sarjana Eksekutif dalam Pengurusan Hotel & Pelancongan Digital mempunyai matlamat iaitu untuk melatih profil khusus dalam bidang Hospitaliti. Tuan juga adalah untuk kakitangan yang bekerja di hotel, dan memegang jawatan tanggungjawab. Pembolehubah strategik untuk kejayaan dan nilai tambah kepada industri perhotelan ialah profesionalisme sumber manusia, dalam pengetahuan tentang sektor atau fungsi hotel dan sistem perhubungannya. Master ingin menyediakan profesional dengan kemahiran menyelesaikan masalah yang tinggi yang memanfaatkan peluang untuk meningkatkan keuntungan dan keterlihatan.
daripada hotel. Dalam era pelancongan Pengalaman tidak lagi mencukupi untuk memenuhi semua keperluan tetamu, tetapi ia benar-benar perlu untuk melampaui keperluan mereka. Untuk mencapainya, adalah perlu untuk menjaga setiap butiran dalam pengurusan hotel dan memastikan perkhidmatan yang berkualiti. Program latihan kecemerlangan yang dicadangkan adalah unik di persada negara kerana ia menggalakkan visi dan pengurusan keusahawanan dalam industri perhotelan, merapatkan jurang antara permintaan dan penawaran pasaran. Kursus latihan mendapat sokongan daripada syarikat dan mengenai peranan yang calon akan dipanggil untuk mengisi langkah penempatan, untuk memastikan bahawa semasa pengalaman, belajar dengan melakukan, dapat serta-merta mencipta nilai tambah. Semuanya adalah untuk memaksimumkan peluang untuk integrasi.
Peluang kerjaya
Tokoh profesional yang keluar
- Pengurus Hotel
- Penolong pengurusan (pengurus hotel junior)
- Pengurus bahagian bilik
- Pengurus pengemasan
- Concierge
- Pengurus pejabat hadapan
- Penyambut tetamu Pengurus jualan hotel
- Penasihat destinasi
- Penganjur perjalanan
- Pengurus tempahan
- Pengaturcara pelancong