MasterPengajian Doktor FalsafahLawPengajian Sarjana MudaMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
Kedge Business School MSc dalam Pemasaran
Kedge Business School

MSc dalam Pemasaran

1 up to 2 Years

Inggeris

Sepenuh masa

Minta tarikh akhir permohonan

Sep 2025

EUR 17,400 / per year *

Di kampus

* tuisyen di atas menggambarkan kos untuk trek Sarjana Sains. Tuisyen untuk kursus laluan: 9500 EUR

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Diskaun awal sebanyak 10% untuk yuran pengajian

pengenalan

Aktiviti pemasaran dan kemahiran perlu berubah selaras dengan perubahan dalam dan sering bercanggah di dalam persekitaran kita, termasuk teknologi digital dan pembangunan budaya penyebaran yang mengubah pengguna kepada pengguna beretika, rasa kepunyaan beberapa komuniti melalui hubungan afiniti atau emosi, kemunculan trend ke arah bentuk pemasaran yang lebih bertanggungjawab dan bentuk persaingan baru berdasarkan penciptaan ekosistem terbuka yang melibatkan "rakan kongsi perniagaan".

Aktiviti dan kemahiran pemasaran berkembang sejajar dengan perubahan dunia kita. Aliran baharu muncul, seperti kepenggunaan beretika, semangat kekitaan dan pemasaran yang lebih bertanggungjawab. Untuk memenuhi peluang baharu ini, program Pemasaran telah direka bentuk dengan kerjasama pasukan penyelidik-guru dan syarikat yang membentuk ekosistem Sekolah Perniagaan KEDGE. Sarjana Sains (MSc) ini menawarkan 4 jejak kepakaran yang tersedia untuk dipilih dalam pendekatan global dan inovatif. Dibina bersama dengan syarikat ternama, kursus-kursus itu selaras dengan jangkaan perekrut. Sebagai bukti: 90% pelajar diambil bekerja dalam tempoh 6 bulan selepas tamat pengajian.

Bekerja dengan perniagaan, mereka mengambil pengetahuan terkini kami dalam bidang pemasaran dan melibatkan pelajar dalam penyelidikan mereka. Syarikat-syarikat terlibat dalam program bersama di beberapa peringkat: beberapa terlibat dalam menguruskan program melalui Jawatankuasa Pembangunan, sementara yang lain menyokong pelajar sepanjang laluan pengajian pilihan mereka terima kasih kepada "membimbing cahaya" perkongsian.

Kenapa pilih program ini?

"Kemahiran digital" menjejaki

"Sistem pejabat", "penjenamaan peribadi", "reka bentuk menggunakan Adobe", "Google Adwords & analytics", dll.

Program khusus menyediakan akses kepada 80% pekerjaan pemasaran

terima kasih kepada reka bentuknya: teras biasa yang membawa kepada pilihan pekerjaan khusus dan sektor.

Pendekatan pendidikan bertingkat 3

  • 1/3 pengajaran yang disediakan oleh profesor akademik peringkat tinggi yang merupakan ahli Kedge BS "Pusat Pemasaran Kecemerlangan": mereka membolehkan pelajar mendapat manfaat daripada kemajuan terkini dalam bidang pemasaran berkat penglibatan mereka dalam projek penyelidikan dengan syarikat.
  • 1/3 kuliah yang diberikan oleh pakar dan profesional: mereka berkongsi kepakaran dan pengalaman mereka dengan pelajar
  • 1/3 kerja berasaskan pengalaman untuk membuat, memohon dan menganalisis: kerja lapangan, projek korporat, lawatan ke syarikat, dll.

A "perkongsian cahaya-panduan"

dalam setiap pilihan khusus pekerjaan dan / atau sektor tertentu. Sebuah syarikat menyokong pelajar sepanjang semester kedua (persidangan, temu janji kerja, kajian kes, bengkel, masalah penyelidikan gunaan, dll.). Contoh syarikat rakan kongsi (Danone, Cultura, Procter & Gamble, Dentsu Aegis Network, dll.)

Biasiswa dan Pembiayaan

Yuran Pengajian Program

Syarat kemasukan ke program

Tunjukkan komitmen dan kesediaan anda untuk berjaya dalam sekolah perniagaan dengan mengambil peperiksaan GMAT – peperiksaan yang paling banyak digunakan untuk kemasukan yang mengukur kemahiran pemikiran kritis dan penaakulan anda.

Muat turun kuiz mini GMAT untuk mendapatkan rasa soalan yang anda akan dapati dalam peperiksaan.

Mengenai Sekolah

Soalan