MS dalam Penyelidikan Komunikasi Pemasaran
Boston University - College of Communication
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Boston, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
3 semester
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
USD 30,525 / per semester *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Aug 2024
* yuran kelas tambahan
pengenalan
Data ialah bahasa universal baharu, dan hampir setiap industri perlu memahaminya untuk berjaya. Adakah anda akan memanfaatkan potensinya -- dan potensi anda sendiri?
Tiada GRE Diperlukan.
Sarjana Sains dalam Sains Media Universiti Boston: Penyelidikan Komunikasi Pemasaran (MCR) menyediakan anda dengan arahan dalam kaedah penyelidikan lanjutan untuk mendapatkan pandangan pengguna, meramalkan gelagat pembelian, menilai kesan penggunaan media dan menganalisis proses membuat keputusan pengguna tentang jenama, perkhidmatan , produk dan juga calon politik. Sepanjang tiga semester, pelajar menguasai kaedah, alatan dan teknik kuantitatif dan kualitatif untuk lebih memahami khalayak -- nilai, kesukaan, keperluan dan kehendak mereka -- dan memadankan pemahaman itu dengan strategi komunikasi.
Kerja kursus termasuk Komunikasi Massa Kontemporari, Teori Komunikasi, Penyelidikan Komunikasi, Penyelidikan Komunikasi Lanjutan, Reka Bentuk Persampelan dan Teknik Pengukuran, dan Penulisan Teknikal untuk Penyelidikan Komunikasi, Penulisan Komunikasi. Pelajar MCR juga diberi pilihan untuk menambah keperluan teras ijazah sarjana sains mereka dengan urutan kursus yang memfokuskan pada analisis media sosial dan, apabila berjaya melengkapkan urutan ini, untuk memperoleh Sijil dalam Analitis Data sebagai tambahan kepada sarjana sains mereka. ijazah.
Pelajar menggabungkan kurikulum ini dengan peluang pembelajaran di luar bilik darjah, seperti penyelidikan dengan profesor, latihan amali dan penyertaan dalam agensi yang diterajui pelajar seperti AdLab dan PRLab.
MS dalam Sains Media: Penyelidikan Komunikasi Pemasaran (MCR) menyediakan anda untuk berjaya dalam bidang penyelidikan pemasaran dan penyelidikan pandangan pengguna yang sedang berkembang. Ini adalah bidang yang menawarkan kedudukan peringkat permulaan yang lumayan, mulai daripada penyelidikan pemasaran dan analisis data pengguna kepada perancangan pasaran, visualisasi data dan analitik, antara lain.
Guru, Penyelidik, Mentor
COM mempunyai fakulti yang mendalami kedua-dua penyelidikan dan amalan, dalam jumlah yang besar, dan kepakaran yang pelbagai. Mereka adalah pemimpin pemikiran yang diiktiraf di peringkat antarabangsa dalam bidang pengiklanan, pandangan pengguna, perhubungan awam, undang-undang media, psikologi, komunikasi politik, reka bentuk dan banyak lagi.
Ahli fakulti berkhidmat sebagai mentor kepada pelajar dengan bekerjasama dengan mereka dalam menjalankan penyelidikan asal. Bersama-sama, mereka memanfaatkan teknologi di Pusat Penyelidikan Komunikasi COM, hab penyelidikan utama COM untuk mengkaji fenomena komunikasi dan alat media sosial terkini yang ditawarkan di Pusat Pengaktifan Sosial Keluarga Zimmerman. Kakitangan fakulti juga membantu pelajar dalam latihan amali dan persekutuan untuk meletakkan mereka untuk berjaya selepas tamat pengajian.
Didorong Tujuan
COM menonjol daripada rakan sebaya kami. Fakulti kami menawarkan gabungan penyelidik dan pengamal yang menyokong pendekatan rentas disiplin dan pembelajaran secara langsung. Lokasi kami terletak di tengah-tengah bandar elektrik yang celik media.
Tetapi mungkin nilai bersama COM yang paling penting. Kami percaya bahawa komunikasi memerlukan kepelbagaian, pemikiran kritis dan ekspresi kreatif. Kami percaya bahawa komunikasi mesti berasaskan kebenaran, keaslian, keberkesanan dan tujuan. Kami percaya bahawa komunikasi membina persefahaman di kalangan orang ramai dan merentas masyarakat.