Sarjana dalam Penggayaan di Sepanyol

Cari anda Ijazah Sarjanav dalam Penggayaan di Sepanyol

Penggayaan

Tuan adalah tahap pertama siswazah kursus dan boleh diperolehi selepas anda menerima ijazah sarjana muda. Memperoleh sarjana biasanya memerlukan dua tahun pengajian sepenuh masa, yang berjumlah 36-54 kredit semester.

 

Styling adalah satu bahagian penting dalam industri fesyen, tetapi bukan sesuatu yang datang secara semulajadi kepada pereka fesyen banyak. Satu kursus gaya mengajar kemahiran yang diperlukan untuk membuat cerita yang melalui satu set dan bekerjasama dengan jurugambar untuk mereka bentuk imej fotografi.

Sepanyol (Sepanyol: España) adalah perkongsian Semenanjung Iberia dengan Portugal di hujung barat Laut Mediterranean negara pelbagai. Sepanyol dianggap sebagai negara eksotik di Eropah kerana penduduk yang mesra dan gaya hidup santai. Tempoh biasa bagi kursus Universiti di Sepanyol ialah 4 tahun, kecuali Perubatan dan darjah dua, iaitu 6. bandar Madrid dan Barcelona yang terkenal di seluruh dunia untuk masakan, kehidupan malam yang meriah, dan cerita rakyat dan perayaan yang terkenal di dunia.

Sarjana dalam Penggayaan di Sepanyol

Baca lebih lanjut

Ijazah Sarjana Dalam Fesyen, Media Dan Seni Persembahan Audiovisual

Idep Barcelona
Campus Sepenuh masa October 2018 Sepanyol Barcelona

Pakaian ini lebih daripada fesyen, ia adalah ungkapan imej yang anda ingin tawarkan untuk menunjukkan cara menjadi, hidup dan berkaitan, sama ada untuk jenama fesyen yang mahu mengenal pasti dengan orang awam, untuk menyampaikan nilai dalam tempat pengiklanan atau untuk mewakili watak dan masa watak fiksyen dalam filem atau permainan. [+]

Pakaian ini lebih daripada fesyen, ia adalah ungkapan imej yang anda ingin tawarkan untuk menunjukkan cara menjadi, hidup dan berkaitan, sama ada untuk jenama fesyen yang mahu mengenal pasti dengan orang awam, untuk menyampaikan nilai dalam tempat pengiklanan atau untuk mewakili watak dan masa watak fiksyen dalam filem atau permainan.

Tetapi imej tidak hanya bergantung kepada para pereka, tetapi juga tanggung jawab para penata, pereka kostum dan pengarah seni khusus dalam memproyeksikan melalui pakaian pesan dengan tujuan menghasilkan kesan visual atau menceritakan kisah.

Walaupun secara tradisinya stylist fesyen terhad kepada editorial fesyen dan catwalks, kini sumbangannya telah diperluaskan kepada tindakan komunikasi lain yang lebih berkaitan dengan pengiklanan, promosi, penjualan dan kekekalan imej, termasuk arahan seni dan teknik seperti pakaian tingkap dan persembahan produk di tempat jualan, pameran dan bilik pameran. Sebaliknya, dan sebagai yang bertanggungjawab untuk pakaian untuk fiksyen atau kostum, anda memerlukan seorang profesional yang mengetahui kedua-dua menangkap psikologi watak dan evolusi dramatik skrip, yang menerjemahkan keperluan arah dalam reka bentuk yang menarik dan mencadangkan untuk penonton, dan siapa yang tahu bagaimana melakukan ujian pakaian untuk pelakon atau penari dengan penampilan dan keperluan khusus.... [-]


Master Dalam Fesyen Gaya, Pengiklanan Dan Media

FDModa - LCI Barcelona
Campus Sepenuh masa September 2018 Sepanyol Barcelona

The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan penyesuaian watak. [+]

Bahasa pengantar: Bahasa Sepanyol Dalam masa yang apabila idea-idea yang disampaikan melalui imej, peranan stylist telah mengambil peranan utama sebagai alat strategik untuk mencapai pengurusan optimum imej yang kita ingin sampaikan. Dan imej yang mengenal pasti satu jenama fesyen bergantung pereka bukan sahaja, tetapi juga, dan semakin, tanggungjawab untuk stylists dan pengarah seni. Stylist adalah elemen utama untuk memastikan kejayaan sesuatu produk di pasaran, melancarkan cadangan visual semasa dan berbeza. Stylist sebagai "jurubahasa fesyen" hadir dalam pembangunan koleksi fesyen, dalam pementasan menunjukkan, bilik pameran di penganjur, pameran perancangan dan acara fesyen, dan juga semakin dalam saham komunikasi yang berkaitan dengan pengiklanan, promosi atau jualan.The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan objektif penyesuaian watak :. Mengetahui tugas stylist dalam aspek yang berbeza. Menyiasat, menganalisis dan menggunakan teknik-teknik kreatif dan trend terkini. Mengenal pasti trend fesyen sepanjang sejarah, untuk sesuai dengan setiap projek. Menguasai perunding imej yang diperlukan dan alat pembeli peribadi. Belajar untuk menggunakan sumber fesyen untuk mengiklankan imej jenama untuk mewujudkan kempen pengiklanan atau dalam pengeluaran audiovisual.... [-]