Sarjana dalam Penggayaan

Terbaik 7 Ijazah Sarjanav dalam Penggayaan 2018

Penggayaan

Jika anda mempunyai mata untuk fesyen dan rasa untuk perniagaan, maka Sarjana Styling mungkin sehingga lorong anda. Membina kira ijazah sarjana muda dalam fesyen atau seni, program pengajian ini boleh membantu melancarkan graduan ke dalam kerjaya fesyen yang berjaya dengan syarikat-syarikat terkemuka atau dengan filem dan televisyen.

Apakah Sarjana Styling? Ia adalah program pengajian yang bukan sahaja memberi tumpuan kepada reka bentuk dan penciptaan pakaian yang menakjubkan, tetapi juga pengurusan dan pemasaran aspek menjalankan perniagaan fesyen. Kajian ini membabitkan pemeriksaan budaya fesyen, seni dan fesyen sejarah, dan bekerja dengan syarikat-syarikat fesyen pada perancangan konsep dan strategi visual. Banyak program juga memerlukan beberapa jenis projek sarjana di bawah pengawasan seorang mentor atau syarikat sebelum menamatkan pengajian. Program ini biasanya berlangsung selama dua tahun.

Terdapat banyak manfaat untuk memperoleh ijazah sarjana dalam penggayaan.Program-program tersebut boleh memberikan graduan mata yang berminat untuk mengenal pasti trend dan walaupun bermula mereka sendiri. Fesyen adalah satu bahagian penting dalam pengiklanan, teater, televisyen dan filem, semua yang boleh menyediakan graduan dengan peluang kerjaya yang berjaya.

Kos memperolehi Ijazah Sarjana Styling berbeza bergantung di mana pelajar yang merancang untuk belajar dan panjang program ini. Pelajar juga mungkin dikehendaki untuk membeli perisian dan bahan-bahan untuk kelas dan projek-projek yang boleh menambah kepada kos akhir. Penyelidikan program anda dengan baik untuk menentukan berapa banyak ia akan berakhir berharga anda.

Graduan dengan ijazah sarjana dalam penggayaan cenderung untuk pergi untuk bekerja dalam pengurusan fesyen. Mereka sering boleh menyertai syarikat-syarikat berjenama atau melancarkan jenama mereka sendiri pakaian. Pilihan kerjaya lain termasuk jawatan dengan majalah fesyen, perdagangan sosial, blog, dan juga kedudukan pengeluaran dengan agensi-agensi iklan, filem dan televisyen.

Bakal pelajar mungkin boleh mengisi permohonan dalam talian dan juga menyelesaikan beberapa kursus dalam talian, walaupun projek-projek tertentu mungkin perlu siap di kampus dan secara peribadi. Untuk maklumat lanjut, cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang yang memimpin.

Baca lebih lanjut

Ijazah Sarjana Dalam Fesyen, Media Dan Seni Persembahan Audiovisual

Idep Barcelona
Campus Sepenuh masa October 2018 Sepanyol Barcelona

Pakaian ini lebih daripada fesyen, ia adalah ungkapan imej yang anda ingin tawarkan untuk menunjukkan cara menjadi, hidup dan berkaitan, sama ada untuk jenama fesyen yang mahu mengenal pasti dengan orang awam, untuk menyampaikan nilai dalam tempat pengiklanan atau untuk mewakili watak dan masa watak fiksyen dalam filem atau permainan. [+]

Pakaian ini lebih daripada fesyen, ia adalah ungkapan imej yang anda ingin tawarkan untuk menunjukkan cara menjadi, hidup dan berkaitan, sama ada untuk jenama fesyen yang mahu mengenal pasti dengan orang awam, untuk menyampaikan nilai dalam tempat pengiklanan atau untuk mewakili watak dan masa watak fiksyen dalam filem atau permainan.

Tetapi imej tidak hanya bergantung kepada para pereka, tetapi juga tanggung jawab para penata, pereka kostum dan pengarah seni khusus dalam memproyeksikan melalui pakaian pesan dengan tujuan menghasilkan kesan visual atau menceritakan kisah.

Walaupun secara tradisinya stylist fesyen terhad kepada editorial fesyen dan catwalks, kini sumbangannya telah diperluaskan kepada tindakan komunikasi lain yang lebih berkaitan dengan pengiklanan, promosi, penjualan dan kekekalan imej, termasuk arahan seni dan teknik seperti pakaian tingkap dan persembahan produk di tempat jualan, pameran dan bilik pameran. Sebaliknya, dan sebagai yang bertanggungjawab untuk pakaian untuk fiksyen atau kostum, anda memerlukan seorang profesional yang mengetahui kedua-dua menangkap psikologi watak dan evolusi dramatik skrip, yang menerjemahkan keperluan arah dalam reka bentuk yang menarik dan mencadangkan untuk penonton, dan siapa yang tahu bagaimana melakukan ujian pakaian untuk pelakon atau penari dengan penampilan dan keperluan khusus.... [-]


Master Dunia Gaya - Satu Tahun

Uptodate Fashion Academy
Campus Sepenuh masa April 2019 Itali Milan

Styling World Fashion telah diwujudkan atas permintaan yang jelas dari dunia fesyen hari ini memerlukan profesional berpengalaman dengan kapasiti eklektik Komunikasi, Reka Bentuk dan Trend Buku, Pemasaran, Perhubungan Awam dan pengetahuan Perdagangan. [+]

Fesyen Styling Dunia

&nbsp

Kelas akan mengajar kedua-dua Itali dan Inggeris

&nbsp

Styling World Fashion telah diwujudkan atas permintaan yang jelas daripada fesyen keperluan dunia hari ini daripada profesional yang berpengalaman dengan kapasiti eklektik Komunikasi, Reka Bentuk dan Trend Buku, Pemasaran, Perhubungan Awam dan pengetahuan Perdagangan. Tujuan kursus ini adalah untuk menunjukkan kesan campur tangan profesional fesyen dalam peranan berprestij dalam pelbagai sektor: Pengarah Komunikasi, Pereka, Pemilik Perhubungan Awam Agensi, Pemilik Commercial Show bilik, Editor Jurugambar, dan fesyen.

&nbsp

Kursus ini menggariskan semua unsur-unsur asas komunikasi, kreativiti dan profesionalisme komersial dalam dunia fesyen dan melengkapkan kursus ini, pelajar akan mempunyai visi global dunia fesyen profesional.... [-]


Master Dalam Menggayakan Fesyen

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus Sepenuh masa April 2019 Itali Florence

Styling Fesyen mewujudkan Sarjana imej, Siapa yang dapat menentukan gaya dengan mengesan bahasa paradigma masa kini estetik dan membentuk khayalan kolektif esok. Sebagai pembuat ikon, stylist yang sangat dalam permintaan dalam bidang-bidang yang berbeza daripada industri fesyen seperti reka bentuk, rancangan, Kedai, majalah, selebriti dan persekitaran digital. Sebagai seorang profesional imej, eksperimen stylist, memberikan ... [+]

penguasaan Bahasa Inggeris dan kehadiran adalah diperlukan. Calon yang mempunyai pengalaman kerja atau kajian yang relevan dalam fesyen dan bidang berkaitan akan dipilih selepas soal selidik enrolmen dan temu bual dengan guru utama kursus ini.

Pelan kajian

[-]

Menguasai Arah Seni Untuk Reka Bentuk Fesyen & Haute Couture

Haute Future Fashion Academy
Campus Sepenuh masa October 2018 Itali Milan

Para Pengarah Seni adalah selebriti yang paling penting di Fesyen Sistem: dibuang oleh rumah-rumah Fesyen yang besar dan dikenali di seluruh dunia, mereka terkenal dengan koleksi yang tidak dapat dilupakan dan idea-idea yang cemerlang, atau untuk menghidupkan semula, dengan kadang-kadang pilihan yang berani, nasib jenama semakin menurun. [+]

ARAHAN ART UNTUK PERANCANGAN FASHION & HAUTE COUTURE

Para Pengarah Seni adalah selebriti yang paling penting di Fesyen Sistem: dibuang oleh rumah-rumah Fesyen yang besar dan dikenali di seluruh dunia, mereka terkenal dengan koleksi yang tidak dapat dilupakan dan idea-idea yang cemerlang, atau untuk menghidupkan semula, dengan kadang-kadang pilihan yang berani, nasib jenama semakin menurun.

Pengarah Kreatif rumah Fesyen adalah pemimpin pasukan kreatif dan mempunyai tugas mewujudkan koleksi yang menghormati tradisi jenama dan pada masa yang sama pembawa semangat inovatif dan berdaya saing di pasaran. Ia merupakan peranan penting dan salah satu tanggungjawab yang besar yang memerlukan kepakaran artistik dan pengurusan.... [-]


Master Dalam Fesyen Gaya, Pengiklanan Dan Media

FDModa - LCI Barcelona
Campus Sepenuh masa September 2018 Sepanyol Barcelona

The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan penyesuaian watak. [+]

Bahasa pengantar: Bahasa Sepanyol Dalam masa yang apabila idea-idea yang disampaikan melalui imej, peranan stylist telah mengambil peranan utama sebagai alat strategik untuk mencapai pengurusan optimum imej yang kita ingin sampaikan. Dan imej yang mengenal pasti satu jenama fesyen bergantung pereka bukan sahaja, tetapi juga, dan semakin, tanggungjawab untuk stylists dan pengarah seni. Stylist adalah elemen utama untuk memastikan kejayaan sesuatu produk di pasaran, melancarkan cadangan visual semasa dan berbeza. Stylist sebagai "jurubahasa fesyen" hadir dalam pembangunan koleksi fesyen, dalam pementasan menunjukkan, bilik pameran di penganjur, pameran perancangan dan acara fesyen, dan juga semakin dalam saham komunikasi yang berkaitan dengan pengiklanan, promosi atau jualan.The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan objektif penyesuaian watak :. Mengetahui tugas stylist dalam aspek yang berbeza. Menyiasat, menganalisis dan menggunakan teknik-teknik kreatif dan trend terkini. Mengenal pasti trend fesyen sepanjang sejarah, untuk sesuai dengan setiap projek. Menguasai perunding imej yang diperlukan dan alat pembeli peribadi. Belajar untuk menggunakan sumber fesyen untuk mengiklankan imej jenama untuk mewujudkan kempen pengiklanan atau dalam pengeluaran audiovisual.... [-]


Tuan Dalam Gaya Fesyen & Barangan Visual

Domus Academy
Campus Sepenuh masa 12  September 2018 Itali Milan

The Master dalam Styling Fesyen & program Merchandising Visual menyiasat peranan stylist satu fesyen yang memilih pakaian untuk editorial fesyen, iklan, video muzik, dan lain-lain-bersama peranan merchandiser visual, orang yang mencipta paparan fesyen tiga dimensi untuk menyediakan pelanggan dengan pengalaman baru di kedai. Program ini mencadangkan penggabungan kedua-dua peranan untuk mewujudkan profil profesional baru: bahawa daripada "visual berkomunikasi jenama fesyen," yang mengarahkan komunikasi visual satu jenama fesyen. [+]

Sarjana dalam Styling Fashion & Visual Merchandising - Curating style

'Belajar dengan Merancang' adalah bagaimana Domus Academy akan meningkatkan kerjaya anda. Bukan sahaja ia adalah tempat di mana para pereka hari esok dapat menghasilkan keajaiban dan kejutan, ia juga merupakan tempat pelajar dapat menemui realiti baru dan mencipta trajektori profesional sejajar dengan permintaan pasaran esok.

WHY Domus Academy Pengalaman Milano, Modal Fesyen dan Rekaan Dunia. Reka bentuk Master anda dalam Akademi yang sangat berpengalaman yang menawarkan gelar yang diiktiraf secara global. Memperbaiki pengetahuan dan pengetahuan anda terima kasih kepada projek-projek sebenar. Bina Rangkaian Multikultur dan Global anda sendiri. Tingkatkan kerjaya anda dengan Pengalaman Profesional kami yang unik. ... [-]

Sarjana Dalam Komunikasi Fesyen Dan Styling

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Sepenuh masa January 2019 Itali Milan

Edisi ke-17 - Gaya fesyen hari ini adalah peluang yang baik dan cabaran yang rumit. Fesyen Stylists dan Communicators mempunyai keistimewaan dan tanggungjawab untuk membaca dan mentafsirkan jenama atau produk yang menghormati identiti mereka tetapi menolak sempadan, jadi untuk merancang dunia di sekelilingnya dan menceritakan kisah paling menarik yang pernah ada. Sarjana dalam Komunikasi Fesyen dan Styling melatih angka-angka penting yang menangani evolusi media baru dan peranan penting komunikasi visual hari ini. Mereka mampu merangkul lebih banyak estetika pada masa yang sama, untuk membaca bagaimana perkara fesyen hari ini untuk masyarakat, untuk memusnahkan peraturan dan menulis semula mereka. Mempunyai latar belakang budaya yang kuat, pelajar melengkapkan latihan mereka dengan memperoleh kemahiran pengurusan projek, agar bersedia untuk membawa nilai kepada produk fesyen melalui semua aspek komunikasi. Mereka mengamalkan tiga projek tematik yang direka untuk digunakan pada media digital, menghasilkan kandungan seperti imej, video, projek editorial dan mengarang pakaian. [+]

Gaya fesyen hari ini adalah peluang yang baik dan cabaran yang rumit. Fesyen Stylists dan Communicators mempunyai keistimewaan dan tanggungjawab untuk membaca dan mentafsirkan jenama atau produk yang menghormati identiti mereka tetapi menolak sempadan, jadi untuk merancang dunia di sekelilingnya dan menceritakan kisah paling menarik yang pernah ada. Sarjana dalam Komunikasi Fesyen dan Styling melatih angka-angka penting yang menangani evolusi media baru dan peranan penting komunikasi visual hari ini. Mereka mampu merangkul lebih banyak estetika pada masa yang sama, untuk membaca bagaimana perkara fesyen hari ini untuk masyarakat, untuk memusnahkan peraturan dan menulis semula mereka.

Mempunyai latar belakang budaya yang kuat, pelajar melengkapkan latihan mereka dengan memperoleh kemahiran pengurusan projek, agar bersedia untuk membawa nilai kepada produk fesyen melalui semua aspek komunikasi. Mereka mengamalkan tiga projek tematik yang direka untuk digunakan pada media digital, menghasilkan kandungan seperti imej, video, projek editorial dan mengarang pakaian.... [-]