Keystone logo

2 Sarjana Program dalam Pemasaran dalam Tokyo, Jepun untuk 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Jepun
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Tokyo
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (2)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Popular degree type

Sarjana Program dalam Pemasaran

Tokyo adalah ibu kota Jepun. Tempat ini dikenali sebagai salah satu daripada bandar-bandar yang paling mahal di dunia. Selain itu, Tokyo juga dikenali kerana institusi pendidikan yang berkualiti yang baik seperti Universiti Tokyo dan Universiti Waseda.

program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.

Jepun mempunyai salah satu yang sangat bersepadu sistem pendidikan tinggi di Asia. Pendekatan Jepun-Jepun untuk sains dan teknologi adalah sangat diberi nilai dengan itu tahap pendidikan mereka sangat berstruktur dari zaman kanak-kanak ke sekolah rendah hingga menengah ke peringkat pendidikan tinggi. Dengan 126 juta penduduk yang tinggal di Jepun ia mempunyai persekitaran yang kaya dengan budaya. Kawasan Greater Tokyo merupakan kawasan metropolitan yang terbesar di dunia, dengan lebih daripada 30 juta penduduk.

Tuan A diperolehi selepas pelajar melengkapkan program ijazah sarjana muda. Untuk mendapatkan tuan, anda biasanya perlu melengkapkan 12 hingga 18 kursus kolej yang sering melibatkan melengkapkan ujian komprehensif dan / atau tesis.