Sarjana Program dalam Pemasaran dalam India untuk 2024
Penapis
Penapis
- Sarjana
- Pengajian Pemasaran
Sarjana Program dalam Pemasaran dalam India untuk 2024
Popular education type
Sarjana Program dalam Pemasaran
program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.
Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.
Tuan A diperolehi selepas pelajar melengkapkan program ijazah sarjana muda. Untuk mendapatkan tuan, anda biasanya perlu melengkapkan 12 hingga 18 kursus kolej yang sering melibatkan melengkapkan ujian komprehensif dan / atau tesis.