Keystone logo

Sarjana Program dalam Pemasaran dalam Mumbai, India untuk 2024

Penapis

Penapis

  • Sarjana
  • Pengajian Pemasaran
Bidang pengajian
    Bahasa (0)Sains Hayat (0)Pengajian Ekonomi (0)Fesyen (0)Kajian Sukan dan Senaman (0)Pengajian Kejuruteraan (0)Kemahiran Hidup (0)Kemajuan Diri (0)Pengajian Kemampanan (0)Pengajian Kemanusiaan (0)
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

Sarjana Program dalam Pemasaran

Mumbai ialah ibu negeri Maharashtra dan merupakan bandar keempat di dunia yang paling ramai penduduk di samping merupakan paling penduduk di negara ini. Ia juga disenaraikan sebagai bandar yang terkaya di negara ini yang mempunyai infrastruktur yang baik yang merangkumi senarai panjang pertubuhan pendidikan tinggi terkemuka.

program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.

Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.

Tuan A diperolehi selepas pelajar melengkapkan program ijazah sarjana muda. Untuk mendapatkan tuan, anda biasanya perlu melengkapkan 12 hingga 18 kursus kolej yang sering melibatkan melengkapkan ujian komprehensif dan / atau tesis.