Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di Sepanyol

Cari anda Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Fesyen di Sepanyol

Pemasaran Fesyen

Pengajian Sarjana peringkat melibatkan kajian khusus dalam bidang penyelidikan atau kawasan amalan profesional. Pendapatan ijazah sarjana menunjukkan tahap yang lebih tinggi penguasaan subjek. Pendapatan ijazah sarjana boleh mengambil mana-mana sahaja dari setahun untuk tiga atau empat tahun. Sebelum anda boleh lulus, anda biasanya perlu menulis dan mempertahankan tesis, kertas yang panjang yang merupakan kemuncak kepada penyelidikan khusus anda.

Kajian dalam fokus pemasaran fesyen di kelas perniagaan seperti perakaunan kewangan dan ekonomi, serta kursus fesyen seperti pengurusan runcit dan barangan fesyen. Banyak program juga termasuk projek dan latihan dalam industri fesyen.

Sepanyol, secara rasmi Kerajaan Sepanyol, adalah sebuah negeri yang berdaulat dan negara anggota Kesatuan Eropah. Ia terletak di Semenanjung Iberia di barat daya Eropah. Universiti Sepanyol mengawal akses kepada darjah mereka sendiri dan mereka menetapkan yuran pengajian. Mereka juga boleh menawarkan ijazah lanjutan tidak rasmi. Ibu kota Madrid berkemungkinan mempunyai bilangan terbesar bar per kapita daripada mana-mana bandar Eropah dan kehidupan malam yang sangat aktif.

Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di Sepanyol

Baca lebih lanjut

Marketing Sarjana Fesyen Antarabangsa dan Mewah

ESIC Business & Marketing School
Campus Sepenuh masa Sambilan 9 - 12  October 2018 Sepanyol Madrid + 1 lagi

Marketing Sarjana Fesyen Antarabangsa dan Mewah (MM [+]

Marketing Sarjana Fesyen Antarabangsa dan Mewah (MM

ciriYang bertujuan untuk semua mereka yang ingin menjalankan kerjaya dalam industri fesyen dan mewah antarabangsa.Masters diajar pada hujung minggu petang Jumaat dan pagi Sabtu dari bulan Oktober hingga bulan Julai.Termasuk Masterclass diajar oleh pakar-pakar industri fesyen dan kemewahan.perbezaan faktor-faktorTITLE RASMI: Tajuk Sendiri Rey Juan Carlos University.Pekerjaan: Kemungkinan latihan dalam syarikat-syarikat.METODOLOGI: master termasuk mata pelajaran baru seperti inovasi, pemasaran pengalaman, pemasaran digital, tingkah laku pengguna, penjenamaan, koleksi membentangkan di pertunjukan fesyen, fesyen dan undang-undang, dan lain-lain, yang diajar oleh guru dan pensyarah dari sekolah perniagaan, universiti dan pakar-pakar industri, dengan bantuan kaedah kes itu. Di samping itu, keupayaan untuk memberi motivasi kepada inovasi, kreativiti, penyesuaian kepada perubahan dan pemikiran kritikal.faedahyang pakar dalam program Marketing digunakan untuk fesyen dan industri mewah dengan visi antarabangsa, yang bertujuan untuk melatih eksekutif masa depan dalam kemahiran dan alat-alat untuk menguruskan pemasaran strategik dan operasi antarabangsa.Beri perhatian khusus kepada reka bentuk pengalaman membeli-belah dan pemikiran kritikal.Menggabungkan alat pengajaran yang inovatif, khas dari sebuah sekolah perniagaan adalah Perniagaan ESIC yangCara menggabungkan simulasi kes teknikal dan strategik.Cloister dipilih daripada profesor dan pakar-pakar dari industri fesyen.Ia meliputi perkara yang baru seperti inovasi, trend pasaran penyelidikan, tingkah laku pengguna, bahan-bahan baru, pemasaran pengalaman, pementasan koleksi dan pertunjukan fesyen antarabangsa, mewah e-dagang, dan fesyen dan undang-undang, antara lain.Ia menyediakan akses kepada rangkaian profesional syarikat fesyen.Memudahkan kerjasama dan nasihat utama syarikat fesyen Sepanyol, mengutamakan latihan profesional pemasaran dalam sektor ini.Amalan dalam syarikat-syarikat. *Lawatan ke kedai-kedai dan kedai-kedai sebutan dalam industri fesyen dan kemewahan.... [-]

tuan dalam pemasaran, komunikasi dan penganjuran acara fesyen

FDModa - LCI Barcelona
Online Sepenuh masa September 2019 Sepanyol Barcelona

Sarjana Objektif utama Pemasaran, Komunikasi dan Pengurusan Acara fesyen adalah untuk melatih profesional masa depan yang tahu bagaimana untuk mengenal pasti, menilai dan memilih peluang-peluang pasaran, mewujudkan strategi optimum dalam bidang komunikasi dan jenama imej dalam sektor yang di mana inovasi berterusan dan sangat kompetitif. [+]

Bahasa pengantar: Bahasa Sepanyol Master dalam Pemasaran, Komunikasi dan Objektif utama Event Management fesyen adalah untuk melatih profesional masa depan yang tahu bagaimana untuk mengenal pasti, menilai dan memilih peluang-peluang pasaran, mewujudkan strategi optimum dalam bidang komunikasi dan imej jenama, dalam sektor di mana inovasi berterusan dan sangat kompetitif. Profesional mampu meletakkan produk di pasaran, dan memberitahukannya, sama ada melalui kempen pengiklanan menerusi media atau dengan menganjurkan objektif acara :. Untuk menyediakan pelajar dengan pengetahuan dan kemahiran yang diperlukan untuk memohon dasar pemasaran yang betul. Mewujudkan saluran komunikasi yang paling sesuai. Menggunakan alat yang berbeza pengiklanan sebagai satu cara untuk mengedarkan produk. Mengetahui bagaimana untuk merancang, menyusun dan membangunkan apa-apa kejadian dalam dunia fesyen.... [-]


Master dalam fesyen gaya, pengiklanan dan media

FDModa - LCI Barcelona
Campus Sepenuh masa September 2019 Sepanyol Barcelona

The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan penyesuaian watak. [+]

Bahasa pengantar: Bahasa Sepanyol Dalam masa yang apabila idea-idea yang disampaikan melalui imej, peranan stylist telah mengambil peranan utama sebagai alat strategik untuk mencapai pengurusan optimum imej yang kita ingin sampaikan. Dan imej yang mengenal pasti satu jenama fesyen bergantung pereka bukan sahaja, tetapi juga, dan semakin, tanggungjawab untuk stylists dan pengarah seni. Stylist adalah elemen utama untuk memastikan kejayaan sesuatu produk di pasaran, melancarkan cadangan visual semasa dan berbeza. Stylist sebagai "jurubahasa fesyen" hadir dalam pembangunan koleksi fesyen, dalam pementasan menunjukkan, bilik pameran di penganjur, pameran perancangan dan acara fesyen, dan juga semakin dalam saham komunikasi yang berkaitan dengan pengiklanan, promosi atau jualan.The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan objektif penyesuaian watak :. Mengetahui tugas stylist dalam aspek yang berbeza. Menyiasat, menganalisis dan menggunakan teknik-teknik kreatif dan trend terkini. Mengenal pasti trend fesyen sepanjang sejarah, untuk sesuai dengan setiap projek. Menguasai perunding imej yang diperlukan dan alat pembeli peribadi. Belajar untuk menggunakan sumber fesyen untuk mengiklankan imej jenama untuk mewujudkan kempen pengiklanan atau dalam pengeluaran audiovisual.... [-]


Master dalam pengurusan syarikat-syarikat fesyen

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Online Campus Sepenuh masa October 2018 Sepanyol Madrid + 1 lagi

Sarjana dalam Pengurusan Perniagaan Fashion difahami bagi mereka yang ingin untuk melatih sebagai pengurus dan usahawan dalam industri fesyen. [+]

PROGRAM INI ADALAH YANG DIAJAR DALAM SPANISH

Yang Master dalam Pengurusan Perniagaan Fashion difahami bagi mereka yang ingin untuk melatih sebagai pengurus dan usahawan dalam industri fesyen.

Fashion adalah kreativiti. Walau bagaimanapun, supaya produk kejayaan, mencapai penonton yang diingini dan kerja-kerja secara komersial, memerlukan pembangunan strategik. Pelan perniagaan hendaklah meliputi semua aspek yang diperlukan untuk membina sebuah syarikat boleh mendapatkan keputusan dan untuk mencapai kejayaan yang dicari.

Proses pembelajaran Sarjana Pengurusan Perniagaan Fashion meliputi semua bidang kepentingan dunia fesyen dan menganalisis kebolehan perniagaan yang pelajar perlu memulakan aktiviti mereka dalam sektor ini. Atas sebab ini, ia bergantung kepada profesional yang berkemahiran tinggi yang menjadikan pengalaman mereka kepada pelajar.... [-]


Ijazah Sarjana Muda dalam Komunikasi Digital Fesyen dan Pemasaran

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Online & Campus Combined Sepenuh masa 10  February 2019 Sepanyol Madrid

Bolehkah kita bercakap mengenai Fesyen 2.0 hari ini? Adakah fesyen datang sebelum "menjadi bergaya"? Adakah trend yang berlaku dalam rangkaian dan media digital dan bukannya pada catwalks? Semua soalan ini adalah terpendam dan hadir dalam realiti semasa. Perubahan sosial, teknologi baru, rangkaian sosial, evolusi pengguna dan pendemokrasian fesyen telah menyebabkan jenama mempersoalkan pemikiran semula strategi mereka. [+]

Bolehkah kita bercakap mengenai Fesyen 2.0 hari ini? Adakah fesyen datang sebelum "menjadi bergaya"? Adakah trend yang berlaku dalam rangkaian dan media digital dan bukannya pada catwalks? Semua soalan ini adalah terpendam dan hadir dalam realiti semasa. Perubahan sosial, teknologi baru, rangkaian sosial, evolusi pengguna dan pendemokrasian fesyen telah menyebabkan jenama mempersoalkan pemikiran semula strategi mereka.

Bagi banyak jenama, "era digital baru" ini adalah peluang untuk membuat mereka diketahui, meletakkan diri mereka sendiri atau bahkan mencipta semula diri mereka sendiri. Identiti jenama adalah faktor utama dalam mendefinisikan strategi global dan koheren, bukan sahaja dalam reka bentuk koleksi, tetapi juga dalam model perniagaan, jenis produk, penonton sasaran, dan lain-lain.... [-]


Sarjana dalam Fesyen. Teknologi Gunaan dan Perniagaan Digital

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Campus Sambilan 10  October 2018 Sepanyol Madrid

Fesyen adalah salah satu bidang aktiviti di mana Sepanyol memiliki kepimpinan global, dengan jenama mewah dan rantai runcit bersaing dengan multinasional Eropah dan Amerika Syarikat. [+]

Fesyen adalah salah satu bidang aktiviti di mana Sepanyol memiliki kepimpinan global, dengan jenama mewah dan rantai runcit bersaing dengan multinasional Eropah dan Amerika Syarikat.

Sarjana dalam fesyen: Teknologi Gunaan dan Perniagaan Digital memberi tumpuan kepada tiga tiang utama, bidang paling asas sektor untuk masa depan: reka bentuk, teknologi, dan pengurusan. Bidang-bidang ini adalah arus utama perkembangan masa depan dan pertumbuhan dalam perniagaan fesyen dan profil-profil itu adalah kemahiran yang paling dituntut oleh syarikat fesyen.

Impak globalisasi dan kemunculan teknologi baru yang digunakan untuk reka bentuk pengeluaran dan pemasaran telah mendorong transformasi industri dan telah memaksa syarikat untuk menyusun semula, mengubah strategi mereka dan mewujudkan peluang pekerjaan baru. Untuk menghadapi persekitaran baru di mana sektor bergerak dan paradigma pasaran baru, timbul keperluan untuk mendidik profesional yang menguruskan teknologi terkini dan bersedia menghadapi cabaran kemajuan sektor yang semakin meningkat.... [-]


Reka Bentuk Sarjana dan Pemasaran untuk Fesyen

Idep Barcelona
Campus Sepenuh masa October 2018 Sepanyol Barcelona

Lebih banyak lagi kreatif yang muncul, yang ingin melaksanakan projek peribadi mereka, pengetahuan terhad mereka terhadap pasaran menghalang mereka. Seorang usahawan perlu menjadi serba boleh untuk, selain mampu membuat koleksi mana-mana disiplin yang berbeza dalam industri fesyen yang luas, tahu bagaimana untuk mengembangkan pendekatan strategik suatu jenama dan menentukan pelan tindakan untuk reka bentuk dan pemasaran menjadi koheren [+]

Lebih banyak lagi kreatif yang muncul, yang ingin melaksanakan projek peribadi mereka, pengetahuan terhad mereka terhadap pasaran menghalang mereka. Seorang usahawan perlu menjadi serba boleh untuk, selain mampu membuat koleksi mana-mana disiplin yang berbeza dalam industri fesyen yang luas, tahu bagaimana untuk mengembangkan pendekatan strategik suatu jenama dan menentukan pelan tindakan untuk reka bentuk dan pemasaran menjadi koheren

Ia adalah mengenai mereka bentuk, merancang dan membangunkan elemen-elemen berbeza yang membentuk hari ke hari dalam jenama fesyen, dengan mengambil kira kriteria kreatif tetapi juga keperluan mereka, konsep teknikal yang sesuai untuk pengeluaran, pelan pengedaran dan konsep estetik yang perlu menentukan garis visual jenama.... [-]


Ijazah Sarjana Pemasaran dan Komunikasi untuk Fesyen

Idep Barcelona
Campus Sepenuh masa October 2018 Sepanyol Barcelona

Perubahan sosial tercermin dalam evolusi fesyen, difahami sebagai bahasa di mana satu siri nilai dan ciri identiti ditransmisikan. [+]

Perubahan sosial tercermin dalam evolusi fesyen, difahami sebagai bahasa di mana satu siri nilai dan ciri identiti ditransmisikan. Takrifan tindakan pemasaran yang betul, yang berlaku dari konsep keperibadian jenama, pengguna dan niche pasaran yang bertujuan untuk mencapai parameter pengumpulan bahawa pereka atau tipologi mata harus dipertimbangkan. jualan, serta pengurusan dan komunikasi yang baik dari aspek-aspek ini (dari imej jenama yang jelas, pengurusan iklan yang baik atau bilik pameran dan hubungan yang benar dengan media, untuk mengadakan acara dengan selebriti), adalah penting dalam pasaran global dan berdaya saing.

Oleh itu, semakin perlu untuk menyediakan latihan khusus dalam bidang ini, dari sudut pandang strategik dan operasional, yang sepatutnya membolehkan profesional pemasaran dan komunikasi fesyen untuk mempromosikan dan menyebarkan konsep identiti merek atau nilai-nilai produk. , merangka strategi yang mengintegrasikan semua alat di hujung jari anda.... [-]