Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di Perancis

Cari anda Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Fesyen di Perancis

Pemasaran Fesyen

Tuan adalah tahap pertama siswazah kursus dan boleh diperolehi selepas anda menerima ijazah sarjana muda. Memperoleh sarjana biasanya memerlukan dua tahun pengajian sepenuh masa, yang berjumlah 36-54 kredit semester.

 

Pelajar yang berminat untuk bekerja dalam industri fesyen mungkin ingin mengambil program dalam pemasaran fesyen. Bersama-sama dengan bagaimana untuk produk fesyen barang dagangan, kurikulum biasanya mengajar kaedah pemasaran yang berbeza dan jalan untuk menggalakkan mereka.

Perancis kini di kalangan 20 negara prestasi terbaik dari segi ekonomi kerana cemerlang pembelajaran pendidikan mereka berorientasikan hasil yang lebih tinggi. Kebanyakan kursus di universiti-universiti yang ditawarkan dalam bahasa Perancis. Perancis mempunyai 60 orang awam dan 100 universiti swasta.

Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di Perancis

Baca lebih lanjut

Tuan Dalam Pemasaran Fesyen, Reka Bentuk & Jenama Strategi

INSEEC Bordeaux
Campus Sepenuh masa September 2018 Perancis Bordeaux

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa [+]

Sarjana Fashion Marketing, Design & Strategi Jenama

&nbsp

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa. Ia mengalu-alukan pelajar dari universiti, sekolah perniagaan atau latihan seni. Industri fesyen sedang mengalami perubahan yang pesat dan muncul pemain baru muncul dalam konteks global. Pengurus masa depan perlu dilatih dalam semua teknik yang betul dan menyedari permintaan pengguna. Berikut adalah jenis-jenis jawatan yang graduan kita akan dilatih untuk: Pengurus produk, pengurus projek, pengurus komunikasi, pembeli, pengurus barang dagangan, pengurus jenama, pengurus bilik pameran, pengurus koleksi ...... [-]


Tuan Dalam Pemasaran Fesyen, Reka Bentuk & Jenama Strategi

INSEEC Paris
Campus Sepenuh masa September 2018 Perancis Paris

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa [+]

Sarjana Fashion Marketing, Design & Strategi Jenama

&nbsp

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa. Ia mengalu-alukan pelajar dari universiti, sekolah perniagaan atau latihan seni. Industri fesyen sedang mengalami perubahan yang pesat dan muncul pemain baru muncul dalam konteks global. Pengurus masa depan perlu dilatih dalam semua teknik yang betul dan menyedari permintaan pengguna. Berikut adalah jenis-jenis jawatan yang graduan kita akan dilatih untuk: Pengurus produk, pengurus projek, pengurus komunikasi, pembeli, pengurus barang dagangan, pengurus jenama, pengurus bilik pameran, pengurus koleksi ...... [-]


Mod Master & Merchandising

Formasup Campus
Campus Sambilan September 2018 Perancis Bordeaux

Mastere DMOE, majeure Merchandising: Mode & Design est un titre Certifié niveau I, reconnu par l'état et inscrit au RNCP sous l'Autorité de C3 Institut sous l'menjudulkan «Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise». [+]

Mastere DMOE, majeure Merchandising: Mode & Design est un titre Certifié niveau I, reconnu par l'état et inscrit au RNCP sous l'Autorité de C3 Institut sous l'menjudulkan «Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise».

Il permet d'acquérir l'ensemble des fondamentaux du pengurus opérationnel tuangkan développer et améliorer les persembahan de l'entreprise. Deux années tuangkan professionnaliser le métier de dirigeant, apprendre à développer des strategi, maitriser l'avenir de l'entreprise en création ou preparer efficacement la penghantaran.

Le Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise memberi jaminan le développement général d'une entreprise et de ses Activités, produits et prestations de perkhidmatan. Il définit les orientasi stratégiques.... [-]


Fashion Corporate Finance and Management Control for the Fashion & Luxury Business

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Perancis Paris

Aimed at executive candidates who may have a bachelor’s degree in business administration in marketing management, economics, fashion or a similar alternative with proven work experience. [+]

Master in Corporate Finance and Management Control for the Fashion & Luxury Business the course

Aimed at executive candidates who may have a bachelor’s degree in business administration in marketing management, economics, fashion or a similar alternative with proven work experience. This University Master’s Degree is designed to train corporate finance managers and controllers specialising in the luxury sector, the figure who sits on the board of directors and supports companies in their internationalization processes, partnerships and stock exchange listing. Professionals in this field are able to develop appropriate strategic plans and assess economic and financial sustainability, addressing the development of systems of performance management.... [-]


Master in Fashion & Law

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Perancis Paris

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in law, economics or marketing. Those who have proven work experience in these fields may also access this course. [+]

Master in Fashion & Law the course

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in law, economics or marketing. Those who have proven work experience in these fields may also access this course.

The global activity of the majority of the luxury brands, requires that they are knowledgeable of legal requirements in relation to fashion business. Through the study of subjects such as licensing, merchandising, import & export, distribution and franchising agreements, intellectual property rights, employment and labour relation issues, safety, sustainability and consumer protection issues, participants will learn the technical and theoretical concepts they need to advise and develop company strategy. By analysing different aspects of commercial and corporate law, intellectual property law, trademark law, labour law and business law, participants will understand how it is possible to expand the brand, ensuring that legal and ethical issues are fully respected.... [-]


Master in Fashion Retail Management

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Perancis Paris

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in economics, marketing, fashion design or similar, or proven relevant work experience. The study programme is designed to establish the role of... [+]

The Course

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in economics, marketing, fashion design or similar, or proven relevant work experience. The study programme is designed to establish the role of the specialist in managing a store, from the flagship to an individual boutique, through the development of expertise in the areas of retail marketing, human resource management and in fashion category management.

At the end of the course, participants will be able to understand brand values and transfer them to the consumer, making the buying process a unique and unforgettable experience, so that they will gain the customer’s faith and loyalty at the point of sale. The study of the development of human resources, in-store communication and integration of IT in the store are fundamental to understanding the current role of the retail manager and are the future of the profession.... [-]


Master Dalam Produk Fesyen & Pengurusan Pengeluaran

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Perancis Paris

Imaginasi, kreativiti, maka kenyataannya komersial produk yang: atau lebih tepat seni untuk mengubah impian menjadi kenyataan melalui idea-idea baru, proses baru dan teknologi baru.Yang [+]

Kursus

Sarjana khusus untuk produk & pengurusan pengeluaran menawarkan instrumen untuk pemahaman dan pengurusan masalah teknikal, teknologi, organisasi dan ekonomi yang berkaitan dengan proses pengeluaran produk fesyen. Kursus ini akan membangunkan pengetahuan dan keupayaan untuk menguruskan semua pembolehubah berbanding dengan perancangan produk fesyen baru dalam sesebuah organisasi, bertindak balas kepada perubahan teknologi dan inovasi produk. Pengurus produk fesyen mqkes idea-idea dan konsep reka bentuk konkrit, mengubah kreativiti ke dalam cadangan komersial yang sah. Dari idea awal melalui pengeluaran akhir, mereka selia prosiding keseluruhan projek dan bertanggungjawab untuk organisasi dan protokol mengaktifkan dalam jaminan, yang bertujuan untuk mengesahkan kualiti produk.Profesional ini juga memilih metodologi untuk merealisasikan syarikat berkenaan pada fasa rundingan yang berbeza, pada masa yang sama menguruskan prototaip, analisis dan proses. Pengurus produk adalah seorang tokoh profesional yang kelihatan untuk masa akan datang. Dicabar oleh permintaan yang semakin meningkat profil baru dalam sektor media digital baru, Istituto Maragoni telah mencipta sarjana direka untuk menghubungkan perniagaan fesyen dengan web. Pengurus produk fesyen biasanya berjaya produk tertentu atau barisan produk. Dalam perjalanan kerjaya mereka dalam syarikat yang mereka pakar dalam kawasan khusus industri Itali atau Antarabangsa menjangka senario yang akan datang di mana untuk bekerja. ... [-]


Membeli Fesyen Kontemporari

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Perancis Paris

Dalam sektor fesyen membuat pilihan yang betul adalah amat penting.Pembeli fesyen adalah hubungan antara rumah-rumah fesyen dan pengguna, seorang profesional yang bergerak dari satu pembekal yang lain, [+]

Kursus

Kursus dalam membeli fesyen akan membangunkan pemahaman yang mendalam tentang industri fesyen runcit negara dan global, menganalisis tingkah laku pengguna di peringkat pasaran yang berbeza untuk membandingkan prestasi titik runcit yang berbeza jualan. Skop tuan adalah untuk memberi pelajar kebolehan perlu untuk mengiktiraf nilai point-of-jualan (POS) sebagai satu cara komunikasi kepada orang ramai dan untuk menilai kesesuaian dan keberkesanan strategi yang berbeza dalam pemasaran visual. Pembeli fesyen mempunyai tugas membangunkan menguntungkan mewah pelbagai terima kasih kepada pengetahuan lanjutan dan memahami strategi dan teknik dalam membeli dan barangan. Mengenal pasti peluang-peluang penyumberan dan pilihan pengurusan rantaian bekalan untuk mencapai objektif perniagaan dan komersial yang dituntut oleh syarikat-syarikat antarabangsa dan Itali.Bermula daripada cita rasa pelanggan mereka sendiri, mereka perlu mewujudkan pelan yang betul untuk menawarkan serta pelbagai yang betul. Pembeli boleh mempunyai banyak peranan yang berbeza dalam bidang fesyen. Angka profesional akan dapat menentukan pelan pengambilalihan untuk diedarkan secara meluas, sebagai rangkaian kedai atau butik tunggal. Terima kasih kepada pengetahuan yang mendalam tentang sektor ini, kaedah pengeluaran, untuk pilihan pengambilalihan dan teknik jualan, boleh juga bekerja sebagai pengurus projek atau sebagai pengarah pengeluaran. Sebahagian daripada aktiviti-aktiviti ini akan terdiri daripada melawat pembekal yang berbeza, adil, dan pameran perdagangan, semasa bercakap banyak bahasa. ... [-]