Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di Itali

Cari anda Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Fesyen di Itali

Pemasaran Fesyen

Ijazah Sarjana memberikan anda peluang untuk sama ada melanjutkan pemahaman anda tentang sesuatu soalan atau dilaksanakan dengan cara menggunakan yang sama sekali berbeza kemahiran yang telah diperolehi daripada ijazah sarjana muda anda sebelum ini.

Kajian dalam fokus pemasaran fesyen di kelas perniagaan seperti perakaunan kewangan dan ekonomi, serta kursus fesyen seperti pengurusan runcit dan barangan fesyen. Banyak program juga termasuk projek dan latihan dalam industri fesyen.

Itali, secara rasmi Republik Itali, ialah sebuah republik berparlimen kesatuan dalam Kesatuan Eropah, yang terletak di Eropah Selatan. Di utara, ia bersempadan dengan Perancis, Switzerland, Austria, dan Slovenia sepanjang Alps.

Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di Itali

Baca lebih lanjut

Master Dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi Untuk Penjenamaan

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Sepenuh masa January 2018 Itali Milan

Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khususnya, kursus merangkumi kajian aspek yang paling penting dalam pengurusan pemasaran fesyen, teknik komunikasi - memberi tumpuan kepada aspek strategi kedudukan dan pengurusan jenama - keperluan identiti dan pengguna tanpa mengabaikan analisis media digital. [+]

Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khususnya, kursus merangkumi kajian aspek yang paling penting dalam pengurusan pemasaran fesyen, teknik komunikasi - memberi tumpuan kepada aspek strategi kedudukan dan pengurusan jenama - keperluan identiti dan pengguna tanpa mengabaikan analisis media digital.

Kursus ini berdasarkan kepada pendekatan kreatif untuk membangunkan pemikiran inovatif dan mengeksperimen strategi baru di kawasan tersebut.

Peluang kerjaya - Pelajar siswazah boleh mendekati segmen fesyen yang berlainan: Pengurusan Jenama, Pemasaran Korporat, Pembangunan Perniagaan, Pengedaran dan Runcit serta agensi kaunseling dan komunikasi.... [-]


Master Dalam Fesyen Pengurusan Koleksi

Accademia del Lusso
Campus Sepenuh masa February 2018 Itali Milan

Kursus Sarjana dalam Pengurusan Koleksi fesyen bertujuan untuk membina seorang tokoh profesional yang mempunyai kemahiran strategik bagi menembusi segi pengeluaran fesyen dan mewah perniagaan dan bekerja sebagai seorang pengurus di kawasan produk daripada barangan mewah dan sektor fesyen. Kursus ini menyediakan pelajar bukan sahaja dengan pengetahuan am tentang pelbagai bidang yang terlibat dalam perniagaan, tetapi juga dengan kemahiran teknikal khusus dalam bidang ... [+]

Kursus Sarjana dalam Pengurusan Koleksi fesyen bertujuan untuk membina seorang tokoh profesional yang mempunyai kemahiran strategik bagi menembusi segi pengeluaran fesyen dan mewah perniagaan dan bekerja sebagai seorang pengurus di kawasan produk daripada barangan mewah dan sektor fesyen. Kursus ini menyediakan pelajar bukan sahaja dengan pengetahuan am tentang pelbagai bidang yang terlibat dalam perniagaan, tetapi juga dengan kemahiran teknikal yang khusus dalam bidang pengeluaran perindustrian dalam sektor fesyen. Tambahan pula, kursus yang menyediakan alat profesional yang diperlukan untuk dapat bekerja pada produk selaras dengan permintaan pasaran. Dinamik dianalisis semasa kursus berkaitan secara umum kepada sektor barangan mewah dengan perhatian khusus kepada fesyen mempertimbangkan sifat khusus proses yang terlibat dalam pembangunan produk dalam bidang ini.... [-]


Master Dalam Pemasaran Dan Komunikasi Fesyen

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus Sepenuh masa January 2018 Itali Florence

Fashion Marketing & Communications adalah program analisis untuk membuat perancang induk. Ini adalah orang yang mengumpulkan maklumat daripada sumber yang berbeza, menulis pelan pemasaran dan mencadangkan tindakan yang praktikal untuk memaksimumkan penglihatan syarikat. Fesyen adalah ungkapan yang paling lengkap masyarakat, dan memahami kerumitan adalah paling utama bagi pemasaran. [+]

Fashion Marketing & Communications adalah program analisis untuk membuat perancang induk. Ini adalah orang yang mengumpulkan maklumat daripada sumber yang berbeza, menulis pelan pemasaran dan mencadangkan tindakan yang praktikal untuk memaksimumkan penglihatan syarikat. Fesyen adalah ungkapan yang paling lengkap masyarakat, dan memahami kerumitan adalah paling utama bagi pemasaran.

Kursus ini dengan sempurna mengintegrasikan tiga kata-kata yang terkandung dalam tajuk, Fesyen, Pemasaran dan Komunikasi ke kawasan pengajaran. Di atas dan di bawah garis, konvensional atau bukan konvensional, dalam talian atau di luar talian, menggunakan imej, nombor atau perkataan; tujuan keseluruhan adalah untuk secara unik menyampaikan mesej yang jelas dan berkesan. ... [-]


Master Ke Arah Fesyen: Jenama & Pengurusan Perniagaan

Milano Fashion Institute
Campus Sepenuh masa January 2018 Itali Milan

Menguruskan urusan sesuatu fesyen Syarikat bermaksud untuk menggabungkan pemasaran fesyen, pengurusan fesyen dan runcit fesyen. Dalam Master dalam Direction fesyen: Brand & Business Management lebih daripada satu disiplin akan digabungkan, untuk melatih angka profesional paling layak dan inovatif yang akan bertanggungjawab ke atas pengurusan perniagaan dalam dunia fesyen dan kemewahan. [+]

Sarjana Direction fesyen: Brand & Business Management

DARIPADA MEMBELI DENGAN DIGITAL FASHION MARKETING

Pembeli fesyen. Pengurus pemasaran. Omnichannel Strategi.

Menguruskan urusan sesuatu fesyen Syarikat bermaksud untuk menggabungkan pemasaran fesyen, pengurusan fesyen dan runcit fesyen. Dalam Master dalam Direction fesyen: Brand & Business Management lebih daripada satu disiplin akan digabungkan, untuk melatih angka profesional paling layak dan inovatif yang akan bertanggungjawab ke atas pengurusan perniagaan dalam dunia fesyen dan kemewahan.

Langkah pertama: mengkaji model perniagaan, evolusi mereka, dan strategi perniagaan mereka dalam industri.

Langkah kedua: mengiktiraf dan belajar runcit dan perniagaan saluran yang berbeza, logik perniagaan asas dan dalam operasi khusus mereka: dari membeli fesyen dan barangan runcit, pengurusan digital jualan &.... [-]


Master Dalam Komunikasi Dan Pemasaran Untuk Fesyen

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus Sepenuh masa March 2018 Itali Rome

Sarjana Komunikasi dan Pemasaran untuk Fesyen bertujuan untuk membentuk para pengamal yang dapat menampung peranan strategik dan operasi, menyelaraskan organisasi komunikasi mengikut masa koleksi dan memberi keberkesanan kepada komunikasi dan strategi pemasaran yang mempengaruhi kitaran pengeluaran. [+]

Yang Sarjana dalam Komunikasi dan Pemasaran untuk Fesyen Bertujuan membentuk para pengamal yang dapat menampung peranan strategik dan operasi, menyelaraskan organisasi komunikasi mengikut masa koleksi dan memberi keberkesanan kepada strategi komunikasi dan pemasaran yang mempengaruhi kitaran pengeluaran. Pakar dalam Komunikasi dan Pemasaran mengenal pasti trend masa depan berkaitan dengan sosio-budaya aspek dan keadaan pasaran, melalui kemahiran teknikal dan operasi khas dari industri fesyen. Master membolehkan mereka mencapai pemahaman yang sedemikian tentang alat untuk dapat beroperasi dengan serta-merta, dalam kedudukan junior dalam mana-mana jenis syarikat, dari Atelier haute couture kepada syarikat Ready-to-wear, sehingga sukan dan koleksi kasual.... [-]


Fashion Corporate Finance and Management Control for the Fashion & Luxury Business

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Itali Milan

Aimed at executive candidates who may have a bachelor’s degree in business administration in marketing management, economics, fashion or a similar alternative with proven work experience. [+]

Master in Corporate Finance and Management Control for the Fashion & Luxury Business the course

Aimed at executive candidates who may have a bachelor’s degree in business administration in marketing management, economics, fashion or a similar alternative with proven work experience. This University Master’s Degree is designed to train corporate finance managers and controllers specialising in the luxury sector, the figure who sits on the board of directors and supports companies in their internationalization processes, partnerships and stock exchange listing. Professionals in this field are able to develop appropriate strategic plans and assess economic and financial sustainability, addressing the development of systems of performance management.... [-]


Master in Fashion & Law

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Itali Milan

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in law, economics or marketing. Those who have proven work experience in these fields may also access this course. [+]

Master in Fashion & Law the course

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in law, economics or marketing. Those who have proven work experience in these fields may also access this course.

The global activity of the majority of the luxury brands, requires that they are knowledgeable of legal requirements in relation to fashion business. Through the study of subjects such as licensing, merchandising, import & export, distribution and franchising agreements, intellectual property rights, employment and labour relation issues, safety, sustainability and consumer protection issues, participants will learn the technical and theoretical concepts they need to advise and develop company strategy. By analysing different aspects of commercial and corporate law, intellectual property law, trademark law, labour law and business law, participants will understand how it is possible to expand the brand, ensuring that legal and ethical issues are fully respected.... [-]


Master in Fashion Retail Management

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Itali Milan

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in economics, marketing, fashion design or similar, or proven relevant work experience. The study programme is designed to establish the role of... [+]

The Course

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in economics, marketing, fashion design or similar, or proven relevant work experience. The study programme is designed to establish the role of the specialist in managing a store, from the flagship to an individual boutique, through the development of expertise in the areas of retail marketing, human resource management and in fashion category management.

At the end of the course, participants will be able to understand brand values and transfer them to the consumer, making the buying process a unique and unforgettable experience, so that they will gain the customer’s faith and loyalty at the point of sale. The study of the development of human resources, in-store communication and integration of IT in the store are fundamental to understanding the current role of the retail manager and are the future of the profession.... [-]


Master Dalam Produk Fesyen & Pengurusan Pengeluaran

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Itali Milan

Imaginasi, kreativiti, maka kenyataannya komersial produk yang: atau lebih tepat seni untuk mengubah impian menjadi kenyataan melalui idea-idea baru, proses baru dan teknologi baru.Yang [+]

Kursus

Sarjana khusus untuk produk & pengurusan pengeluaran menawarkan instrumen untuk pemahaman dan pengurusan masalah teknikal, teknologi, organisasi dan ekonomi yang berkaitan dengan proses pengeluaran produk fesyen. Kursus ini akan membangunkan pengetahuan dan keupayaan untuk menguruskan semua pembolehubah berbanding dengan perancangan produk fesyen baru dalam sesebuah organisasi, bertindak balas kepada perubahan teknologi dan inovasi produk. Pengurus produk fesyen mqkes idea-idea dan konsep reka bentuk konkrit, mengubah kreativiti ke dalam cadangan komersial yang sah. Dari idea awal melalui pengeluaran akhir, mereka selia prosiding keseluruhan projek dan bertanggungjawab untuk organisasi dan protokol mengaktifkan dalam jaminan, yang bertujuan untuk mengesahkan kualiti produk.Profesional ini juga memilih metodologi untuk merealisasikan syarikat berkenaan pada fasa rundingan yang berbeza, pada masa yang sama menguruskan prototaip, analisis dan proses. Pengurus produk adalah seorang tokoh profesional yang kelihatan untuk masa akan datang. Dicabar oleh permintaan yang semakin meningkat profil baru dalam sektor media digital baru, Istituto Maragoni telah mencipta sarjana direka untuk menghubungkan perniagaan fesyen dengan web. Pengurus produk fesyen biasanya berjaya produk tertentu atau barisan produk. Dalam perjalanan kerjaya mereka dalam syarikat yang mereka pakar dalam kawasan khusus industri Itali atau Antarabangsa menjangka senario yang akan datang di mana untuk bekerja. ... [-]


Membeli Fesyen Kontemporari

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Itali Milan

Dalam sektor fesyen membuat pilihan yang betul adalah amat penting.Pembeli fesyen adalah hubungan antara rumah-rumah fesyen dan pengguna, seorang profesional yang bergerak dari satu pembekal yang lain, [+]

Kursus

Kursus dalam membeli fesyen akan membangunkan pemahaman yang mendalam tentang industri fesyen runcit negara dan global, menganalisis tingkah laku pengguna di peringkat pasaran yang berbeza untuk membandingkan prestasi titik runcit yang berbeza jualan. Skop tuan adalah untuk memberi pelajar kebolehan perlu untuk mengiktiraf nilai point-of-jualan (POS) sebagai satu cara komunikasi kepada orang ramai dan untuk menilai kesesuaian dan keberkesanan strategi yang berbeza dalam pemasaran visual. Pembeli fesyen mempunyai tugas membangunkan menguntungkan mewah pelbagai terima kasih kepada pengetahuan lanjutan dan memahami strategi dan teknik dalam membeli dan barangan. Mengenal pasti peluang-peluang penyumberan dan pilihan pengurusan rantaian bekalan untuk mencapai objektif perniagaan dan komersial yang dituntut oleh syarikat-syarikat antarabangsa dan Itali.Bermula daripada cita rasa pelanggan mereka sendiri, mereka perlu mewujudkan pelan yang betul untuk menawarkan serta pelbagai yang betul. Pembeli boleh mempunyai banyak peranan yang berbeza dalam bidang fesyen. Angka profesional akan dapat menentukan pelan pengambilalihan untuk diedarkan secara meluas, sebagai rangkaian kedai atau butik tunggal. Terima kasih kepada pengetahuan yang mendalam tentang sektor ini, kaedah pengeluaran, untuk pilihan pengambilalihan dan teknik jualan, boleh juga bekerja sebagai pengurus projek atau sebagai pengarah pengeluaran. Sebahagian daripada aktiviti-aktiviti ini akan terdiri daripada melawat pembekal yang berbeza, adil, dan pameran perdagangan, semasa bercakap banyak bahasa. ... [-]