Sambilan Sarjana Program dalam Pemasaran Fesyen dalam India untuk 2024
Penapis
Penapis
- Sarjana
- Fesyen
- Sambilan
Sambilan Sarjana Program dalam Pemasaran Fesyen dalam India untuk 2024
Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.
Clear filtersPopular education type
Sambilan Sarjana Program dalam Pemasaran Fesyen
Bidang pemasaran fesyen memberi tumpuan kepada pelbagai perniagaan dan topik yang berkaitan couture. Bergantung kepada program ini, pelajar boleh belajar analisis pakaian, aspek sosial strategi fesyen, e-dagang, ekonomi dan pasaran pakaian, analisis statistik dan kaedah penyelidikan.
Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.
Tuan A diperolehi selepas pelajar melengkapkan program ijazah sarjana muda. Untuk mendapatkan tuan, anda biasanya perlu melengkapkan 12 hingga 18 kursus kolej yang sering melibatkan melengkapkan ujian komprehensif dan / atau tesis.
Pembelajaran sambilan membolehkan seseorang memperoleh ijazah atau kelayakan walaupun tidak dapat hadir ke sekolah secara sepenuh masa. Seseorang boleh belajar mengikut kadar sendiri, secara beransur-ansur mengumpul kredit yang dikira dalam kelayakan akhir.