Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di India

Cari anda Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Fesyen di India

Pemasaran Fesyen

Tuan A merujuk kepada menyempurnakan sesuatu program pengajian siswazah yang menyediakan pelajar untuk melanjutkan pengetahuan mereka mengenai subjek tertentu atau memajukan kerjaya mereka. Majoriti tuan diberikan oleh kerajaan atau awam universiti.

Dengan Sarjana Pemasaran Fesyen, anda boleh memajukan kerjaya anda dan membuat kempen pemasaran yang berjaya untuk produk fesyen. Pelajar akan mempelajari aspek pemasaran yang penting dan bagaimana ia digunakan untuk industri fesyen.

Yang ditemui di bahagian Selatan Asia, Republik India adalah kedua paling ramai penduduk di dunia dengan kira-kira 1.27 bilion orang. India mempunyai empat jenis universiti; Universiti Central, Universiti Negeri, Dianggap Universiti dan Universiti Swasta yang terdiri di lebih 550 institusi.

Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di India

Baca lebih lanjut
Pada masa ini tiada program untuk dipaparkan di bawah Sarjana Pemasaran Fesyen India. Cuba kategori kami Sarjana.

Search for similar programs here