MASTERSTUDIES.COM.MY

Terbaik Pembelajaran jarak jauh Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Fesyen di Amerika New York Amerika Syarikat 2019

Dalam usaha untuk berjaya mendapatkan kelayakan Sarjana, anda akan perlu untuk mendapatkan beberapa kredit dengan meluluskan modul individu. Sarjana paling diajar akan mempunyai beberapa modul teras yang anda wajib lulus untuk mendapatkan kelayakan. Penilaian penyelidikan Sarjana hampir selalu sepenuhnya oleh modul disertasi tunggal atau projek.

program pemasaran fesyen tumpuan kepada kedua-dua belah pihak seni dan korporat industri fesyen. Pelajar boleh belajar tentang analisis pasaran, perdagangan visual, membeli fesyen, mengenal pasti trend, reka bentuk fesyen dan pengurusan kempen promosi.

Berurusan dengan universiti awam adalah jauh dari pilihan optimum. Sekolah swasta memberikan bantuan lebih baik dalam pengalaman pembelajaran jarak jauh anda. Beberapa universiti dalam talian menarik guru dan pelajar pada jarak yang besar dari seluruh dunia. Ini jauh meningkatkan kepelbagaian dalam bilik darjah pembelajaran jarak jauh dan menghasilkan perbualan mencabar di kalangan mereka dari masyarakat amat berbeza, wilayah, dan budaya yang jauh.

Pendidikan di Amerika Syarikat terutamanya yang disediakan oleh sektor awam, dengan kawalan dan pembiayaan datang daripada tiga peringkat: negeri, tempatan, dan persekutuan, supaya.Keperluan umum untuk belajar di peringkat pendidikan yang lebih tinggi di Amerika Syarikat termasuk esei anda kemasukan (juga dikenali sebagai penyata tujuan atau kenyataan peribadi), transkrip rekod, surat cadangan / rujukan, ujian bahasa

Pembelajaran jarak jauh Sarjana dalam Pemasaran Fesyen di Amerika New York di Amerika Syarikat

1 Hasil dalam Pemasaran Fesyen, New York, Pembelajaran jarak jauh Filter

Sarjana Pengajian Profesional (MPS) dalam Pemasaran Fesyen

LIM College
Kampus Online Sepenuh masa Sept. 2019 Amerika Syarikat New York

MPS dalam Pemasaran Fesyen menyediakan anda dengan pengalaman tangan serta pengetahuan teoritis. Dalam program yang unik, anda akan belajar bagaimana untuk meramalkan trend, membina dan mengekalkan jenama, dan memastikan pelanggan terlibat.