Sarjana dalam Pemasaran Fesyen

Terbaik 19 Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Fesyen 2018/2019

Pemasaran Fesyen

Ijazah sarjana dalam pemasaran fesyen adalah program master yang menyediakan pelajar dapat membuat dan menguruskan strategi pemasaran dalam bidang fesyen. Siswazah dari program ini diajar bagaimana untuk menguruskan hubungan dengan media serta perancangan acara, pertunjukan fesyen dan rancangan untuk melancarkan produk. Komunikasi adalah satu aspek penting dalam program pemasaran fesyen. Kerjaya dalam pemasaran fesyen memerlukan kreativiti, dan keupayaan untuk memahami trend dan mempunyai mata yang berminat untuk pengiktirafan gaya dan imej terselaras. Adalah penting untuk mempunyai latar belakang fesyen kuat untuk berjaya di dalam industri komunikasi fesyen. Fashion sentiasa berubah; fesyen pemasaran keperluan profesional untuk menjadi fleksibel juga. Profesional fesyen dan pakar-pakar dalam industri yang mengajar program sarjana ini dengan pelbagai universiti di seluruh dunia. Terdapat banyak peluang kerjaya bagi graduan program sarjana dalam pemasaran fesyen.

Baca lebih lanjut

Sarjana dalam Komunikasi dan Pemasaran untuk Fesyen

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus Sepenuh masa March 2019 Itali Rome

Edisi ke-17 - Kursus Master di Comunicazione e Marketing per la Moda melatih para profesional yang di dalam syarikat atau agensi dapat menguruskan aktiviti komunikasi dan pemasaran, menghadapi cabaran perubahan pasaran yang berterusan, kerana mereka telah memperoleh pengetahuan yang mendalam tentang alat dan kepelbagaian kreatif dan organisasi yang tinggi. "Master dalam Comunicazione e Marketing per la Moda direka sebagai kursus latihan yang bertujuan untuk" mengetahui bagaimana untuk melakukan "berbanding dengan" membiarkan tahu ". Penekanan khusus diberikan kepada trend terkini: dari digital hingga ke -mengukur, dari fesyen cepat ke kemampanan, dari Made in Italy kepada evolusi kumpulan fesyen antarabangsa yang besar. "Anna Neri dan Jualan Alessandra, Penyelaras Kursus. Pasangan kursus Master: Alberto Guardiani, Anna dan Alex, Suite19. [+]

KURSUS INI DALAM MEMBUAT DALAM BAHASA ITALIA.

Edisi ke-17 - Kursus Master di Comunicazione e Marketing per la Moda melatih para profesional yang di dalam syarikat atau agensi dapat menguruskan aktiviti komunikasi dan pemasaran, menghadapi cabaran perubahan pasaran yang berterusan, kerana mereka telah memperoleh pengetahuan yang mendalam tentang alat dan kepelbagaian kreatif dan organisasi yang tinggi.

"Master dalam Comunicazione e Marketing per la Moda direka sebagai kursus latihan yang bertujuan untuk" mengetahui bagaimana untuk melakukan "berbanding dengan" membiarkan tahu ". Penekanan khusus diberikan kepada trend terkini: dari digital hingga ke -mengukur, dari fesyen cepat ke kemapanan, dari Made in Italy ke evolusi kumpulan fesyen antarabangsa yang besar ".... [-]


tuan dalam pemasaran fesyen, reka bentuk & jenama strategi

INSEEC Bordeaux
Campus Sepenuh masa September 2019 Perancis Bordeaux

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa [+]

Sarjana Fashion Marketing, Design & Strategi Jenama

&nbsp

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa. Ia mengalu-alukan pelajar dari universiti, sekolah perniagaan atau latihan seni. Industri fesyen sedang mengalami perubahan yang pesat dan muncul pemain baru muncul dalam konteks global. Pengurus masa depan perlu dilatih dalam semua teknik yang betul dan menyedari permintaan pengguna. Berikut adalah jenis-jenis jawatan yang graduan kita akan dilatih untuk: Pengurus produk, pengurus projek, pengurus komunikasi, pembeli, pengurus barang dagangan, pengurus jenama, pengurus bilik pameran, pengurus koleksi ...... [-]


Sarjana Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Penjenamaan

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Sepenuh masa January 2019 Itali Milan

Edisi ke-18 - Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khususnya, kursus ini merangkumi kajian aspek yang paling penting dalam pengurusan pemasaran fesyen, teknik komunikasi - memberi tumpuan kepada aspek strategi kedudukan dan pengurusan jenama - keperluan identiti dan pengguna tanpa mengabaikan analisis media digital. Kursus ini berdasarkan pendekatan kreatif untuk membangunkan pemikiran inovatif dan mengeksperimen strategi baru di kawasan tersebut. Peluang kerjaya - Pelajar siswazah boleh mendekati segmen fesyen yang berlainan: Pengurusan Jenama, Pemasaran Korporat, Pembangunan Perniagaan, Pengedaran dan Runcit serta agensi kaunseling dan komunikasi. [+]

KURSUS INI DIBUKA DALAM BAHASA INGGRIS.

Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khususnya, kursus ini merangkumi kajian aspek yang paling penting dalam pengurusan pemasaran fesyen, teknik komunikasi - memberi tumpuan kepada aspek strategi kedudukan dan pengurusan jenama - keperluan identiti dan pengguna tanpa mengabaikan analisis media digital.

Kursus ini berdasarkan pendekatan kreatif untuk membangunkan pemikiran inovatif dan mengeksperimen strategi baru di kawasan tersebut.

Peluang kerjaya - Pelajar siswazah boleh mendekati segmen fesyen yang berlainan: Pengurusan Jenama, Pemasaran Korporat, Pembangunan Perniagaan, Pengedaran dan Runcit serta agensi kaunseling dan komunikasi.... [-]


Sarjana dalam Arah Fesyen: Jenama

Milano Fashion Institute
Campus Sepenuh masa January 2019 Itali Milan

Mengurus perniagaan Syarikat Fesyen bermaksud menggabungkan pemasaran fesyen, pengurusan fesyen, dan runcit fesyen. Dalam Sarjana dalam Arah Fesyen: Jenama [+]

Sarjana dalam Arah Fesyen: Jenama

DARI MEMBELI UNTUK PEMASARAN FASHION DIGITAL

Pembeli fesyen. Pengurus pemasaran. Strategi Omnichannel.

Mengurus perniagaan Syarikat Fesyen bermaksud menggabungkan pemasaran fesyen, pengurusan fesyen, dan runcit fesyen. Dalam Sarjana dalam Arah Fesyen: Jenama

Langkah pertama: mengkaji model perniagaan, evolusi mereka, dan strategi perniagaan mereka dalam industri.

Langkah kedua: mengiktiraf dan mengkaji saluran runcit dan perniagaan yang berlainan, logik perniagaan asas dan dalam operasi khusus mereka: dari pembelian fesyen dan merchandising runcit kepada jualan

Langkah ketiga: memahami pengguna dan hubungan antara saluran yang berbeza. Dari analisis tingkah laku pelanggan dan pengaruh reka bentuk deria dan gaya hidup mereka, sehingga strategi omnichannel dan integrasi digital.... [-]


tuan dalam pemasaran fesyen, reka bentuk & jenama strategi

INSEEC Paris
Campus Sepenuh masa September 2019 Perancis Paris

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa [+]

Sarjana Fashion Marketing, Design & Strategi Jenama

&nbsp

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa. Ia mengalu-alukan pelajar dari universiti, sekolah perniagaan atau latihan seni. Industri fesyen sedang mengalami perubahan yang pesat dan muncul pemain baru muncul dalam konteks global. Pengurus masa depan perlu dilatih dalam semua teknik yang betul dan menyedari permintaan pengguna. Berikut adalah jenis-jenis jawatan yang graduan kita akan dilatih untuk: Pengurus produk, pengurus projek, pengurus komunikasi, pembeli, pengurus barang dagangan, pengurus jenama, pengurus bilik pameran, pengurus koleksi ...... [-]


Marketing Sarjana Fesyen Antarabangsa dan Mewah

ESIC Business & Marketing School
Campus Sepenuh masa Sambilan 9 - 12  October 2018 Sepanyol Madrid + 1 lagi

Marketing Sarjana Fesyen Antarabangsa dan Mewah (MM [+]

Marketing Sarjana Fesyen Antarabangsa dan Mewah (MM

ciriYang bertujuan untuk semua mereka yang ingin menjalankan kerjaya dalam industri fesyen dan mewah antarabangsa.Masters diajar pada hujung minggu petang Jumaat dan pagi Sabtu dari bulan Oktober hingga bulan Julai.Termasuk Masterclass diajar oleh pakar-pakar industri fesyen dan kemewahan.perbezaan faktor-faktorTITLE RASMI: Tajuk Sendiri Rey Juan Carlos University.Pekerjaan: Kemungkinan latihan dalam syarikat-syarikat.METODOLOGI: master termasuk mata pelajaran baru seperti inovasi, pemasaran pengalaman, pemasaran digital, tingkah laku pengguna, penjenamaan, koleksi membentangkan di pertunjukan fesyen, fesyen dan undang-undang, dan lain-lain, yang diajar oleh guru dan pensyarah dari sekolah perniagaan, universiti dan pakar-pakar industri, dengan bantuan kaedah kes itu. Di samping itu, keupayaan untuk memberi motivasi kepada inovasi, kreativiti, penyesuaian kepada perubahan dan pemikiran kritikal.faedahyang pakar dalam program Marketing digunakan untuk fesyen dan industri mewah dengan visi antarabangsa, yang bertujuan untuk melatih eksekutif masa depan dalam kemahiran dan alat-alat untuk menguruskan pemasaran strategik dan operasi antarabangsa.Beri perhatian khusus kepada reka bentuk pengalaman membeli-belah dan pemikiran kritikal.Menggabungkan alat pengajaran yang inovatif, khas dari sebuah sekolah perniagaan adalah Perniagaan ESIC yangCara menggabungkan simulasi kes teknikal dan strategik.Cloister dipilih daripada profesor dan pakar-pakar dari industri fesyen.Ia meliputi perkara yang baru seperti inovasi, trend pasaran penyelidikan, tingkah laku pengguna, bahan-bahan baru, pemasaran pengalaman, pementasan koleksi dan pertunjukan fesyen antarabangsa, mewah e-dagang, dan fesyen dan undang-undang, antara lain.Ia menyediakan akses kepada rangkaian profesional syarikat fesyen.Memudahkan kerjasama dan nasihat utama syarikat fesyen Sepanyol, mengutamakan latihan profesional pemasaran dalam sektor ini.Amalan dalam syarikat-syarikat. *Lawatan ke kedai-kedai dan kedai-kedai sebutan dalam industri fesyen dan kemewahan.... [-]

Sarjana dalam Pengurusan Koleksi Fesyen

Accademia del Lusso
Campus Sepenuh masa October 2018 Itali Milan

Kursus Master dalam Pengurusan Koleksi Fesyen bertujuan untuk membina seorang tokoh profesional yang mempunyai kemahiran strategik untuk menembusi sisi pengeluaran fesyen dan perniagaan mewah dan bekerja sebagai pengurus di kawasan produk barang mewah dan sektor fesyen. Kursus ini memberikan pelajar bukan sahaja dengan pengetahuan umum tentang pelbagai bidang yang terlibat dalam perniagaan tetapi juga dengan kemahiran teknikal tertentu dalam bidang ... [+]

Kursus Master dalam Pengurusan Koleksi Fesyen bertujuan untuk membina tokoh profesional yang mempunyai kemahiran strategik untuk menembus sisi pengeluaran fesyen dan perniagaan mewah dan bekerja sebagai pengurus di kawasan produk barang-barang mewah dan sektor fesyen. Kursus ini memberikan pelajar bukan sahaja dengan pengetahuan umum tentang pelbagai bidang yang terlibat dalam perniagaan tetapi juga dengan kemahiran teknikal tertentu dalam bidang pengeluaran perindustrian dalam sektor fesyen. Tambahan pula, kursus ini menyediakan alat profesional yang diperlukan untuk dapat bekerja pada produk sesuai tuntutan pasaran. Dinamika yang dianalisis semasa kursus berkaitan secara umumnya kepada sektor barangan mewah dengan perhatian khusus kepada fesyen memandangkan sifat khusus proses yang terlibat dalam pembangunan produk dalam bidang ini.... [-]


Master dalam fesyen gaya, pengiklanan dan media

FDModa - LCI Barcelona
Campus Sepenuh masa September 2019 Sepanyol Barcelona

The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan penyesuaian watak. [+]

Bahasa pengantar: Bahasa Sepanyol Dalam masa yang apabila idea-idea yang disampaikan melalui imej, peranan stylist telah mengambil peranan utama sebagai alat strategik untuk mencapai pengurusan optimum imej yang kita ingin sampaikan. Dan imej yang mengenal pasti satu jenama fesyen bergantung pereka bukan sahaja, tetapi juga, dan semakin, tanggungjawab untuk stylists dan pengarah seni. Stylist adalah elemen utama untuk memastikan kejayaan sesuatu produk di pasaran, melancarkan cadangan visual semasa dan berbeza. Stylist sebagai "jurubahasa fesyen" hadir dalam pembangunan koleksi fesyen, dalam pementasan menunjukkan, bilik pameran di penganjur, pameran perancangan dan acara fesyen, dan juga semakin dalam saham komunikasi yang berkaitan dengan pengiklanan, promosi atau jualan.The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan objektif penyesuaian watak :. Mengetahui tugas stylist dalam aspek yang berbeza. Menyiasat, menganalisis dan menggunakan teknik-teknik kreatif dan trend terkini. Mengenal pasti trend fesyen sepanjang sejarah, untuk sesuai dengan setiap projek. Menguasai perunding imej yang diperlukan dan alat pembeli peribadi. Belajar untuk menggunakan sumber fesyen untuk mengiklankan imej jenama untuk mewujudkan kempen pengiklanan atau dalam pengeluaran audiovisual.... [-]


Pascasiswazah dalam Pemasaran dan Komunikasi Fesyen

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus Sepenuh masa 18  March 2019 Brazil São Paulo

Pascasarjana dalam Pemasaran Fesyen dan Komunikasi Istituto Europeo di Design - IED São Paulo menawarkan latihan dalam pengurusan pemasaran dan komunikasi khusus untuk perniagaan fesyen. [+]

KURSUS INI DITINJAU DALAM BAHASA PORTUGUESE.

MENGAPA?

Kejayaan tahun demi tahun di IED, jawatan ini menawarkan perspektif yang berbeza untuk senario fesyen yang berbeza dan menggalakkan pengalaman pembelajaran berorientasikan pasaran, dengan kuliah dan kuliah yang diberikan oleh profesional terkenal dalam industri dan akademik.

UNTUK SEMUA?

Profesional yang berminat untuk memperdalam atau mengarahkan kerjaya mereka atau usahawan yang berpotensi ke bidang Pengurusan Komunikasi dan Pemasaran Fesyen, menilai potensi mereka dan menghampiri profil profesional yang paling bernilai.

BAGAIMANA?

Program ini membentangkan subjek Pemasaran Terpakai kepada Fesyen, Gaya Hidup

KURSUS

Pascasiswazah dalam Pemasaran dan Komunikasi Fesyen menawarkan analisis dan perspektif yang berbeza mengenai senario fesyen yang berbeza, dan menggalakkan pengalaman pembelajaran berorientasikan pasaran, dengan kuliah dan ceramah yang diberikan oleh profesional terkenal dalam industri dan akademik.... [-]


Sarjana Pemasaran Fesyen

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus Sambilan 400  September 2019 Brazil Rio de Janeiro

Ingin belajar pemasaran, dan seperti fesyen? Ingin belajar fesyen, dan seperti pemasaran? Tempatnya di Rio IED Dalam Master Pemasaran Fesyen Profesional, anda belajar pemasaran dengan profesor yang dirujuk di pasar fesyen. [+]

KURSUS INI DITINJAU DALAM BAHASA PORTUGUESE. Diiringi profesional dari syarikat seperti Vogue dan Osklen, pelajar akan membangunkan projek pemasaran dan perhubungan untuk jenama fesyen.

Melalui beberapa hubungan dengan pasaran, pelajar akan mempunyai visi semasa di kawasan itu dan akan dapat kedua-duanya memulakan jenama sendiri dan bergabung dengan jabatan komunikasi syarikat fesyen yang besar.

Dengan kerjasama Levi's, Master Profesional dalam Pemasaran Fesyen menawarkan peluang kepada pelajar untuk berhubung dengan kehidupan harian salah satu syarikat pakaian terbesar di dunia.

Sepanjang kursus, pelajar akan mengadakan ceramah dengan profesional jenama, dan akan membangunkan projek pemasaran di ruang yang direka oleh syarikat di sini di sekolah.... [-]


Ijazah Sarjana Muda dalam Komunikasi Digital Fesyen dan Pemasaran

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Online & Campus Combined Sepenuh masa 10  February 2019 Sepanyol Madrid

Bolehkah kita bercakap mengenai Fesyen 2.0 hari ini? Adakah fesyen datang sebelum "menjadi bergaya"? Adakah trend yang berlaku dalam rangkaian dan media digital dan bukannya pada catwalks? Semua soalan ini adalah terpendam dan hadir dalam realiti semasa. Perubahan sosial, teknologi baru, rangkaian sosial, evolusi pengguna dan pendemokrasian fesyen telah menyebabkan jenama mempersoalkan pemikiran semula strategi mereka. [+]

Bolehkah kita bercakap mengenai Fesyen 2.0 hari ini? Adakah fesyen datang sebelum "menjadi bergaya"? Adakah trend yang berlaku dalam rangkaian dan media digital dan bukannya pada catwalks? Semua soalan ini adalah terpendam dan hadir dalam realiti semasa. Perubahan sosial, teknologi baru, rangkaian sosial, evolusi pengguna dan pendemokrasian fesyen telah menyebabkan jenama mempersoalkan pemikiran semula strategi mereka.

Bagi banyak jenama, "era digital baru" ini adalah peluang untuk membuat mereka diketahui, meletakkan diri mereka sendiri atau bahkan mencipta semula diri mereka sendiri. Identiti jenama adalah faktor utama dalam mendefinisikan strategi global dan koheren, bukan sahaja dalam reka bentuk koleksi, tetapi juga dalam model perniagaan, jenis produk, penonton sasaran, dan lain-lain.... [-]


Mod master & merchandising

Formasup Campus
Campus Sambilan September 2019 Perancis Bordeaux

Mastere DMOE, majeure Merchandising: Mode & Design est un titre Certifié niveau I, reconnu par l'état et inscrit au RNCP sous l'Autorité de C3 Institut sous l'menjudulkan «Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise». [+]

Mastere DMOE, majeure Merchandising: Mode & Design est un titre Certifié niveau I, reconnu par l'état et inscrit au RNCP sous l'Autorité de C3 Institut sous l'menjudulkan «Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise».

Il permet d'acquérir l'ensemble des fondamentaux du pengurus opérationnel tuangkan développer et améliorer les persembahan de l'entreprise. Deux années tuangkan professionnaliser le métier de dirigeant, apprendre à développer des strategi, maitriser l'avenir de l'entreprise en création ou preparer efficacement la penghantaran.

Le Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise memberi jaminan le développement général d'une entreprise et de ses Activités, produits et prestations de perkhidmatan. Il définit les orientasi stratégiques.... [-]


Master dalam pemasaran dan komunikasi fesyen

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus Sepenuh masa July 2019 Itali Florence

Fashion Marketing & Communications adalah program analisis untuk membuat perancang induk. Ini adalah orang yang mengumpulkan maklumat daripada sumber yang berbeza, menulis pelan pemasaran dan mencadangkan tindakan yang praktikal untuk memaksimumkan penglihatan syarikat. Fesyen adalah ungkapan yang paling lengkap masyarakat, dan memahami kerumitan adalah paling utama bagi pemasaran. [+]

Fashion Marketing & Communications adalah program analisis untuk membuat perancang induk. Ini adalah orang yang mengumpulkan maklumat daripada sumber yang berbeza, menulis pelan pemasaran dan mencadangkan tindakan yang praktikal untuk memaksimumkan penglihatan syarikat. Fesyen adalah ungkapan yang paling lengkap masyarakat, dan memahami kerumitan adalah paling utama bagi pemasaran.

Kursus ini dengan sempurna mengintegrasikan tiga kata-kata yang terkandung dalam tajuk, Fesyen, Pemasaran dan Komunikasi ke kawasan pengajaran. Di atas dan di bawah garis, konvensional atau bukan konvensional, dalam talian atau di luar talian, menggunakan imej, nombor atau perkataan; tujuan keseluruhan adalah untuk secara unik menyampaikan mesej yang jelas dan berkesan. ... [-]


Sarjana dalam Fesyen. Teknologi Gunaan dan Perniagaan Digital

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Campus Sambilan 10  October 2018 Sepanyol Madrid

Fesyen adalah salah satu bidang aktiviti di mana Sepanyol memiliki kepimpinan global, dengan jenama mewah dan rantai runcit bersaing dengan multinasional Eropah dan Amerika Syarikat. [+]

Fesyen adalah salah satu bidang aktiviti di mana Sepanyol memiliki kepimpinan global, dengan jenama mewah dan rantai runcit bersaing dengan multinasional Eropah dan Amerika Syarikat.

Sarjana dalam fesyen: Teknologi Gunaan dan Perniagaan Digital memberi tumpuan kepada tiga tiang utama, bidang paling asas sektor untuk masa depan: reka bentuk, teknologi, dan pengurusan. Bidang-bidang ini adalah arus utama perkembangan masa depan dan pertumbuhan dalam perniagaan fesyen dan profil-profil itu adalah kemahiran yang paling dituntut oleh syarikat fesyen.

Impak globalisasi dan kemunculan teknologi baru yang digunakan untuk reka bentuk pengeluaran dan pemasaran telah mendorong transformasi industri dan telah memaksa syarikat untuk menyusun semula, mengubah strategi mereka dan mewujudkan peluang pekerjaan baru. Untuk menghadapi persekitaran baru di mana sektor bergerak dan paradigma pasaran baru, timbul keperluan untuk mendidik profesional yang menguruskan teknologi terkini dan bersedia menghadapi cabaran kemajuan sektor yang semakin meningkat.... [-]


Reka Bentuk Sarjana dan Pemasaran untuk Fesyen

Idep Barcelona
Campus Sepenuh masa October 2018 Sepanyol Barcelona

Lebih banyak lagi kreatif yang muncul, yang ingin melaksanakan projek peribadi mereka, pengetahuan terhad mereka terhadap pasaran menghalang mereka. Seorang usahawan perlu menjadi serba boleh untuk, selain mampu membuat koleksi mana-mana disiplin yang berbeza dalam industri fesyen yang luas, tahu bagaimana untuk mengembangkan pendekatan strategik suatu jenama dan menentukan pelan tindakan untuk reka bentuk dan pemasaran menjadi koheren [+]

Lebih banyak lagi kreatif yang muncul, yang ingin melaksanakan projek peribadi mereka, pengetahuan terhad mereka terhadap pasaran menghalang mereka. Seorang usahawan perlu menjadi serba boleh untuk, selain mampu membuat koleksi mana-mana disiplin yang berbeza dalam industri fesyen yang luas, tahu bagaimana untuk mengembangkan pendekatan strategik suatu jenama dan menentukan pelan tindakan untuk reka bentuk dan pemasaran menjadi koheren

Ia adalah mengenai mereka bentuk, merancang dan membangunkan elemen-elemen berbeza yang membentuk hari ke hari dalam jenama fesyen, dengan mengambil kira kriteria kreatif tetapi juga keperluan mereka, konsep teknikal yang sesuai untuk pengeluaran, pelan pengedaran dan konsep estetik yang perlu menentukan garis visual jenama.... [-]