Sarjana dalam Pemasaran Fesyen

Terbaik 24 Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Fesyen 2018

Pemasaran Fesyen

Ijazah sarjana dalam pemasaran fesyen adalah program master yang menyediakan pelajar dapat membuat dan menguruskan strategi pemasaran dalam bidang fesyen. Siswazah dari program ini diajar bagaimana untuk menguruskan hubungan dengan media serta perancangan acara, pertunjukan fesyen dan rancangan untuk melancarkan produk. Komunikasi adalah satu aspek penting dalam program pemasaran fesyen. Kerjaya dalam pemasaran fesyen memerlukan kreativiti, dan keupayaan untuk memahami trend dan mempunyai mata yang berminat untuk pengiktirafan gaya dan imej terselaras. Adalah penting untuk mempunyai latar belakang fesyen kuat untuk berjaya di dalam industri komunikasi fesyen. Fashion sentiasa berubah; fesyen pemasaran keperluan profesional untuk menjadi fleksibel juga. Profesional fesyen dan pakar-pakar dalam industri yang mengajar program sarjana ini dengan pelbagai universiti di seluruh dunia. Terdapat banyak peluang kerjaya bagi graduan program sarjana dalam pemasaran fesyen.

Baca lebih lanjut

Master Dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi Untuk Penjenamaan

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Sepenuh masa January 2018 Itali Milan

Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khususnya, kursus merangkumi kajian aspek yang paling penting dalam pengurusan pemasaran fesyen, teknik komunikasi - memberi tumpuan kepada aspek strategi kedudukan dan pengurusan jenama - keperluan identiti dan pengguna tanpa mengabaikan analisis media digital. [+]

Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khususnya, kursus merangkumi kajian aspek yang paling penting dalam pengurusan pemasaran fesyen, teknik komunikasi - memberi tumpuan kepada aspek strategi kedudukan dan pengurusan jenama - keperluan identiti dan pengguna tanpa mengabaikan analisis media digital.

Kursus ini berdasarkan kepada pendekatan kreatif untuk membangunkan pemikiran inovatif dan mengeksperimen strategi baru di kawasan tersebut.

Peluang kerjaya - Pelajar siswazah boleh mendekati segmen fesyen yang berlainan: Pengurusan Jenama, Pemasaran Korporat, Pembangunan Perniagaan, Pengedaran dan Runcit serta agensi kaunseling dan komunikasi.... [-]


Master Dalam Fesyen Pengurusan Koleksi

Accademia del Lusso
Campus Sepenuh masa February 2018 Itali Milan

Kursus Sarjana dalam Pengurusan Koleksi fesyen bertujuan untuk membina seorang tokoh profesional yang mempunyai kemahiran strategik bagi menembusi segi pengeluaran fesyen dan mewah perniagaan dan bekerja sebagai seorang pengurus di kawasan produk daripada barangan mewah dan sektor fesyen. Kursus ini menyediakan pelajar bukan sahaja dengan pengetahuan am tentang pelbagai bidang yang terlibat dalam perniagaan, tetapi juga dengan kemahiran teknikal khusus dalam bidang ... [+]

Kursus Sarjana dalam Pengurusan Koleksi fesyen bertujuan untuk membina seorang tokoh profesional yang mempunyai kemahiran strategik bagi menembusi segi pengeluaran fesyen dan mewah perniagaan dan bekerja sebagai seorang pengurus di kawasan produk daripada barangan mewah dan sektor fesyen. Kursus ini menyediakan pelajar bukan sahaja dengan pengetahuan am tentang pelbagai bidang yang terlibat dalam perniagaan, tetapi juga dengan kemahiran teknikal yang khusus dalam bidang pengeluaran perindustrian dalam sektor fesyen. Tambahan pula, kursus yang menyediakan alat profesional yang diperlukan untuk dapat bekerja pada produk selaras dengan permintaan pasaran. Dinamik dianalisis semasa kursus berkaitan secara umum kepada sektor barangan mewah dengan perhatian khusus kepada fesyen mempertimbangkan sifat khusus proses yang terlibat dalam pembangunan produk dalam bidang ini.... [-]


Master Ke Arah Fesyen: Jenama & Pengurusan Perniagaan

Milano Fashion Institute
Campus Sepenuh masa January 2018 Itali Milan

Menguruskan urusan sesuatu fesyen Syarikat bermaksud untuk menggabungkan pemasaran fesyen, pengurusan fesyen dan runcit fesyen. Dalam Master dalam Direction fesyen: Brand & Business Management lebih daripada satu disiplin akan digabungkan, untuk melatih angka profesional paling layak dan inovatif yang akan bertanggungjawab ke atas pengurusan perniagaan dalam dunia fesyen dan kemewahan. [+]

Sarjana Direction fesyen: Brand & Business Management

DARIPADA MEMBELI DENGAN DIGITAL FASHION MARKETING

Pembeli fesyen. Pengurus pemasaran. Omnichannel Strategi.

Menguruskan urusan sesuatu fesyen Syarikat bermaksud untuk menggabungkan pemasaran fesyen, pengurusan fesyen dan runcit fesyen. Dalam Master dalam Direction fesyen: Brand & Business Management lebih daripada satu disiplin akan digabungkan, untuk melatih angka profesional paling layak dan inovatif yang akan bertanggungjawab ke atas pengurusan perniagaan dalam dunia fesyen dan kemewahan.

Langkah pertama: mengkaji model perniagaan, evolusi mereka, dan strategi perniagaan mereka dalam industri.

Langkah kedua: mengiktiraf dan belajar runcit dan perniagaan saluran yang berbeza, logik perniagaan asas dan dalam operasi khusus mereka: dari membeli fesyen dan barangan runcit, pengurusan digital jualan &.... [-]


Master Dalam Pemasaran Dan Komunikasi Fesyen

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus Sepenuh masa January 2018 Itali Florence

Fashion Marketing & Communications adalah program analisis untuk membuat perancang induk. Ini adalah orang yang mengumpulkan maklumat daripada sumber yang berbeza, menulis pelan pemasaran dan mencadangkan tindakan yang praktikal untuk memaksimumkan penglihatan syarikat. Fesyen adalah ungkapan yang paling lengkap masyarakat, dan memahami kerumitan adalah paling utama bagi pemasaran. [+]

Fashion Marketing & Communications adalah program analisis untuk membuat perancang induk. Ini adalah orang yang mengumpulkan maklumat daripada sumber yang berbeza, menulis pelan pemasaran dan mencadangkan tindakan yang praktikal untuk memaksimumkan penglihatan syarikat. Fesyen adalah ungkapan yang paling lengkap masyarakat, dan memahami kerumitan adalah paling utama bagi pemasaran.

Kursus ini dengan sempurna mengintegrasikan tiga kata-kata yang terkandung dalam tajuk, Fesyen, Pemasaran dan Komunikasi ke kawasan pengajaran. Di atas dan di bawah garis, konvensional atau bukan konvensional, dalam talian atau di luar talian, menggunakan imej, nombor atau perkataan; tujuan keseluruhan adalah untuk secara unik menyampaikan mesej yang jelas dan berkesan. ... [-]


Reka Bentuk Ma Yang Mengkhusus Dalam Promosi Fesyen

AAS College
Campus Sepenuh masa 13  September 2018 Yunani Thessaloniki

MA Design - Promosi fesyen tentu laluan memberikan peluang promoter inovatif untuk meneroka kepentingan peribadi di peringkat lepasan ijazah, disokong oleh penyelidikan yang banyak, dan digabungkan dengan manfaat perdebatan dan peer review. Individu itu kemudiannya akan dapat melihat tempat mereka di dalam industri pelbagai rupa masa depan. [+]

Pengajaran melibatkan gabungan ceramah, seminar, tutorial, persembahan dan perhubungan industri, dan penilaian berterusan. Teori yang menjadi asas amalan dibangunkan serentak di seluruh setiap semester dan Perjanjian dirundingkan Bahagian I dan II membolehkan pelajar memperoleh keupayaan untuk membangunkan dan menghalusi cadangan, yang menyokong projek utama mereka, dan memikirkan kemajuan peribadi. Pelajar dijangka contextualize kerja mereka dalam rangka kerja semasa, dan membangunkan kemahiran menilai untuk menyuarakan pandangan mereka. Kaedah Penyelidikan dan Aplikasi memperkenalkan pelajar kepada pelbagai alat penyelidikan analisis, membentuk asas bagi semua projek kendiri yang mendalam mengenai program ini. Kursus ini bertujuan untuk membangunkan kuasa intelektual dan mempunyai daya imaginasi pelajar melalui program pengajian yang terbentuk dari perpaduan antara teori dan amalan. Ia menyediakan graduan dengan persekitaran yang memberangsangkan di mana perkara yang boleh ditukar dan disokong melalui penyelidikan kreatif fakta, dibangunkan dan konteks. Kami mencabar pelajar-pelajar kita untuk mengambil kedudukan yang kritikal berhubung dengan teori-teori yang sedia ada dan menggalakkan sambungan baru dalam bidang fesyen yang mencabar sempadan reka bentuk tradisional.... [-]


Master Pengurusan Industri Fesyen Dan Design

ESDi - Design School
Campus Sambilan March 2018 Sepanyol Barcelona

The Master dalam Pengurusan Fesyen dan Design Industri adalah perintis dalam bidang antarabangsa sebagai inisiatif formatif antara salah satu syarikat fesyen antarabangsa pertama, Sekolah Tinggi Design dan University Ramón Llull, dengan tujuan untuk latihan profesional dalam bidang produk dan pengurusan syarikat dan pengurusan sektor fesyen. [+]

The Master dalam Pengurusan Industri Fesyen dan Reka Bentuk adalah perintis dalam bidang antarabangsa sebagai inisiatif formatif antara salah satu syarikat fesyen antarabangsa pertama, Sekolah Tinggi Design dan University Ramón Llull, dengan tujuan profesional latihan dalam bidang pengurusan produk dan nama syarikat dan pengurusan fesyen sektor.

Sebagai pertaruhan yang unik latihan universiti, khusus, berkualiti tinggi dan pendekatan praktikal tertunggak yang membangunkan latihan penting dalam pengurusan industri fesyen dan reka bentuk, dengan pengiktirafan MANGO syarikat.

Higher School of Design (ESDI) adalah sebuah sekolah universiti yang terletak di Sabadell dan Barcelona, ​​yang menganugerahkan ijazah rasmi universiti dalam reka bentuk dalam pengkhususan Reka Bentuk Grafik, Fesyen, Produk, Audiovisual, dan dalam pengurusan reka bentuk. Yayasan Design (FUNDIT) merupakan institusi pengasas ESDI Higher School of Design. Pengarah Yayasan Design (FUNDIT), yang mengetuai ESDI, adalah Antoni Garrell i Guiu. ... [-]


Tuan Dalam Pemasaran Fesyen, Reka Bentuk & Jenama Strategi

INSEEC Paris
Campus Sepenuh masa September 2018 Perancis Paris

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa [+]

Sarjana Fashion Marketing, Design & Strategi Jenama

&nbsp

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa. Ia mengalu-alukan pelajar dari universiti, sekolah perniagaan atau latihan seni. Industri fesyen sedang mengalami perubahan yang pesat dan muncul pemain baru muncul dalam konteks global. Pengurus masa depan perlu dilatih dalam semua teknik yang betul dan menyedari permintaan pengguna. Berikut adalah jenis-jenis jawatan yang graduan kita akan dilatih untuk: Pengurus produk, pengurus projek, pengurus komunikasi, pembeli, pengurus barang dagangan, pengurus jenama, pengurus bilik pameran, pengurus koleksi ...... [-]


Tuan Dalam Pemasaran Fesyen, Reka Bentuk & Jenama Strategi

INSEEC Bordeaux
Campus Sepenuh masa September 2018 Perancis Bordeaux

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa [+]

Sarjana Fashion Marketing, Design & Strategi Jenama

&nbsp

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa. Ia mengalu-alukan pelajar dari universiti, sekolah perniagaan atau latihan seni. Industri fesyen sedang mengalami perubahan yang pesat dan muncul pemain baru muncul dalam konteks global. Pengurus masa depan perlu dilatih dalam semua teknik yang betul dan menyedari permintaan pengguna. Berikut adalah jenis-jenis jawatan yang graduan kita akan dilatih untuk: Pengurus produk, pengurus projek, pengurus komunikasi, pembeli, pengurus barang dagangan, pengurus jenama, pengurus bilik pameran, pengurus koleksi ...... [-]


Master Dalam Komunikasi Dan Pemasaran Untuk Fesyen

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus Sepenuh masa March 2018 Itali Rome

Sarjana Komunikasi dan Pemasaran untuk Fesyen bertujuan untuk membentuk para pengamal yang dapat menampung peranan strategik dan operasi, menyelaraskan organisasi komunikasi mengikut masa koleksi dan memberi keberkesanan kepada komunikasi dan strategi pemasaran yang mempengaruhi kitaran pengeluaran. [+]

Yang Sarjana dalam Komunikasi dan Pemasaran untuk Fesyen Bertujuan membentuk para pengamal yang dapat menampung peranan strategik dan operasi, menyelaraskan organisasi komunikasi mengikut masa koleksi dan memberi keberkesanan kepada strategi komunikasi dan pemasaran yang mempengaruhi kitaran pengeluaran. Pakar dalam Komunikasi dan Pemasaran mengenal pasti trend masa depan berkaitan dengan sosio-budaya aspek dan keadaan pasaran, melalui kemahiran teknikal dan operasi khas dari industri fesyen. Master membolehkan mereka mencapai pemahaman yang sedemikian tentang alat untuk dapat beroperasi dengan serta-merta, dalam kedudukan junior dalam mana-mana jenis syarikat, dari Atelier haute couture kepada syarikat Ready-to-wear, sehingga sukan dan koleksi kasual.... [-]


Ijazah Dalam Pemasaran Dan Fesyen Komunikasi

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus Sambilan 400  March 2018 Brazil Rio de Janeiro

The Siswazah kursus Pemasaran dan Komunikasi IED Fesyen Rio profesional fesyen mampu mencipta dan melaksanakan strategi komunikasi dan pemasaran dari persepsi peluang, menggabungkan identiti jenama dalam konteks pemasaran kontemporari. [+]

PROGRAM INI DALAM PORTUGIS Diajar

Mencipta dan melaksanakan strategi komunikasi dan pemasaran dari persepsi peluang, menggabungkan identiti jenama dalam konteks pemasaran kontemporari.

Panel 3 dan Psrn Dengan Fesyen Rumah: Mac Kelas: Selasa dan Khamis - 19h30 untuk 22h30 Jam: 400 jam Bahasa Portugis Penerangan dan Objektif:

Kursus ini Lepasan Ijazah dalam Pemasaran dan Komunikasi IED Fesyen Rio Cara profesional mampu untuk mencipta dan melaksanakan strategi komunikasi dan pemasaran dari persepsi peluang, menggabungkan identiti jenama dalam konteks pemasaran kontemporari.

Dengan penekanan di tempat kejadian Brazil pada antara muka dengan pasaran domestik dan luar negara dan eksploitasi segmen - dari pengeluaran untuk pengalaman penggunaan - kursus ini menawarkan kursus-kursus yang menangani strategi komunikasi dan pemasaran, rantaian fesyen, tingkah laku, inovasi, runcit, penjenamaan dan ekonomi kreatif, juga memaparkan bengkel yang dikendalikan oleh profesional.... [-]


Master Dalam Pengurusan Syarikat-syarikat Fesyen

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus or Online Sepenuh masa October 2018 Sepanyol Madrid

Sarjana dalam Pengurusan Perniagaan Fashion difahami bagi mereka yang ingin untuk melatih sebagai pengurus dan usahawan dalam industri fesyen. [+]

PROGRAM INI ADALAH YANG DIAJAR DALAM SPANISH

Yang Master dalam Pengurusan Perniagaan Fashion difahami bagi mereka yang ingin untuk melatih sebagai pengurus dan usahawan dalam industri fesyen.

Fashion adalah kreativiti. Walau bagaimanapun, supaya produk kejayaan, mencapai penonton yang diingini dan kerja-kerja secara komersial, memerlukan pembangunan strategik. Pelan perniagaan hendaklah meliputi semua aspek yang diperlukan untuk membina sebuah syarikat boleh mendapatkan keputusan dan untuk mencapai kejayaan yang dicari.

Proses pembelajaran Sarjana Pengurusan Perniagaan Fashion meliputi semua bidang kepentingan dunia fesyen dan menganalisis kebolehan perniagaan yang pelajar perlu memulakan aktiviti mereka dalam sektor ini. Atas sebab ini, ia bergantung kepada profesional yang berkemahiran tinggi yang menjadikan pengalaman mereka kepada pelajar.... [-]


Ijazah Lanjutan Dalam Pemasaran Fesyen Dan Komunikasi

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus Sepenuh masa 18  September 2018 Brazil São Paulo

Diploma Lepasan Ijazah dalam fesyen Pemasaran dan Komunikasi daripada Istituto Europeo di Design - IED São Paulo menawarkan latihan dalam pengurusan pemasaran dan komunikasi khusus untuk perniagaan fesyen. [+]

WHY?

tahun kejayaan demi tahun dalam FDI, jawatan ini mencadangkan perspektif yang berbeza untuk senario yang berbeza fesyen dan menggalakkan pengalaman pembelajaran yang menjurus kepada pasaran, dengan kelas dan kuliah oleh profesional industri terkemuka dan ahli akademik.

UNTUK SIAPA?

profesional yang berminat untuk melanjutkan kerjaya mereka atau usahawan langsung atau berpotensi untuk Komunikasi pengurusan kawasan dan Pemasaran Fesyen, menilai potensi dan sudah dekat profil anda profesional yang paling penting.

BAGAIMANA?

Program ini mempunyai disiplin Marketing Gunaan dengan Fashion, Lifestyle & Trend, Branding, Fashion Image Design Management, Digital Komunikasi, Pengurusan Saluran, Pemasaran Strategik Perniagaan Global, Design Pemikiran dan Pelan Perniagaan dan lain-lain... [-]


Master Dalam Fesyen Gaya, Pengiklanan Dan Media

FDModa - LCI Barcelona
Campus Sepenuh masa September 2018 Sepanyol Barcelona

The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan penyesuaian watak. [+]

Bahasa pengantar: Bahasa Sepanyol Dalam masa yang apabila idea-idea yang disampaikan melalui imej, peranan stylist telah mengambil peranan utama sebagai alat strategik untuk mencapai pengurusan optimum imej yang kita ingin sampaikan. Dan imej yang mengenal pasti satu jenama fesyen bergantung pereka bukan sahaja, tetapi juga, dan semakin, tanggungjawab untuk stylists dan pengarah seni. Stylist adalah elemen utama untuk memastikan kejayaan sesuatu produk di pasaran, melancarkan cadangan visual semasa dan berbeza. Stylist sebagai "jurubahasa fesyen" hadir dalam pembangunan koleksi fesyen, dalam pementasan menunjukkan, bilik pameran di penganjur, pameran perancangan dan acara fesyen, dan juga semakin dalam saham komunikasi yang berkaitan dengan pengiklanan, promosi atau jualan.The Master dalam Styling Fesyen, Pengiklanan dan Penyiaran bertujuan untuk melatih profesional dalam gaya fesyen, dengan penekanan khusus kepada peranan pengarah seni kedua-dua dalam lidah pengarang fesyen untuk majalah seperti pengiklanan, catwalk dan bilik pameran serta terus gaya dalam pengeluaran audiovisual (pawagam, TV, rancangan, dll) di mana terdapat bayaran pakaian dan objektif penyesuaian watak :. Mengetahui tugas stylist dalam aspek yang berbeza. Menyiasat, menganalisis dan menggunakan teknik-teknik kreatif dan trend terkini. Mengenal pasti trend fesyen sepanjang sejarah, untuk sesuai dengan setiap projek. Menguasai perunding imej yang diperlukan dan alat pembeli peribadi. Belajar untuk menggunakan sumber fesyen untuk mengiklankan imej jenama untuk mewujudkan kempen pengiklanan atau dalam pengeluaran audiovisual.... [-]


Master in Fashion Retail Management

Istituto Marangoni
Campus Sepenuh masa October 2018 Itali Milan Perancis Paris United Kingdom London China Shanghai + 6 lagi

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in economics, marketing, fashion design or similar, or proven relevant work experience. The study programme is designed to establish the role of... [+]

The Course

Aimed at candidates who have previous undergraduate study in economics, marketing, fashion design or similar, or proven relevant work experience. The study programme is designed to establish the role of the specialist in managing a store, from the flagship to an individual boutique, through the development of expertise in the areas of retail marketing, human resource management and in fashion category management.

At the end of the course, participants will be able to understand brand values and transfer them to the consumer, making the buying process a unique and unforgettable experience, so that they will gain the customer’s faith and loyalty at the point of sale. The study of the development of human resources, in-store communication and integration of IT in the store are fundamental to understanding the current role of the retail manager and are the future of the profession.... [-]


Mod Master & Merchandising

Formasup Campus
Campus Sambilan September 2018 Perancis Bordeaux

Mastere DMOE, majeure Merchandising: Mode & Design est un titre Certifié niveau I, reconnu par l'état et inscrit au RNCP sous l'Autorité de C3 Institut sous l'menjudulkan «Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise». [+]

Mastere DMOE, majeure Merchandising: Mode & Design est un titre Certifié niveau I, reconnu par l'état et inscrit au RNCP sous l'Autorité de C3 Institut sous l'menjudulkan «Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise».

Il permet d'acquérir l'ensemble des fondamentaux du pengurus opérationnel tuangkan développer et améliorer les persembahan de l'entreprise. Deux années tuangkan professionnaliser le métier de dirigeant, apprendre à développer des strategi, maitriser l'avenir de l'entreprise en création ou preparer efficacement la penghantaran.

Le Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise memberi jaminan le développement général d'une entreprise et de ses Activités, produits et prestations de perkhidmatan. Il définit les orientasi stratégiques.... [-]