Filter
Ijazah Sarjana
Jenis pengajian: Semua Secara: Semua

Terbaik 18 Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Fesyen 2019/2020

Ijazah sarjana dalam pemasaran fesyen adalah program master yang menyediakan pelajar dapat membuat dan menguruskan strategi pemasaran dalam bidang fesyen. Siswazah dari program ini diajar bagaimana untuk menguruskan hubungan dengan media serta perancangan acara, pertunjukan fesyen dan rancangan untuk melancarkan produk. Komunikasi adalah satu aspek penting dalam program pemasaran fesyen. Kerjaya dalam pemasaran fesyen memerlukan kreativiti, dan keupayaan untuk memahami trend dan mempunyai mata yang berminat untuk pengiktirafan gaya dan imej terselaras. Adalah penting untuk mempunyai latar belakang fesyen kuat untuk berjaya di dalam industri komunikasi fesyen. Fashion sentiasa berubah; fesyen pemasaran keperluan profesional untuk menjadi fleksibel juga. Profesional fesyen dan pakar-pakar dalam industri yang mengajar program sarjana ini dengan pelbagai universiti di seluruh dunia. Terdapat banyak peluang kerjaya bagi graduan program sarjana dalam pemasaran fesyen.

Baca lebih lanjut Baca Ringkas
Pilihan lain dalam bidang pengajian ini:

18 Hasil dalam Pemasaran Fesyen

Formasup Campus

Mastere DMOE, majeure Merchandising: Mode & Design est un titre Certifié niveau I, reconnu par l'état et inscrit au RNCP sous l'Autorité de C3 Institut sous l'menjudu ... [+]

Mastere DMOE, majeure Merchandising: Mode & Design est un titre Certifié niveau I, reconnu par l'état et inscrit au RNCP sous l'Autorité de C3 Institut sous l'menjudulkan «Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise».

Il permet d'acquérir l'ensemble des fondamentaux du pengurus opérationnel tuangkan développer et améliorer les persembahan de l'entreprise. Deux années tuangkan professionnaliser le métier de dirigeant, apprendre à développer des strategi, maitriser l'avenir de l'entreprise en création ou preparer efficacement la penghantaran.

Le Dirigeant Pengurus Opérationnel d'Entreprise memberi jaminan le développement général d'une entreprise et de ses Activités, produits et prestations de perkhidmatan. Il définit les orientasi stratégiques.... [-]

Perancis Bordeaux
Sept. 2020
Perancis
Sambilan
2 tahun
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
Idep Barcelona

Perubahan sosial tercermin dalam evolusi fesyen, difahami sebagai bahasa di mana satu siri nilai dan ciri identiti ditransmisikan. ... [+]

Perubahan sosial tercermin dalam evolusi fesyen, difahami sebagai bahasa di mana satu siri nilai dan ciri identiti ditransmisikan. Takrifan tindakan pemasaran yang betul, yang berlaku dari konsep keperibadian jenama, pengguna dan niche pasaran yang bertujuan untuk mencapai parameter pengumpulan bahawa pereka atau tipologi mata harus dipertimbangkan. jualan, serta pengurusan dan komunikasi yang baik dari aspek-aspek ini (dari imej jenama yang jelas, pengurusan iklan yang baik atau bilik pameran dan hubungan yang benar dengan media, untuk mengadakan acara dengan selebriti), adalah penting dalam pasaran global dan berdaya saing.

Oleh itu, semakin perlu untuk menyediakan latihan khusus dalam bidang ini, dari sudut pandang strategik dan operasional, yang sepatutnya membolehkan profesional pemasaran dan komunikasi fesyen untuk mempromosikan dan menyebarkan konsep identiti merek atau nilai-nilai produk. , merangka strategi yang mengintegrasikan semua alat di hujung jari anda.... [-]

Sepanyol Barcelona
Permintaan Maklumat
Sepanyol
Sepenuh masa
1 tahun
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
Idep Barcelona

Lebih banyak lagi kreatif yang muncul, yang ingin melaksanakan projek peribadi mereka, pengetahuan terhad mereka terhadap pasaran menghalang mereka. Seorang usahawan perl ... [+]

Lebih banyak lagi kreatif yang muncul, yang ingin melaksanakan projek peribadi mereka, pengetahuan terhad mereka terhadap pasaran menghalang mereka. Seorang usahawan perlu menjadi serba boleh untuk, selain mampu membuat koleksi mana-mana disiplin yang berbeza dalam industri fesyen yang luas, tahu bagaimana untuk mengembangkan pendekatan strategik suatu jenama dan menentukan pelan tindakan untuk reka bentuk dan pemasaran menjadi koheren

Ia adalah mengenai mereka bentuk, merancang dan membangunkan elemen-elemen berbeza yang membentuk hari ke hari dalam jenama fesyen, dengan mengambil kira kriteria kreatif tetapi juga keperluan mereka, konsep teknikal yang sesuai untuk pengeluaran, pelan pengedaran dan konsep estetik yang perlu menentukan garis visual jenama.... [-]

Sepanyol Barcelona
Permintaan Maklumat
Sepanyol
Sepenuh masa
1 tahun
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
INSEEC Bordeaux

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa ... [+]

Sarjana Fashion Marketing, Design & Strategi Jenama

&nbsp

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa. Ia mengalu-alukan pelajar dari universiti, sekolah perniagaan atau latihan seni. Industri fesyen sedang mengalami perubahan yang pesat dan muncul pemain baru muncul dalam konteks global. Pengurus masa depan perlu dilatih dalam semua teknik yang betul dan menyedari permintaan pengguna. Berikut adalah jenis-jenis jawatan yang graduan kita akan dilatih untuk: Pengurus produk, pengurus projek, pengurus komunikasi, pembeli, pengurus barang dagangan, pengurus jenama, pengurus bilik pameran, pengurus koleksi ...... [-]

Perancis Bordeaux
INSEEC Paris

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa ... [+]

Sarjana Fashion Marketing, Design & Strategi Jenama

&nbsp

Program ini melatih pakar dalam pengurusan dan pemasaran digunakan untuk bidang fesyen dan reka bentuk, dalam perspektif nasional dan antarabangsa. Ia mengalu-alukan pelajar dari universiti, sekolah perniagaan atau latihan seni. Industri fesyen sedang mengalami perubahan yang pesat dan muncul pemain baru muncul dalam konteks global. Pengurus masa depan perlu dilatih dalam semua teknik yang betul dan menyedari permintaan pengguna. Berikut adalah jenis-jenis jawatan yang graduan kita akan dilatih untuk: Pengurus produk, pengurus projek, pengurus komunikasi, pembeli, pengurus barang dagangan, pengurus jenama, pengurus bilik pameran, pengurus koleksi ...... [-]

Perancis Paris
Sept. 2020
English
Sepenuh masa
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Kunci komunikasi dalam pengurusan dan kedudukan jenama fesyen ... [+]

Fail kursusJenis kursus: Master BlendedBahasa InggerisSekolah: FesyenKredit IED: 60Tempoh: 11 bulanJadual waktu: Modul di pagi Pagi-Petang: Isnin hingga Jumaat, dari 9:30 hingga 13.30 dan dari 15:00 hingga 18:00Kehadiran: dicampurKelayakan: Sijil peribadi / Sijil swasta akan dikeluarkan pada akhir kursus.Diarahkan kepada: graduan atau mereka yang mempunyai diploma dalam bidang Komunikasi, Pemasaran, Fesyen, Kewartawanan, dan Reka Bentuk, yang ingin mengalihkan kerjaya profesional mereka ke kawasan digital. Pengalaman profesional akan dinilai.Proses kemasukan: Surat CV / Motivasi / Portfolio (max 3Mb) / Web / Temu bual peribadi yang dianggap perlu oleh Pasukan Penyelarasan Akademik

Bolehkah kita bercakap hari ini mengenai Fesyen 2.0? Apakah kesan Internet terhadap realiti jenama dan strategi komunikasi mereka? Bagaimanakah peraturan tersebut berubah dengan sosiolinguistik baru, penyertaan, dan komunikasi?... [-]

Sepanyol Madrid
Januari 2020
English
Sepenuh masa
11 bulan
Dalam Talian & Kampus Digabungkan
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Bolehkah kita bercakap mengenai Fesyen 2.0 hari ini? Adakah fesyen datang sebelum "menjadi bergaya"? Adakah trend yang berlaku dalam rangkaian dan media digital dan bukan ... [+]

Bolehkah kita bercakap mengenai Fesyen 2.0 hari ini? Adakah fesyen datang sebelum "menjadi bergaya"? Adakah trend yang berlaku dalam rangkaian dan media digital dan bukannya pada catwalks? Semua soalan ini adalah terpendam dan hadir dalam realiti semasa. Perubahan sosial, teknologi baru, rangkaian sosial, evolusi pengguna dan pendemokrasian fesyen telah menyebabkan jenama mempersoalkan pemikiran semula strategi mereka.

Bagi banyak jenama, "era digital baru" ini adalah peluang untuk membuat mereka diketahui, meletakkan diri mereka sendiri atau bahkan mencipta semula diri mereka sendiri. Identiti jenama adalah faktor utama dalam mendefinisikan strategi global dan koheren, bukan sahaja dalam reka bentuk koleksi, tetapi juga dalam model perniagaan, jenis produk, penonton sasaran, dan lain-lain.... [-]

Sepanyol Madrid
Feb. 2020
Sepanyol,Spanish (Spain)
Sepenuh masa
10 cari doktor jurisprudens anda
Dalam Talian & Kampus Digabungkan
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Sarjana dalam Pengurusan Perniagaan Fashion difahami bagi mereka yang ingin untuk melatih sebagai pengurus dan usahawan dalam industri fesyen. ... [+]

PROGRAM INI ADALAH YANG DIAJAR DALAM SPANISH

Yang Master dalam Pengurusan Perniagaan Fashion difahami bagi mereka yang ingin untuk melatih sebagai pengurus dan usahawan dalam industri fesyen.

Fashion adalah kreativiti. Walau bagaimanapun, supaya produk kejayaan, mencapai penonton yang diingini dan kerja-kerja secara komersial, memerlukan pembangunan strategik. Pelan perniagaan hendaklah meliputi semua aspek yang diperlukan untuk membina sebuah syarikat boleh mendapatkan keputusan dan untuk mencapai kejayaan yang dicari.

Proses pembelajaran Sarjana Pengurusan Perniagaan Fashion meliputi semua bidang kepentingan dunia fesyen dan menganalisis kebolehan perniagaan yang pelajar perlu memulakan aktiviti mereka dalam sektor ini. Atas sebab ini, ia bergantung kepada profesional yang berkemahiran tinggi yang menjadikan pengalaman mereka kepada pelajar.... [-]

Sepanyol Madrid
Permintaan Maklumat
Spanish (Spain)
Sepenuh masa
1 tahun
Kampus
Online
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro

Ingin belajar pemasaran, dan seperti fesyen? Ingin belajar fesyen, dan seperti pemasaran? Tempatnya di Rio IED Dalam Master Pemasaran Fesyen Profesional, anda belajar pem ... [+]

KURSUS INI DITINJAU DALAM BAHASA PORTUGUESE. Diiringi profesional dari syarikat seperti Vogue dan Osklen, pelajar akan membangunkan projek pemasaran dan perhubungan untuk jenama fesyen.

Melalui beberapa hubungan dengan pasaran, pelajar akan mempunyai visi semasa di kawasan itu dan akan dapat kedua-duanya memulakan jenama sendiri dan bergabung dengan jabatan komunikasi syarikat fesyen yang besar.

Dengan kerjasama Levi's, Master Profesional dalam Pemasaran Fesyen menawarkan peluang kepada pelajar untuk berhubung dengan kehidupan harian salah satu syarikat pakaian terbesar di dunia.

Sepanjang kursus, pelajar akan mengadakan ceramah dengan profesional jenama, dan akan membangunkan projek pemasaran di ruang yang direka oleh syarikat di sini di sekolah.... [-]

Brazil Rio de Janeiro
Permintaan Maklumat
Portuguese (Brazil)
Sambilan
400 jam
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo

Pascasarjana dalam Pemasaran Fesyen dan Komunikasi Istituto Europeo di Design - IED São Paulo menawarkan latihan dalam pengurusan pemasaran dan komunikasi khusus untuk pe ... [+]

KURSUS INI DITINJAU DALAM BAHASA PORTUGUESE.

MENGAPA?

Kejayaan tahun demi tahun di IED, jawatan ini menawarkan perspektif yang berbeza untuk senario fesyen yang berbeza dan menggalakkan pengalaman pembelajaran berorientasikan pasaran, dengan kuliah dan kuliah yang diberikan oleh profesional terkenal dalam industri dan akademik.

UNTUK SEMUA?

Profesional yang berminat untuk memperdalam atau mengarahkan kerjaya mereka atau usahawan yang berpotensi ke bidang Pengurusan Komunikasi dan Pemasaran Fesyen, menilai potensi mereka dan menghampiri profil profesional yang paling bernilai.

BAGAIMANA?

Program ini membentangkan subjek Pemasaran Terpakai kepada Fesyen, Gaya Hidup

KURSUS

Pascasiswazah dalam Pemasaran dan Komunikasi Fesyen menawarkan analisis dan perspektif yang berbeza mengenai senario fesyen yang berbeza, dan menggalakkan pengalaman pembelajaran berorientasikan pasaran, dengan kuliah dan ceramah yang diberikan oleh profesional terkenal dalam industri dan akademik.... [-]

Brazil Sao Paulo
Permintaan Maklumat
Portuguese (Brazil)
Sepenuh masa
18 bulan
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
IFDA Italian Fashion & Design Academy

Kursus Pembeli Fesyen, yang dikendalikan oleh para pakar fesyen dan pembeli fesyen, memberikan interaksi langsung dengan dunia fesyen dan pengedarannya. ... [+]

Kursus Pembeli Fesyen , yang dikarang oleh para pakar fesyen dan pembeli fesyen, memberikan interaksi langsung dengan dunia fesyen dan pengedarannya.

Beberapa profesional fesyen yang terlibat:

Flaminio Soncini (Pengasas "Persatuan Pembeli")Maurizio Cinà (pengasas bersama "Persatuan Pembeli", bekas AD Frankie Morello)Zappieri bilik pameranRinascente MilanoLuisa ViaRoma

Objektif Kursus

Kursus Pembeli Fesyen ini bertujuan untuk melatih profesional muda dalam fesyen dan menyediakan pembeli dan penjual yang boleh bekerja dengan membeli pejabat, gedung dan bilik pameran secara umum.

Program Kursus

Program kursus Pembeli fesyen menyediakan latihan khusus untuk:... [-]

Itali Milan
Januari 2020
English,Itali
Sambilan
3 bulan
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
IED – Istituto Europeo di Design Milan

Edisi ke-18 - Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khusu ... [+]

KURSUS INI DIBUKA DALAM BAHASA INGGRIS.

Master dalam Pemasaran Fesyen - Dari Strategi ke Branding keretapi profesional dapat menghadapi cabaran baru dunia dalam evolusi yang cepat dan tetap. Khususnya, kursus ini merangkumi kajian aspek yang paling penting dalam pengurusan pemasaran fesyen, teknik komunikasi - memberi tumpuan kepada aspek strategi kedudukan dan pengurusan jenama - keperluan identiti dan pengguna tanpa mengabaikan analisis media digital.

Kursus ini berdasarkan pendekatan kreatif untuk membangunkan pemikiran inovatif dan mengeksperimen strategi baru di kawasan tersebut.

Peluang kerjaya - Pelajar siswazah boleh mendekati segmen fesyen yang berlainan: Pengurusan Jenama, Pemasaran Korporat, Pembangunan Perniagaan, Pengedaran dan Runcit serta agensi kaunseling dan komunikasi.... [-]

Itali Milan
Januari 2020
English
Sepenuh masa
1 tahun
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
LCI Barcelona

Industri fesyen tertakluk kepada perubahan berterusan yang disebabkan oleh kewujudan syarikat-syarikat dan pertubuhan-pertubuhan komersil yang mempunyai saiz dan sumber y ... [+]

Gambaran keseluruhan

Industri fesyen tertakluk kepada perubahan berterusan yang disebabkan oleh kewujudan syarikat-syarikat dan pertubuhan-pertubuhan komersil yang mempunyai saiz dan sumber yang berlainan, sama ada di peringkat pengilang, pengedar atau peruncit. Menetapkan sistem pengurusan dan strategi pemasaran untuk organisasi yang berbeza adalah tugas yang rumit, dengan mengambil kira faktor luaran seperti globalisasi pasaran dan daya saing harga.

Objektif utama Master dalam Pemasaran Fesyen, Komunikasi dan Perancangan Acara adalah untuk melatih pakar dan kreatif dalam sektor yang tahu bagaimana mengenal, menilai dan memilih peluang pasaran, mewujudkan strategi yang optimum dalam bidang komunikasi dan imej jenama, dalam sektor di mana inovasi berterusan dan sangat berdaya saing. Profesional yang mampu meletakkan produk dan membuatnya diketahui, sama ada melalui kempen pengiklanan, melalui akhbar atau melalui organisasi acara.... [-]

Sepanyol Barcelona
Permintaan Maklumat
English,Sepanyol
Sepenuh masa
1 tahun
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
IED – Istituto Europeo di Design Rome

Edisi ke-17 - Kursus Master di Comunicazione e Marketing per la Moda melatih para profesional yang di dalam syarikat atau agensi dapat menguruskan aktiviti komunikasi dan ... [+]

KURSUS INI DALAM MEMBUAT DALAM BAHASA ITALIA.

Edisi ke-17 - Kursus Master di Comunicazione e Marketing per la Moda melatih para profesional yang di dalam syarikat atau agensi dapat menguruskan aktiviti komunikasi dan pemasaran, menghadapi cabaran perubahan pasaran yang berterusan, kerana mereka telah memperoleh pengetahuan yang mendalam tentang alat dan kepelbagaian kreatif dan organisasi yang tinggi.

"Master dalam Comunicazione e Marketing per la Moda direka sebagai kursus latihan yang bertujuan untuk" mengetahui bagaimana untuk melakukan "berbanding dengan" membiarkan tahu ". Penekanan khusus diberikan kepada trend terkini: dari digital hingga ke -mengukur, dari fesyen cepat ke kemapanan, dari Made in Italy ke evolusi kumpulan fesyen antarabangsa yang besar ".... [-]

Itali Rom
Mac 2020
Itali
Sepenuh masa
1 tahun
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu
Milano Fashion Institute

Mengurus perniagaan Syarikat Fesyen bermaksud menggabungkan pemasaran fesyen, pengurusan fesyen, dan runcit fesyen. Dalam Sarjana dalam Arah Fesyen: Jenama ... [+]

Sarjana dalam Arah Fesyen: Jenama

DARI MEMBELI UNTUK PEMASARAN FASHION DIGITAL

Pembeli fesyen. Pengurus pemasaran. Strategi Omnichannel.

Mengurus perniagaan Syarikat Fesyen bermaksud menggabungkan pemasaran fesyen, pengurusan fesyen, dan runcit fesyen. Dalam Sarjana dalam Arah Fesyen: Jenama

Langkah pertama: mengkaji model perniagaan, evolusi mereka, dan strategi perniagaan mereka dalam industri.

Langkah kedua: mengiktiraf dan mengkaji saluran runcit dan perniagaan yang berlainan, logik perniagaan asas dan dalam operasi khusus mereka: dari pembelian fesyen dan merchandising runcit kepada jualan

Langkah ketiga: memahami pengguna dan hubungan antara saluran yang berbeza. Dari analisis tingkah laku pelanggan dan pengaruh reka bentuk deria dan gaya hidup mereka, sehingga strategi omnichannel dan integrasi digital.... [-]

Itali Milan
Permintaan Maklumat
English
Sepenuh masa
1 tahun
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu