MASTERSTUDIES.COM.MY

Cari anda Ijazah Sarjanav dalam Pemasaran Antarabangsa di Rusia

Tuan adalah tahap pertama siswazah kursus dan boleh diperolehi selepas anda menerima ijazah sarjana muda. Memperoleh sarjana biasanya memerlukan dua tahun pengajian sepenuh masa, yang berjumlah 36-54 kredit semester.

 

pemasaran antarabangsa merupakan kawasan kajian akademik yang berkaitan dengan menggunakan kaedah pemasaran dan teknik untuk mempromosikan produk di luar negara. Pelajar yang mengkaji bidang ini boleh meneroka topik-topik seperti pengenalan pasaran, membuat keputusan global, harga dan sasaran.

Rusia (Rusia: Россия) setakat ini negara terbesar di dunia, yang meliputi lebih daripada satu perlapan daripada kawasan tanah yang didiami Bumi 's. Bekas Jawatankuasa Negeri bagi Pengajian Tinggi di Rusia dibiayai 240 universiti, akademi dan institusi, menjadikan Russia sebuah negara yang kukuh untuk belajar di.

Sarjana dalam Pemasaran Antarabangsa di Rusia

2 Hasil dalam Pemasaran Antarabangsa, Rusia Filter

Master dalam pengurusan dalam pemasaran antarabangsa

Peoples’ Friendship University of Russia
Kampus Sepenuh masa 2 years Sept. 2019 Rusia Moscow

Program Sarjana "Pemasaran Antarabangsa" telah diperkenalkan di Fakulti Ekonomi pada tahun 2008. Selepas penubuhan Kerusi Pemasaran pada tahun 2009 Program itu ketara halus dan dikemaskini: Nilai praktikal telah meningkat, kemungkinan pendidikan antarabangsa di universiti rakan kongsi telah ditambah.

Sarjana dalam Pemasaran Antarabangsa

Plekhanov Russian University of Economics
Kampus Sepenuh masa 2 years Sept. 2019 Rusia Moscow

Program ini direka untuk menyediakan pemasar yang mempunyai perbendaharaan kata profesional dalam Bahasa Inggeris, dengan kemungkinan penggunaan kompetensi yang diperolehi dalam syarikat pengeluaran dan perdagangan, dan dalam agensi penyelidikan. Program ini didasarkan pada spesifik aktiviti pemasaran syarikat-syarikat antarabangsa yang besar yang beroperasi di pasaran Rusia (atau merancang untuk menarik diri) dan syarikat-syarikat Rusia yang besar dengan potensi eksport yang tinggi, yang mana perlu untuk mengkaji penyesuaian kegiatan pemasaran di salib -beknologi budaya.