Sarjana Program dalam Pemasaran Antarabangsa dalam Asia untuk 2024
Penapis
Penapis
- Sarjana
- Pengajian Pemasaran
- Pemasaran
Sarjana Program dalam Pemasaran Antarabangsa dalam Asia untuk 2024
Tiada program memenuhi kriteria carian anda. Sila perhalusi penapis anda.
Clear filtersPopular education type
Sarjana Program dalam Pemasaran Antarabangsa
pemasaran antarabangsa melibatkan penggunaan teknik-teknik pemasaran dan prinsip pada skala seluruh dunia. Pelajar dalam bidang ini sering mempunyai peluang untuk mengkaji topik-topik seperti promosi antarabangsa, strategi, kewangan global, peraturan kerajaan, sasaran dan peruntukan sumber.
Pelajar yang berjaya menamatkan sebahagian daripada ijazah mereka di Asia yang berkembang dalam nombor. Pada masa ini, kedua dan ekonomi ketiga terbesar di Asia. Tanpa had, pelajar telah diterangkan masa mereka di Asia sebagai pengalaman yang terbaik dalam hidup mereka. Hari ini, tiga daripada empat negara yang paling padat di dunia adalah di Asia: China, India, dan Indonesia.
Tuan A diperolehi selepas pelajar melengkapkan program ijazah sarjana muda. Untuk mendapatkan tuan, anda biasanya perlu melengkapkan 12 hingga 18 kursus kolej yang sering melibatkan melengkapkan ujian komprehensif dan / atau tesis.