Sarjana dalam Pelancongan dan Hospitaliti di Finland

Cari anda Ijazah Sarjanav dalam Pelancongan dan Hospitaliti di Finland

Pelancongan dan Hospitaliti

Manfaat Sarjana melampaui meningkatkan potensi pendapatan anda. Mereka boleh menyediakan anda dengan kemahiran peribadi dan profesional untuk mempercepatkan pembangunan anda. Mereka juga adalah peluang untuk membezakan diri anda daripada rakan-rakan anda, ramai daripada mereka akan mempunyai sama A-level dan kelayakan ijazah.

Sistem pendidikan tinggi formal Finland adalah pola 7-3-2-2. Universiti ini mengambil masa dua tahun dalam pendidikan vokasional atau teknikal dan pendidikan akhirnya dua-tahun pra-universiti. Finland juga mempunyai beberapa awam dan juga universiti swasta yang membolehkan akses pendidikan tinggi kepada pelajar.

Sarjana dalam Pelancongan dan Hospitaliti di Finland

Baca lebih lanjut

Master dalam perniagaan penerbangan dan pelancongan

Haaga-Helia University of Applied Sciences
Campus Sambilan 3 - 6  August 2019 Finland Helsinki

Program Ijazah Sarjana Muda Penerbangan dan Perniagaan Pelancongan mempunyai dua laluan: Penerbangan dan pelancongan, dan ia membawa kepada ijazah Sarjana dalam Pengurusan Hospitaliti. Program ini terdiri daripada 90 kredit. Ia adalah berdasarkan kepada tahap 210 cr Sarjana Muda. [+]

Program Ijazah Sarjana Muda Penerbangan dan Perniagaan Pelancongan mempunyai dua laluan: Penerbangan dan pelancongan, dan ia membawa kepada ijazah Sarjana dalam Pengurusan Hospitaliti. Program ini terdiri daripada 90 kredit.

Ia adalah berdasarkan kepada tahap 210 cr Sarjana Muda. Program ini menyediakan pelajar untuk mengambil tugas-tugas profesional yang pelbagai, sebagai contoh pembangunan dan pengurusan organisasi. Ia juga membantu pelajar dalam usaha mereka untuk kemahiran pembelajaran sepanjang hayat dan profesional yang berfungsi sebagai asas bagi pertumbuhan profesional.

Program Ijazah Sarjana Muda Penerbangan dan Perniagaan Pelancongan adalah berdasarkan keperluan masa depan dalam industri penerbangan dan pelancongan dengan memberi tumpuan kepada pelanggan-orientasi, globalisasi, perubahan berterusan dan kemampanan. ... [-]