Sambilan Ijazah Sarjanav dalam Kemajuan Diri di Amerika Syarikat 2020

Dalam usaha untuk berjaya mendapatkan kelayakan Sarjana, anda akan perlu untuk mendapatkan beberapa kredit dengan meluluskan modul individu. Sarjana paling diajar akan mempunyai beberapa modul teras yang anda wajib lulus untuk mendapatkan kelayakan. Penilaian penyelidikan Sarjana hampir selalu sepenuhnya oleh modul disertasi tunggal atau projek.Amerika Syarikat adalah sebuah negara yang besar di A… Baca lebih lanjut

Dalam usaha untuk berjaya mendapatkan kelayakan Sarjana, anda akan perlu untuk mendapatkan beberapa kredit dengan meluluskan modul individu. Sarjana paling diajar akan mempunyai beberapa modul teras yang anda wajib lulus untuk mendapatkan kelayakan. Penilaian penyelidikan Sarjana hampir selalu sepenuhnya oleh modul disertasi tunggal atau projek.

Amerika Syarikat adalah sebuah negara yang besar di Amerika Utara, sering dirujuk sebagai yang "Amerika Syarikat ", yang "Amerika Syarikat ", "United States ", "Amerika ", atau hanya "yang Syarikat ". Kolej Amerika dibiayai oleh "tuisyen " dikenakan kepada pelajar itu, yang selalunya agak mahal, sangat biasa menjulang ke puluhan ribu ringgit setiap tahun.

Sambilan Sarjana dalam Kemajuan Diri di Amerika Syarikat

Baca Ringkas
Pilihan lain dalam bidang pengajian ini: 
American College of Acupuncture & Oriental Medicine
Houston, USA

Matlamat Program Pengurusan Kesejahteraan Integriti adalah untuk melatih anda menjadi pentadbir kesihatan dan kesejahteraan.

Matlamat Program Pengurusan Kesejahteraan Integriti adalah untuk melatih anda menjadi pentadbir kesihatan dan kesejahteraan. Baca Ringkas
Kursus Eksekutif
01 September 2020
Online & Campus Combined
Sepenuh masa
Sambilan
10 July 2019
English
Online & Campus Combined
Campus
Online
 
EAE Business School
Barcelona, Spain + 3 Lagi

Sarjana Pemikiran Reka Bentuk dan Pengalaman Pelanggan bertujuan untuk mewujudkan profesional inovasi yang mempunyai alat konseptual dan praktikal untuk berjaya membangunkan p ... Baca lebih lanjut

Sarjana Pemikiran Reka Bentuk dan Pengalaman Pelanggan bertujuan untuk mewujudkan profesional inovasi yang mempunyai alat konseptual dan praktikal untuk berjaya membangunkan proses Inovasi dan Reka Bentuk Perancangan di syarikat-syarikat, memberi tumpuan kepada penggunaan alat dan teknik metodologi, mengamalkan teknik "empati" untuk meletakkan diri mereka di kasut pelanggan yang berpotensi dan mengesan keperluan yang tidak terpenuhi, membangun kreativiti mereka, menerapkannya kepada penyelesaian masalah perniagaan sebenar dan mencerminkan profil mereka sendiri sebagai profesional inovasi berpotensi, khususnya mereka sendiri sikap dalam menghadapi risiko, kesilapan dan ketidakpastian. Baca Ringkas
Kursus Eksekutif
01 April 2020
Sepenuh masa
12 bulan
Sepanyol
Campus