Sarjana Dalam Pengalaman & Inovasi Pelanggan
IE University
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Madrid, Sepanyol
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
10 bulan
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
EUR 34,000 *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* untuk menjadi pelajar IE University , semua ahli Komuniti IE hendaklah membuat sumbangan sekali sahaja kepada Yayasan IE; ini adalah bayaran tunggal sebanyak €1,200 yang perlu dibuat semasa proses pendaftaran
pengenalan
Kami hidup dalam ekonomi pengalaman total. Bagaimanakah anda mencipta pengalaman pelanggan yang lancar dan disegerakkan merentas produk, perkhidmatan, organisasi dan perniagaan? Program sarjana ini melihat dengan teliti reka bentuk berpusatkan manusia, reka bentuk perkhidmatan, serta reka bentuk produk dan pengalaman, untuk mencari cara inovatif untuk membentuk pengalaman pelanggan dan memberikan nilai tambah kepada mereka.
Sarjana dalam Pengalaman & Inovasi Pelanggan ialah program 10 bulan, bermula dengan tempoh teras biasa di mana anda akan belajar, bersama pelajar dari program Sarjana Pemasaran, Komunikasi & Jualan yang lain, asas-asas untuk mengasah kreatif, analitikal anda, kemahiran komersil, perniagaan, strategik dan digital. Selepas tempoh teras biasa, anda akan pergi ke program pilihan khusus anda. Semasa program ini, anda juga akan berpeluang untuk mengambil bahagian dalam sijil pilihan atau pengalaman antarabangsa.
Sebab untuk belajar Sarjana Dalam Pengalaman & Inovasi Pelanggan
IE University membentuk pelajar menjadi profesional yang maju ke hadapan dan menyeluruh, menggunakan metodologi yang meletakkan inovasi dan kebolehpasaran di hadapan.
Program Pengalaman Pelanggan Berteknologi Tinggi dan Berpusatkan Manusia
Anda akan mempelajari perkara yang perlu anda ketahui daripada bidang perniagaan, teknologi dan reka bentuk berpusatkan manusia untuk berfikir secara strategik dan bekerja secara holistik dalam mana-mana jenis organisasi, menghasilkan CXI pro generasi akan datang.
Belajar daripada Profesional Pengalaman Pelanggan Teratas
Fakulti kami terdiri daripada kumpulan ahli akademik dan profesional yang pelbagai, yang membawa ketegasan pedagogi dan kepakaran dunia sebenar ke dalam bilik darjah.
Pengalaman Pelanggan & Nilai Program Inovasi
Program ini menggunakan metodologi langsung dengan nilai transversal untuk bidang seperti Inovasi, Produk, Penyelidikan, Reka Bentuk Strategik, Strategi Perniagaan dan banyak lagi. Walau bagaimanapun, nilai yang paling penting ialah latihan anda dalam membina jambatan dan menghancurkan silo untuk membawa pelbagai pihak berkepentingan bersama-sama dalam dan tanpa organisasi.
Ketua Pegawai Pengalaman Pelanggan, Pro Masa Depan
Ketua Pelanggan dan Pegawai Pengalaman sedang meningkat dengan pantas: 90% daripada eksekutif kanan berkata CX adalah salah satu daripada tiga keutamaan utama CEO (McKinsey, 2016).
Pelajar Ideal
Siapa program ini?
Ia untuk
individu inovatif yang ingin membina penyelesaian berpusatkan manusia untuk dunia fizikal dan digital.
Mencari
program yang akan membolehkan mereka melibatkan diri dengan selok-belok reka bentuk tertumpu manusia, sambil memanfaatkan inovasi untuk menyampaikan nilai. Mereka mahu menjadi pereka bentuk dan inovator yang paling mendapat permintaan untuk produk dan perkhidmatan di seluruh dunia. Selepas tamat pengajian, mereka mungkin terus bekerja sebagai: Pereka Pengalaman Pengguna, Perunding Kebolehgunaan, Ketua Pegawai Pengalaman, Pereka Antara Muka, Pereka Produk, Pengurus Transformasi Perniagaan atau banyak lagi peranan lain yang berkaitan.
Kurikulum
Sarjana dalam Pengalaman & Inovasi Pelanggan ialah program 10 bulan sepenuh masa yang dibahagikan kepada 3 istilah dan terdiri daripada empat tiang: Perniagaan, Teknologi, Reka Bentuk Berpusatkan Manusia dan INNOLAB melintang.
Program ini juga mempunyai Minggu Immersion Global pilihan, perjalanan belajar antarabangsa di mana pelajar daripada lima sarjana sepenuh masa kami di MARCOM menghadiri kelas induk terpilih, melawat syarikat inovatif, rangkaian dengan eksekutif/rakan sebaya tempatan dan global, dan meneroka budaya baharu.
Sarjana dalam Pengalaman & Inovasi Pelanggan tersebar dalam tiga istilah dan terdiri daripada empat tiang: Perniagaan, Teknologi, Reka Bentuk Berpusatkan Manusia dan Innolab.
- Perniagaan: Ketahui cara cerapan pengguna mendorong keputusan perniagaan yang memberi kesan. Fahami gambaran yang lebih besar.
- Teknologi: Belajar untuk memanfaatkan teknologi terkini untuk meningkatkan pengalaman pelanggan dan bayangkan masa depan yang belum wujud.
- Reka Bentuk Berpusatkan Manusia: Temui perkara yang kita panggil kemahuan dan cara kita mengambil kira faktor manusia untuk mencipta perkara yang betul, cara yang betul untuk orang yang betul.
- Innolabs: Innolabs melintang secara praktikal membolehkan anda bekerja dalam pasukan dalam bidang seperti proses kreatif, kepimpinan adaptif, prototaip, pemikiran reka bentuk dan cerapan.
Jangka Pertama
Istilah ini termasuk kursus berikut, yang digabungkan secara unik untuk menyediakan pelajar untuk berjaya dalam CX dan inovasi:
- Kepimpinan Adaptif
- Perniagaan untuk CXI: Strategik Operasi & Proses
- Ekosistem & Etika Pengalaman Pelanggan
- Penyelidikan & Analisis Kuantitatif
- Penyelidikan & Analisis Kualitatif
- Proses & Amalan Kreatif
- Alat Teater untuk Komunikasi & Inovasi
- Gamification
- Reka Bentuk Berpusatkan Manusia
- Bercerita
- Operasi & Proses
- UX/UI dalam Projek Digital Interaktif Agile
Tempoh Kedua
Istilah ini termasuk kursus berikut:
- Kepimpinan Adaptif II
- Proses & Amalan Kreatif II
- Gamifikasi II
- Alat Teater untuk Komunikasi & Inovasi II
- Pujukan & Etika
- Kelakuan manusia
- Inovasi Korporat & Perubahan Budaya
- Jenama, Visi & Pertumbuhan
- CX dalam Organisasi
- Inovasi Dipacu Data
- Prototaip & Ruang untuk Inovasi
Ketiga
Kursus penggal ketiga anda termasuk:
- Kepimpinan Adaptif III
- Proses & Amalan Kreatif III
- Gamifikasi III
- Alat Teater untuk Komunikasi & Inovasi
- Organisasi Eksponen
- Reka Bentuk Strategik
- Fasilitasi
- Keusahawanan Lean untuk Inovasi
- Trend dalam Teknologi untuk CX
Sarjana dalam Pengalaman & Inovasi Pelanggan, projek akhir terdiri daripada Makmal Inovasi langsung yang membentuk pembinaan kemahiran melintang, membolehkan anda bekerja dalam bidang seperti proses kreatif, kepimpinan adaptif, prototaip, pemikiran reka bentuk dan pandangan.
Peluang kerjaya
- Pereka Interaksi
- Perunding Inovasi
Kemasukan
Biasiswa dan Pembiayaan
Kami menawarkan program bantuan dan pinjaman berasaskan merit yang disesuaikan untuk memastikan isu kewangan tidak menghalang kejayaan pelajar cemerlang.
Yuran Pengajian Program
Syarat kemasukan ke program
Tunjukkan komitmen dan kesediaan anda untuk berjaya dalam sekolah perniagaan dengan mengambil peperiksaan GMAT – peperiksaan yang paling banyak digunakan untuk kemasukan yang mengukur kemahiran pemikiran kritis dan penaakulan anda.
Muat turun kuiz mini GMAT untuk mendapatkan rasa soalan yang akan anda temui dalam peperiksaan.