Sarjana dalam inovasi pemasaran
Stratford College Of Business Management
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Telford, United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Pembelajaran jarak jauh, Di kampus
Tempoh
6 bulan
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
GBP 5,800 / per semester *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* pelajar UK / EU. Antarabangsa (Pelajar visa pelawat) / Pusat London (£) 6800. Pusat Antarabangsa (£) 5100. Jarak Jauh (£) 3850
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
MA Pemasaran dan Inovasi Top up
Syarat kemasukan:
Pemohon mestilah mengadakan apropriate Level 7 Diploma Pascasiswazah. Bukti kemampuan Bahasa Inggeris pada tahap yang sama dengan IELT ini 6.5. Kelayakan lain yang boleh dipertimbangkan mengikut kes demi kes.
Minimum Umur:
19 tahun
Jangka masa:
6 bulan
Tarikh mulai:
Januari, April, Julai dan Oktober Ini tahap Masters membina pemahaman anda tentang pemasaran strategik untuk memasukkan reka bentuk dan inovasi. Ia terus menggalakkan penghargaan anda daripada nilai praktikal rangka kerja pemasaran dalam pelbagai situasi perniagaan strategik.
ijazah yang dianugerahkan oleh Anglia Ruskin University dan dihantar melalui rakan kongsi kami LSM. Stratford College menyediakan keadaan seni, bengkel untuk membantu anda lulus program akademik anda dengan mudah. Kursus tambahan tidak membentuk sebahagian daripada program ijazah yang disampaikan melalui LSM dan tidak wajib untuk mencapai kelayakan ijazah. Ia disediakan oleh Stratford College kepada semua pelajar untuk membantu membantu pelajar dengan kemahiran belajar mereka. Kami bangga pada memberikan tumpuan dan perhatian kepada pelajar-pelajar kita. Bengkel ini meningkatkan pemahaman pelajar penyelidikan, metodologi dan lain-lain kemahiran belajar penting.
kelayakan Gambaran Keseluruhan
- Nilai kredit 60 kredit
- Kelayakan Level 7
Modul Sinopsis
Pada akhir tuan dalam perjalanan pemasaran, anda akan dapat:
- Mewujudkan rangka kerja untuk memahami dan pemasaran menganalisis proses dalam pelbagai jenis organisasi, menghadapi yang berbeza dan perubahan persekitaran pemasaran
- Membangunkan penyelidikan praktikal dan keupayaan analitikal dalam konteks strategi yang didorong oleh pasaran, khususnya dalam pembentukan cadangan nilai dalam hubungan pembekal-pengguna
- Review, mengubah suai dan mengaplikasikan konsep pemasaran dipindah milik dan kemahiran dalam pengurusan pembangunan produk dan pasaran, dengan tumpuan kepada perspektif strategik
- Menilai data dan maklumat pasaran-sumber daripada pelbagai organisasi, dan menggunakan ini untuk pemasaran yang strategik membuat keputusan
- Mengkaji pelbagai pendekatan kreatif untuk produk dan reka bentuk perkhidmatan, kreativiti dan inovasi yang boleh menyumbang kepada kekayaan organisasi
- Membangunkan penguasaan intelek dalam bidang pengurusan pemasaran dan inovasi