Pengurusan MSc Pemasaran
Hull University Business School
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Bahasa
Minta maklumat
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Pengurusan MSc Pemasaran
 
Anda akan mendapat asas yang menyeluruh dalam semua bidang pemasaran dan kemahiran berkaitan utama (sebagai contoh, penyelidikan pasaran, strategi perniagaan, tingkah laku pengguna), yang membolehkan anda untuk bergerak ke dalam pemasaran atau pemasaran peranan penyelidikan umum.
 
Program ini menyediakan anda untuk bekerja dalam persekitaran antarabangsa, membangunkan pemahaman tentang pemasaran pada peringkat tinggi dan memperkenalkan prinsip utama teori kesusasteraan pemasaran, teori alternatif dan perspektif. Ia bertujuan untuk memupuk pembangunan pengamal kritikal dimaklumkan: seseorang yang mampu untuk mensintesiskan kemahiran intelektual dan praktikal untuk mencapai hasil pemasaran berkesan.
 
Prinsip-prinsip pemasaran juga dianggap dalam konteks negara yang berbeza - menggunakan kajian kes, contoh, refleksi peribadi dan perbincangan - membuat program antarabangsa dalam perspektif.
 
 
Penonton sasaran
 
Program ini bertujuan untuk kedua-dua graduan dan mereka yang mempunyai pengalaman kerja.
 
 
Program Modul
 
Persekitaran Perniagaan Antarabangsa dan Strategi Penyelidikan pasaran Prinsip Pengurusan Pemasaran Komunikasi Pemasaran Bersepadu Pemasaran Antarabangsa Pembeli Kelakuan Kemahiran Profesional Kaedah Penyelidikan disertasi atau projek
 
 
Kemasukan Requuirements
 
Untuk layak untuk masuk, pemohon biasanya harus mempunyai:
- Ijazah Kepujian yang baik atau yang setaraf
- mahir dalam Bahasa Inggeris: jika Bahasa Inggeris bukan bahasa pertama anda dan anda telah tidak dikaji dalam bahasa Inggeris dalam tempoh dua tahun lepas, anda akan perlu mempunyai skor IELTS 6.0 atau skor TOEFL 550 (atau 79 untuk ujian berasaskan internet yang )
- satu rujukan akademik