Master dalam perisikan pemasaran
Towson University - College of Business & Economics
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* Dalam Negeri. Out-of-Negeri dan Antarabangsa
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Sarjana Intelligence Marketing
Apa yang perisikan pemasaran?
perisikan pemasaran adalah integrasi penyelidikan pemasaran, strategi, analisis, pengurusan data dan pemasaran interaktif. program ijazah sarjana Towson University dalam perisikan pemasaran dengan Sijil Post-Baccalaureate tertanam dalam Pemasaran Interaktif direka dengan digunakan, tumpuan pembelajaran berasaskan pengalaman berdasarkan keperluan industri. Melalui kursus yang ketat dan tangan-on kajian, anda akan belajar bagaimana untuk memperoleh, menganalisis dan menggunakan data pemasaran dan menimba pengalaman yang diperlukan untuk memasuki kedudukan peringkat tinggi bertanggungjawab untuk keputusan strategik.
Mengapa mendapatkan ijazah sarjana dalam perisikan pemasaran?
Dengan pilihan pemasaran digital berkembang pesat, syarikat-syarikat perlu individu yang boleh membuat, melaksana dan menilai strategi pemasaran yang didorong oleh data. Malah, Biro Statistik Buruh AS projek pekerjaan penganalisis penyelidikan pasaran untuk berkembang 32 peratus 2012-2022.
Sebagai graduan program Towson ini Intelligence Marketing sarjana anda akan layak untuk pekerjaan seperti:
- Marketing Intelligence Analyst
- Pengurus Pemasaran Digital
- Marketing Research Analyst
- Pakar Insight Pelanggan
Lebih lanjut mengenai Program
Kemasukan ke program ijazah sarjana dalam perisikan pemasaran adalah kompetitif. Kurikulum ini memerlukan 30 unit yang boleh disiapkan dalam dua tahun mencadangkan urutan kursus.
Syarat Kemasukan
Program ini kini mengakui untuk tempoh kejatuhan 2015 sahaja. Tarikh akhir untuk memohon adalah Ogos 1. Keutamaan akan diberikan kepada pelajar yang permohonannya dan bahan-bahan telah diterima oleh 1 Julai. kemasukan Spring tidak boleh didapati pada masa ini.
Kemasukan ke Ijazah Sarjana Muda Sains dalam Intelligence Marketing adalah kompetitif. Syarat-syarat kelayakan adalah:
- Ijazah sarjana muda dari kolej yang diiktiraf di peringkat serantau atau universiti
- A GPA kumulatif 3.00 (pada skala 4.00) atau yang setaraf kebanyakan baru-baru ini 60 unit siswazah atau kerja sarjana muda. Penerimaan bersyarat boleh diberikan dengan GPA minimum 2.75.
- Peperiksaan Graduate Record (GRE) atau Pengurusan Siswazah Kemasukan Test (GMAT). Sekurang-kurangnya satu skor hendaklah dikemukakan.
Untuk memohon, melengkapkan Siswazah permohonan Kemasukan. Maklumat tambahan berikut akan diminta sebagai sebahagian daripada permohonan dalam talian:
- Dua surat sokongan daripada individu yang boleh membuktikan keupayaan anda untuk menghadapi ketidaktentuan pendidikan siswazah. (Alamat e-mel Pencadang mesti dimasukkan pada permohonan).
- A satu hingga dua muka surat kenyataan peribadi menggambarkan pengalaman anda yang lepas yang berkenaan, matlamat kerjaya anda dan bagaimana anda mengharapkan program ini untuk menyokong matlamat
- Resume A
- Pelajar antarabangsa mungkin tertakluk kepada syarat-syarat tambahan. Lihat laman web kemasukan untuk maklumat lanjut.
Pelajar tanpa kursus sarjana muda dalam statistik dan program yang dikehendaki untuk menyiapkan kerja kursus tambahan dalam bidang ini sebelum diterima masuk program ini.