Master dalam pengurusan perniagaan
INSA Business, Marketing & Communication School
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Barcelona, Sepanyol
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
1 tahun
laju
Sambilan
Yuran tuisyen
EUR 5,200 / per year
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
Penyampaian
Program menyeluruh meluas termasuk modul dalam analisis ekonomi keputusan pengurusan, kawalan ekonomi dan pengoptimuman keputusan, penjenamaan, dan lain-lain untuk menawarkan asas yang menyeluruh untuk melanjutkan pengajian atau pengkhususan.
Objektif
- Membangunkan kemahiran pengurusan strategik dan kebolehan organisasi dan operasi.
- Membina asas yang kukuh dalam mata pelajaran teras Pentadbiran Perniagaan.
- Menimba ilmu pengetahuan umum dan praktikal pengurusan perniagaan.
Sasaran
a) Graduan dan profesional yang ingin meluaskan ufuk pekerjaan mereka.
b) Berpengalaman profesional yang mahu mengambil tugas dan tanggungjawab baru.
c) Syarikat-syarikat yang latihan kakitangan.
d) Graduan dalam Latihan Vokasional dan Pengajian Tinggi dalam perniagaan kawasan mencari penyediaan praktikal untuk memasuki tenaga kerja.
Peluang Profesional
- Pengarah strategik
- Pengarah pentadbiran
- Pengurus Pentadbiran
- Ketua Jabatan
INSA menawarkan kemungkinan melakukan magang dalam syarikat semasa kursus.
Silibus
Modul 1 - Dasar dan Perniagaan Pentadbiran Perniagaan. Strategi.
Modul 2 - Strategi dan Polisi Pengurusan Pemasaran.
Modul 3 - Kawalan Ekonomi dan pengoptimuman keputusan.
Modul 4 - Pengurusan Pengeluaran, Operasi, Logistik dan kawalan kualiti.
Modul 5 - Pengurusan Perdagangan: organisasi rangkaian komersial.
Modul 6 - Kemahiran Pengurusan: Coaching, Empowerment, Kepimpinan dan Pertubuhan.
Modul 7 - Analisis Ekonomi Keputusan pengurusan.
Modul 8 - Pengurusan Kewangan: Pengurusan, Strategi dan Value Creation.
Modul 9 - Syarikat Penilaian: penggabungan, pemerolehan, usaha sama.
Modul 10 - Globalisasi dan Pengantarabangsaan Pasaran. Analisis.
Modul 11 - Etika Pengurusan dan Tanggungjawab Sosial Korporat.
Modul 12 - Penjenamaan: The Pengurusan Nilai Jenama (pengetahuan membuat).
Modul 13 - Ejen-ejen sosial: Union dan Pejabat Ketua Pekerja. Kerjasama dan penyelesaian konflik buruh.
Modul 14 - rawatan Kehakiman dan fiskal aktiviti pengurusan.
Modul 15 - Inovasi teknologi dalam syarikat-syarikat. Pengurusan pengetahuan global.
Modul 16 - Balance Scorecard: strategi reka bentuk untuk pengurusan.
Modul 17 - Projek Akhir: Pelan Perniagaan Strategik.
Sistem Taksir
Sistem penilaian adalah berdasarkan kepada penilaian berterusan setiap blok pengajian, melalui kehadiran kelas dan / atau peperiksaan. Pelajar mesti lulus setiap mata pelajaran secara bebas. Di samping itu, pelajar perlu telah memperoleh gred minimum yang ditetapkan dalam Rancangan Perniagaan.
Mempunyai berjaya lulus penilaian dan syarat kehadiran minimum yang diperlukan, pelajar menerima diploma dalam Sarjana Pengurusan Perniagaan dari Sekolah Komunikasi INSA Perniagaan, Pemasaran &.