Master dalam Pemasaran
ISG Business & Economics School
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Lisbon, Portugal
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
2 tahun
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Oct 2024
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Objektif utama daripada Sarjana dalam Pemasaran adalah, dalam satu tangan, untuk menyediakan pendidikan yang kedua-dua maju dan up-to-date dalam bidang saintifik Pemasaran dan, di sisi lain, untuk memberi motivasi kepada pelajar untuk menjalankan penyelidikan.
The Sarjana dalam Pemasaran akan mengajar dan melatih pelajar untuk meletakkan untuk menggunakan pengetahuan khusus disiplin, menggunakan konsep, model dan teori tradisional pemasaran. Di samping itu, ia akan mewujudkan kesedaran mengenai perkembangan baru dalam bidang-bidang tertentu untuk hubungan syarikat dengan pelanggan mereka dan orang ramai dan menggalakkan penggunaan teknologi baru Maklumat dan Komunikasi untuk menyumbang kepada prestasi syarikat yang dipertingkatkan, dalam konteks antarabangsa, melalui integratif yang peranan dalam pelbagai bidang pengurusan.
Objektif
The Master, dengan itu, untuk memastikan orientasi dan integrasi teori dan amalan kepada: Menggalakkan semua mereka yang bekerja dan beroperasi dalam bidang ini untuk sentiasa merealisasi melalui sikap siasatan dan uji kaji; untuk membangunkan keupayaan untuk mengambil inisiatif tetapi juga menjadi pemain pasukan.
Kursus ini Hones kecekapan dan menyediakan pelajar dalam bidang-bidang tertentu pemasaran bagi membolehkan mereka menjalankan aktiviti profesional mereka dengan jayanya dan juga menggalakkan pelajar untuk melanjutkan perjalanan akademik mereka melalui kitaran ke-3.
Akses
Pemegang ijazah Siswazah, Pengurusan, Pemasaran, Pengiklanan & Perhubungan Awam dan kawasan-kawasan lain yang ingin mendapatkan kemahiran dalam pemasaran.
Profesional yang berpengalaman yang ingin meningkatkan pengetahuan mereka dalam Pemasaran Perkhidmatan, Industrial Marketing, Pemasaran Antarabangsa dan Barangan Pengguna Marketing.
Pengiktirafan & Disusun Semula Kurikulum
Struktur Kurikulum dan Rancangan Pengajian (Syllabus) Ijazah Sarjana dalam Pemasaran telah diiktiraf di bawah pemberitahuan No. 11040/2011, yang disiarkan dalam Diário da República, warta rasmi, 2 Series, No. 96, bertarikh 18 Mei 2011.