Master dalam e-pelancongan & pengurusan hasil
INSA Business, Marketing & Communication School
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Barcelona, Sepanyol
Bahasa
Bahasa Sepanyol
Format kajian
Di kampus
Tempoh
1 tahun
laju
Sambilan
Yuran tuisyen
EUR 4,200 / per year
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
Penyampaian
Pelancongan merupakan salah satu daripada pemacu semasa ekonomi dunia dan salah satu daripada penjana utama pekerjaan. Atas sebab ini, ia adalah amat penting untuk mengekalkan tahap yang tinggi kualiti dalam sektor pelancongan, dengan sokongan orang-orang berkelayakan menyumbang untuk mengekalkan dan meningkatkan tahap daya saing sektor ini.
Sarjana dalam e-Pelancongan & Pengurusan Hasil menyediakan pengetahuan dalam alat digital dan rangkaian sosial yang membolehkan membuka pelbagai aktiviti pemasaran dan jualan. Juga latihan khusus yang mengoptimumkan sumber dan pendapatan dalam industri yang sangat kompetitif.
Objektif
- Memberi pengetahuan dalam alat digital dan rangkaian sosial
- Ditubuhkan pemasaran perhubungan, langsung dan kesetiaan pelanggan dalam persekitaran digital
- Pengetahuan mengenai teori dan kaedah "Pengurusan Hasil".
- Mendidik dan melatih profesional untuk menjana kesan kepada pertumbuhan hasil di hotel-hotel dan restoran.
Sasaran
a) Graduan Pelancongan.
b) Profesional yang memerlukan naik taraf dan ingin meluaskan ufuk perniagaan mereka.
c) Syarikat mencari kepakaran kakitangan.
d) Graduan Vokasional Intermediate atau Gred tinggi dalam bidang Pelancongan, Makanan, Travel Agencies and Pengurusan Hospitaliti mencari penyediaan praktikal untuk memasuki tenaga kerja.
Peluang Profesional
- Pengurus hasil
- Hotel Manager atau timbalan
- Ketua Catering dan restoran
- Pengurus Pembelian
- Pengarah Makanan dan Minuman
INSA menawarkan kemungkinan latihan dalam syarikat-syarikat dalam tempoh penghantaran Sarjana
Silibus
1. E-TOURISM MARKETING
Mencipta Semula Pemasaran Pelancongan Traditional
Kedudukan dan Jenama Digital
strategi menangkap digital dan segmentasi
Kepentingan komunikasi perancangan: Strategi Net
The Digital Web
Alat digital dan Rangkaian Sosial
Hubungan Marketing, Direct dan Pelanggan Kesetiaan dalam persekitaran digital
Web Analytics: Pengukuran dan Kuantifikasi dalam e-Pelancongan
PENGURUSAN 2. HASIL
Polisi dan Objektif "Pengurusan Perolehan"
Mewujudkan asas bagi program "Pengurusan Perolehan"
Pengurusan ruang
Polisi Kadar optimum dan Pengiraan
Kadar Kawalan, Ketersediaan dan "pemindahbukuan"
Kumpulan Pengurusan
Topik Teknologi
Pengurusan masa
Analisis dan pelaksanaan
Projek terakhir
Sistem Taksir
Sistem penilaian program terdiri daripada kehadiran di mesyuarat, setengah penilaian sebahagian daripada kursus dan penyediaan dan pembentangan projek akhir.
Selepas berjaya menguji dan penilaian program selagi terdapat kehadiran minimum yang diperlukan, pelajar mendapat gelaran Master dalam e-Pelancongan & Pengurusan Hasil Sekolah Komunikasi INSA Perniagaan, Pemasaran &.