Ma dalam pemasaran (tesis / bukan tesis)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Direka untuk graduan mana-mana disiplin dan mengambil hanya satu tahun untuk disiapkan, MA dalam Program pemasaran boleh memberikan kelebihan daya saing dalam pasaran kerja lebih-sesak dengan membantu anda membangunkan kemahiran dan pengetahuan yang relevan dengan keperluan majikan atau sebagai alternatif yang membolehkan anda untuk menukar ke kawasan baru pengkhususan akademik di mana anda boleh meneruskan penyelidikan kedoktoran dalam pemasaran oleh meletakkan asas-asas di peringkat sarjana. Anda akan belajar terkini dalam teori, konsep dan praktikal aspek pemasaran dan bersedia untuk pelbagai kerjaya dalam pengurusan pemasaran, seperti pengurusan jenama, pembangunan produk, peruncitan, pemasaran, perniagaan-ke-perniagaan pemasaran, pemasaran langsung, dan penyelidikan pasaran.
Syarat Kemasukan
Pemohon dijangka memenuhi keperluan kemasukan umum Institut. Secara umumnya, pelajar yang ingin mengikuti program siswazah yang diberikan dalam Fakulti Perniagaan dan Ekonomi, tetapi telah menyelesaikan BA / BS dalam bidang lain boleh diterima masuk ke program ini, tertakluk kepada berjaya menamatkan kursus pra-syarat yang dipilih dari jabatan yang berkaitan.
Minat Fakulti Penyelidikan
Pengurusan, strategi pemasaran, gelagat pengguna, pengiklanan, promosi jualan dan perhubungan awam, kempen komunikasi bersepadu pemasaran.