20 MSc Program dalam Pemasaran dalam Asia untuk 2024
Penapis
Penapis
- MSc
- Pengajian Pemasaran
- Pemasaran
20 MSc Program dalam Pemasaran dalam Asia untuk 2024
Popular study format
Popular education type
MSc Program dalam Pemasaran
program pemasaran boleh menyediakan pelajar dengan kemahiran dan pengetahuan yang berkaitan dengan mengenal pasti kumpulan sasaran tertentu, penciptaan strategi harga, pembangunan perkhidmatan dan produk dan pelaksanaan kaedah pengiklanan untuk mencapai pengguna yang sesuai.
Pelajar yang berjaya menamatkan sebahagian daripada ijazah mereka di Asia yang berkembang dalam nombor. Pada masa ini, kedua dan ekonomi ketiga terbesar di Asia. Tanpa had, pelajar telah diterangkan masa mereka di Asia sebagai pengalaman yang terbaik dalam hidup mereka. Hari ini, tiga daripada empat negara yang paling padat di dunia adalah di Asia: China, India, dan Indonesia.
MSc, atau Master Sains, adalah ijazah akademik diiktiraf di peringkat antarabangsa yang menunjukkan kecekapan dan pengetahuan tentang topik yang diberikan lapangan. Kebanyakan program MSc mengambil masa empat tahun untuk selesai, selepas itu beberapa menyertai tenaga kerja manakala yang lain terus di dalam bilik darjah.