Keystone logo

7 MSc Program dalam Pemasaran Mewah 2024

Penapis

Penapis

  • MSc
  • Pengajian Pemasaran
  • Pemasaran
  • Pemasaran Mewah
Bidang pengajian
  • Pengajian Pemasaran (7)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

    Popular degree type

    Popular study format

    MSc Program dalam Pemasaran Mewah

    Mendapatkan ijazah sarjana menawarkan graduan banyak manfaat yang berbeza. Selepas tamat pengajian dengan ijazah sarjana muda mereka, akan selepas ijazah sarjana biasanya langkah seterusnya pelajar mengambil jika mereka ingin melanjutkan pelajaran.

    Apakah yang dimaksudkan dengan Msc dalam Pemasaran Mewah? Dalam mencapai tahap ini, pelajar akan belajar tentang pelbagai cabaran unik yang akan mereka hadapi ketika cuba untuk produk dan perkhidmatan mewah pasaran. Pelajar akan belajar tentang sifat pasaran sasaran mereka, yang penting peranan jenama imej bermain, bagaimana untuk mewujudkan hubungan yang kukuh dengan pelanggan, dan bagaimana sistem pengagihan kerja. Mereka mungkin akan mengambil kelas yang berkaitan dengan strategi runcit, inovasi dan reka bentuk, perancangan pasaran, pengurusan am, pembangunan perniagaan, dan banyak lagi.

    Industri pemasaran mewah berdaya saing tinggi serta boleh menjadi sukar untuk memecah masuk ke dalam.Dengan memperolehi ijazah sarjana, pelajar akan mendapat kemahiran yang mereka perlukan untuk berjaya dalam bidang kerjaya yang dipilih ini. Mereka juga akan mempunyai latihan yang mereka perlukan untuk menonjol di kalangan pemohon yang lain semasa memohon bagi jawatan-jawatan terbuka.

    Kos memperolehi MSc Pemasaran Mewah sangat berbeza mengikut program dan sering bergantung kepada banyak faktor yang berbeza. Ini termasuk mana institusi yang terletak, berapa lama program ini berlangsung, dan apa caj institusi tertentu untuk tuisyen dan yuran lain.

    Dengan ijazah sarjana dalam pemasaran mewah, graduan mungkin boleh bekerja dalam pengurusan pengeluaran, pemasaran dan perdagangan, atau perhubungan awam. Sebagai contoh, dengan pemasaran barangan dan pengetahuan mereka, mereka yang memilih untuk bekerja secara langsung dalam pemasaran mewah mungkin boleh berfungsi sebagai merchandiser menjaga memaparkan visual jenama tertentu yang mereka wakili.Mereka juga mungkin boleh berfungsi sebagai pengurus atau pegawai dan mewakili jenama mewah mereka atau seorang pereka terkenal.

    Mereka yang ingin mengambil pelajaran lagi dan meneruskan ijazah sarjana dalam pemasaran mewah mungkin boleh mengambil kelas secara penuh atau separuh masa. Untuk mengetahui lebih lanjut, cari program anda di bawah dan kenalan secara terus pejabat kemasukan daripada sekolah pilihan anda dengan mengisi borang yang memimpin.