Jenis pengajian: Semua Secara: Sambilan

Terbaik Sambilan Sarjana Sains dalam Fizik 2019/2020

Sarjana Sains (MSc): Program-program pengajian siswazah adalah bagi orang-orang yang telah baru-baru ini selesai pengajian ijazah pertama dan ingin meningkatkan pengetahuan mereka pada tahap yang mendalam dan lebih saintifik.

Sambilan Sarjana Sains dalam Fizik

4 Hasil dalam Fizik

Columbia Video Network - The Fu Foundation School Of Engineering And Applied Science

Sarjana Sains dalam Fizik Gunaan

Program pengajian yang membawa kepada Ijazah Sarjana Sains, manakala menekankan kerja yang berterusan dalam fizik asas, membolehkan banyak pilihan dalam beberapa kepakaran fizik gunaan. Pelajar boleh memberi tumpuan kepada beberapa bidang fizik gunaan seperti fizik plasma, fizik laser, atau fizik keadaan pepejal.

Syarat Kemasukan

Ijazah diperlukan untuk kemasukan: Pelajar yang diterima masuk ke program ini mestilah mempunyai ijazah sarjana muda dalam bidang fizik atau bidang yang berkaitan, seperti salah satu daripada ilmu-ilmu kejuruteraan, dari institusi akademik yang diiktiraf. Pemohon hendaklah mempunyai rekod sarjana muda yang kuat untuk bersaing untuk kemasukan. ... [-]

Amerika Syarikat New York
Umeå University - Faculty of Science and Technology

Program Sarjana Fizik

Program Sarjana Fizik adalah satu program kajian dua tahun yang ditawarkan dalam bahasa Inggeris oleh Jabatan Fizik di Umeå Universiti. Program yang memberikan pelajar peluang untuk memperoleh pengetahuan dan kebolehan yang lebih luas dan lebih mendalam dalam satu atau lebih sub-bidang fizik, disesuaikan sepenuhnya kepada struktur Bologna pengajian tinggi di Eropah. Pelajar-pelajar mempunyai kebebasan untuk memilih kursus mengikut minat sendiri dan cita-cita mereka. Bagi kursus-kursus yang ditawarkan dalam bahasa Inggeris, lihat link Kursus dalam Menu Program ke kanan. Beberapa pengkhususan disyorkan dalam program ini ialah:

Fizik Pengkomputeran Pekat Matter Physics / Nanoteknologi Fizik Teori Fizik Optik / Pengukuran Fizik Mekanik Kuantum / Teknik Quantum Ruang Fizik ... [-]
Sweden Umeå Skellefteå
UAEU United Arab Emirates University

Gambaran keseluruhan

Program Sarjana Sains dalam Fizik direka untuk membantu dan menyokong keperluan strategik UAE dalam pelbagai bidang termasuk, tetapi tidak terhad kepada tenaga nuklear, industri semikonduktor, Fizik Perubatan, Industri Aeroangkasa, Nanofizik, dan Nanoteknologi. Program ini bertujuan menyediakan graduan untuk jawatan profesional dan kepimpinan dalam institusi perindustrian, pendidikan dan kerajaan.

Apabila berjaya menyiapkan program ini, pelajar akan dapat:... [-]

Emiriah Arab Bersatu Al Ain
Januari 2020
University of Lincoln

Kursus

Di Sekolah Matematik dan Fizik, anda akan mempunyai peluang untuk memajukan pengetahuan anda tentang fizik pengkomputeran, sambil membangunkan kemahiran penyelidikan anda dan bekerja bersama pakar.

Fisika pengkomputeran adalah bidang pengajian asas yang menonjolkan pelbagai topik yang luas. Semasa penyelidikan anda, anda akan berpeluang untuk bekerjasama dengan pakar di lapangan dan mungkin mempunyai peluang untuk membangunkan kerjasama nasional dan antarabangsa yang kuat.

Penyelidikan dalam Fisika Komputasi merangkumi spektrum yang luas, termasuk bidang yang berbeza daripada bahan lembut nanostructured, bahan aktif, sains bahan dan biofizik molekul. Anda mendapat manfaat daripada penyelia akademik berdedikasi, program latihan yang mendalam dan kemudahan pengkomputeran pakar.... [-]