Sambilan Sarjana Sains dalam Fizik 2020

Sarjana Sains (MSc): Program-program pengajian siswazah adalah bagi orang-orang yang telah baru-baru ini selesai pengajian ijazah pertama dan ingin meningkatkan pengetahuan mereka pada tahap yang mendalam dan lebih saintifik. Fizik adalah satu cabang sains yang berurusan dengan sifat-sifat dan ciri-ciri tenaga dan jirim. Kajian dalam bidang ini boleh meliputi pelbagai topik, termasuk mekanik, kema… Baca lebih lanjut

Sambilan Sarjana Sains dalam Fizik

Johannes Gutenberg University Mainz (JGU)
Mainz, Jerman

Para pelajar program Master kami mendapat manfaat daripada pelbagai peluang penyelidikan yang sangat luas, memberikan mereka pilihan lebih daripada 50 kumpulan penyelidikan. Semasa program ijazah Sarjana, pelajar kami mendapat manfaat daripada beberapa program unik yang ditawarkan oleh MAINZ School of Excellence (Sains Bahan di Mainz), Kerangka Kecemerlangan PRISMA (Fisika Ketepatan, Interaksi Asas dan Struktur Matter), Penyelidikan Kumpulan Latihan, dan Institut Penyelidikan Kimia dan Polimer Max Planck berhampiran. -
4 semester
Apr. 2020
01 Mac 2020

The Abbe School of Photonics
Jena, Jerman

Sarjana Sains dalam Photonics (M.Sc. Photonics) adalah kursus ijazah Sarjana yang menyediakan liputan pelbagai disiplin dalam bidang optik dan fotonik. Program dua tahun ini terdiri daripada empat peringkat pendidikan. Jadual kursus adalah dari subjek sains asas untuk aspek kejuruteraan fotonik yang berorientasikan aplikasi. Program ini direka untuk memasukkan pelajar latar belakang dan kebangsaan yang berbeza dan memberikan mereka pengetahuan yang kukuh dalam optik dan fotonik untuk penyelidikan saintifik dan aplikasi teknologi dalam industri. Semua pelajar yang mendaftar dalam program dua tahun menerima sokongan tutorial yang berdedikasi dan dilatih untuk memimpin jawatan dalam industri dan akademik. -

Bar-Ilan University
Ramat Gan, Israel

Program Pengajian Ijazah Sarjana Merangkumi Melaksanakan Penyelidikan Dan Penyerahan Tesis Tertulis. Tempoh Pengajian: 2 Tahun. Kursus Pengajian. Fizik. -

The George Washington University - Columbian College of Arts & Sciences
Washington, Amerika Syarikat

Kami menawarkan program yang membawa kepada MS dan Ph.D. ijazah dalam fizik. Jabatan ini mempunyai kepekatan penyelidikan dalam Fizik Nuklear, Astrofizik, dan Biofisika. Jabatan ini menekankan interaksi yang rapat antara fakulti dan pelajar semasa semua peringkat pengajian mereka. Calon pelajar boleh mengemukakan permohonan dalam talian untuk masuk ke program. -

University of Salzburg Department of Chemistry and Physical Materials
Salzburg, Austria

Masyarakat kita kini menghadapi cabaran utama dalam bidang tenaga, perubatan, ekologi, pembinaan, dan pengangkutan. Untuk kemajuan selanjutnya dalam bidang utama ini, ia menjadi penting untuk menemui dan membangunkan bahan-bahan fungsional novel. -
3 semester

University of Turku
Turku, Finland

Dalam Trek Bahan Fizik, anda akan menjadi pakar dalam penyelidikan dan pembangunan bahan-bahan baru dalam aplikasi bioperubatan atau elektronik. -
Ogo 2021
20 Jan 2021

Kalinga University
Naya Raipur, India

Pengkhususan M. Sc .: Matematik, Kimia, Zoologi, Fizik, Botani

Pengkhususan M. Sc .: Matematik, Kimia, Zoologi, Fizik, Botani -
Jul 2020

Eötvös Loránd University
Budapest, Hungary

Matlamat program ini adalah untuk melatih ahli fizik profesional yang mempunyai gambaran yang luas mengenai fizik kontemporari dan dapat menyertai penyelidikan dalam bidang khusus mereka. Program ini disyorkan kepada pemohon yang sudah memiliki BSc dalam fizik dan ingin menjadi ahli fizik penyelidikan dengan memperdalam pengetahuan mereka. -
30 May 2020

Eindhoven University of Technology
Eindhoven, Belanda

ahli fizik gunaan mempunyai pandangan yang berbeza di dunia di sekeliling kita. fenomena fizikal menjadi cabaran, soalan yang menarik untuk menyiasat dan menganalisis. Tetapi sebagai ahli fizik yang digunakan anda pergi satu langkah ke hadapan, dengan menggunakan pengetahuan anda tentang fenomena ini dalam pembangunan teknologi baru. Dalam banyak kes ini adalah projek bercita-cita tinggi, di mana bekerja dalam pasukan dengan orang dari bidang yang lain adalah faktor utama. -

The Skolkovo Institute of Science and Technology (Skoltech)
Moscow, Rusia

Program ini bertujuan memberi para penyelidik asas dalam matematik dan pengetahuan mendalam tentang fizik matematik, serta memberikan peluang untuk meneruskan kajian mendalam mengenai model asas fizik teoritis moden. Kami memberi penekanan kepada kajian saintifik bebas pelajar yang menggalakkan pertumbuhan saintifik (dan karenanya) asas yang pesat. -

Stockholm University
Östermalm, Sweden

Fizik berlabuh di dunia nyata terima kasih kepada pemerhatian dan eksperimen yang dikawal dengan teliti. Eksperimen inovatif membolehkan kita melihat fenomena baru dan mengesahkan atau membatalkan teori-teori baru. Program MSc kami memantapkan keupayaan anda untuk merancang, melaksanakan, dan menganalisis eksperimen lanjutan dan memperdalam pengetahuan anda dalam satu atau beberapa bidang penyelidikan kami. -
31 Ogo 2020

Universitatea De Vest Din Timisoara
Timișoara, Romania

Program induk ini didedikasikan untuk kajian kedua Relativiti Am, Teori Bidang Kuantum dan sebagai tambahan kajian kaedah pengkomputeran yang canggih. Kursus-kursus yang dikaji di program ini menawarkan peluang untuk menggabungkan kedua-dua kemahiran analitik dan pengkomputeran para pelajar dan membantunya untuk membangunkan kerjaya penyelidikan dalam banyak bidang fizik dan domain yang berkaitan. -

University Of Tuebingen
Tübingen, Jerman

Tumpuan program induk Astro dan Fizik Partikel diletakkan pada pendekatan kuantitatif yang berbeza seperti biasa dalam fizik, bersama-sama dengan pemerolehan kemahiran praktikal yang penting berkaitan dengan masalah masalah dalam bidang Astro dan Fizik Zarah. -

Rochester, Amerika Syarikat

Menguatkan pemahaman Anda tentang aspek teras fisika dalam kedua-dua penyelidikan dan kemahiran teknis ketika Anda mempelajari bidang fisika yang mendukung minat karir Anda. -
24 Ogo 2020
15 Feb 2020

Ghent University - Faculty of Engineering and Architecture
Ghent, Belgium

Universiti Ghent adalah satu-satunya universiti di Flanders untuk menawarkan Sarjana Sains dalam Fizik Kejuruteraan. Alumni tuan ini mempunyai pengetahuan fizikal yang kukuh dan kemahiran yang diperlukan untuk mempunyai peranan utama dalam penyelidikan fizik pecah tanah. Pada masa yang sama, mereka mempunyai kemahiran kejuruteraan yang menjadikan mereka sebagai inovator dan pemaju di industri, institut penyelidikan, dan universiti. -