Rusia Jenis pengajian: Semua Secara: Semua

Cari anda Sarjana Sains dalam Fizik di Rusia

Sarjana Sains (MSc): Program-program pengajian siswazah adalah bagi orang-orang yang telah baru-baru ini selesai pengajian ijazah pertama dan ingin meningkatkan pengetahuan mereka pada tahap yang mendalam dan lebih saintifik.

Rusia atau, juga secara rasmi dikenali sebagai Persekutuan Rusia, adalah sebuah negara di utara Eurasia. Pendidikan di Rusia disediakan terutamanya oleh kerajaan dan dikawal selia oleh Kementerian Pendidikan dan Sains. Di Rusia, ia mengambil masa kira-kira 70% daripada masa latihan bagi pelajaran hubungan dengan seorang guru, selebihnya 30% daripada beban kerja yang mengabdikan diri untuk kajian bebas bahan.

Sarjana Sains dalam Fizik di Rusia

MScFizik
Peluang-peluang program yang lain {dalam negara}

4 Hasil dalam Fizik, Rusia

The Skolkovo Institute of Science and Technology (Skoltech)

Gambaran keseluruhan

Program ini bertujuan memberi para penyelidik asas dalam matematik dan pengetahuan mendalam tentang fizik matematik, serta memberikan peluang untuk meneruskan kajian mendalam mengenai model asas fizik teoritis moden. Kami memberi penekanan kepada kajian saintifik bebas pelajar yang menggalakkan pertumbuhan saintifik (dan karenanya) asas yang pesat.

Mod dan tempoh: 2 tahun (sepenuh masa)Yuran pengajian: tiada yuran tuisyen bagi mereka yang berjaya lulus pemilihanBahasa InggerisPendidikan

Program MSc adalah 2 tahun: tahun pertama adalah untuk memperkuat latar belakang teoretikal anda, dan tahun kedua adalah untuk memberi tumpuan kepada penyelidikan. Pelajar mempunyai kebebasan untuk memilih kursus dan aktiviti kurikulum untuk membentuk trajektori individu mereka, memperoleh kemahiran yang lembut, dan mendapatkan kemahiran keusahawanan untuk menyediakan penempatan pekerjaan.... [-]

Rusia Moscow
The Skolkovo Institute of Science and Technology (Skoltech)

Gambaran keseluruhan

Fotonik dan bahan kuantum adalah antara bidang sains dan teknologi moden yang paling penting. Program MSc kami menyediakan pendidikan dan penyelidikan bertaraf dunia dalam photonics, biophotonics dan nanoelectronics - pelajar kami akan bersedia untuk menerapkan pendekatan sains asas dan kejuruteraan kepada tugas penyelidikan dan perindustrian peringkat tinggi.

Rusia Moscow
Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University

Ketahui tentang fizik yang terletak di belakang nanoteknologi moden!

Program ini disesuaikan dengan graduan BSc yang ingin mendalami pengetahuan fizik mereka dan yang ingin meneruskan kerjaya penyelidikan dalam makmal universiti, industri atau penyelidikan. Bersama dengan kursus kuliah, program ini memberi perhatian yang besar kepada kerja-kerja pelajar dalam kumpulan penyelidikan yang bekerja di kawasan yang menjanjikan fizik moden: struktur nanostructures dan nanostructured, bahan fizik terkondensasi, fizik bahan canggih yang memiliki sifat unik.

Profil program. Bidang kepakaran utama:Fizik bahan terkumpul;Optik dan spektroskopi;Nanostructures dan nanomaterials;Asas teknologi semikonduktor;Asas teknologi peranti optoelektronik.Perkara utamaLatar belakang asas dan pengalaman penyelidikan di bahagian atas fizik moden;Potensi kepada RKemahiran analitikal, kritikal dan menyelesaikan masalah yang sangat baik;Kemahiran komunikasi dan pembelajaran: keupayaan untuk mengurus pembelajaran mereka sendiri dan menggunakan sumber penyelidikan dan ulasan utama;Kemahiran yang boleh dipindahkan, yang diperlukan untuk pekerjaan: inisiatif, membuat keputusan dan keupayaan untuk menjalankan latihan profesional seterusnya.Kurikulum (Modul Am)Modul Syarat kemasukanSarjana Muda Fizik, Fizik Kejuruteraan, Fizik Gunaan, Sains Bahan atau yang serupa.Tahap kecekapan bahasa Inggeris B.Peperiksaan dalam bidang Fizik.Temubual dengan penyelaras program.Rakan ProgramParisTech (Perancis) DDUniversiti Teknologi Troyes (Perancis)Universiti Teknologi Lappeenranta (Finland)Faedah Tambahan... [-]
Rusia Saint Petersburg
Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University

Pelajar dilatih untuk melakukan penyelidikan dan pembangunan dalam bidang laser dan sistem gentian optik. Kemahiran untuk menjalankan penyelidikan dalam bidang komunikasi maklumat dan untuk membangunkan sistem komunikasi optik canggih diberikan. Kemahiran praktikal diperoleh semasa kerja penyelidikan.

Profil program. Bidang kepakaran utama:Asas teknologi peranti optoelektronik;Talian dan sistem komunikasi gentian optik;Fizik laser;Optik dan spektroskopi;Teknologi maklumat komunikasi.Perkara utamaLatar belakang asas dan pengalaman penyelidikan dalam bidang optik dan sistem laser moden;Potensi kepada RKemahiran analisis, kritikal dan menyelesaikan masalah;Kemahiran yang boleh dipindahkan, yang diperlukan untuk pekerjaan: inisiatif, membuat keputusan dan keupayaan untuk menjalankan latihan profesional seterusnya.Kurikulum (Modul Am)Modul Syarat kemasukanSarjana Muda, Sarjana atau Sarjana dalam bidang yang berkaitan diperlukanPenguasaan bahasa Inggeris - B (CEFR B2)Ujian Peperiksaan dalam bidang pengajian yang berkaitanTemubual dalam bahasa Inggeris dengan penyelaras program (pilihan Skype boleh didapati).Rakan ProgramInstrumen Kebangsaan (AS)Schlumberger (Perancis)Corning (Amerika Syarikat)Lazer Zentrum Hannover (Jerman)Universiti Teknikal Munich (Jerman)Universiti Tsinghua (China)Vietnam Institut Penyelidikan Elektronik, Informatika, dan Automasi (Vietnam)AF Ioffe Physico-Technical Institute (Rusia)Keprihatinan CSRI Elektropribor (Rusia)Industri Perindustrian saintifik "Radar MMS" (Rusia)Faedah Tambahan... [-]