Sambilan Sarjana Sains dalam Fizik di Amerika Syarikat 2020

MSc, atau Sarjana Sains, adalah salah satu jawatan Ijazah Sarjana Muda dua yang paling popular itu. Diiktiraf di peringkat antarabangsa, MSc biasanya diberikan selepas kira-kira empat tahun pengajian yang ketat dalam apa yang biasanya bidang berasaskan sains. Fizik adalah satu cabang sains yang berurusan dengan sifat-sifat dan ciri-ciri tenaga dan jirim. Kajian dalam bidang ini boleh meliputi pel… Baca lebih lanjut

Pendidikan di Amerika Syarikat terutamanya yang disediakan oleh sektor awam, dengan kawalan dan pembiayaan datang daripada tiga peringkat: negeri, tempatan, dan persekutuan, supaya.Keperluan umum untuk belajar di peringkat pendidikan yang lebih tinggi di Amerika Syarikat termasuk esei anda kemasukan (juga dikenali sebagai penyata tujuan atau kenyataan peribadi), transkrip rekod, surat cadangan / rujukan, ujian bahasa

Sambilan Sarjana Sains dalam Fizik di Amerika Syarikat

The George Washington University - Columbian College of Arts & Sciences
Washington, Amerika Syarikat

Kami menawarkan program yang membawa kepada MS dan Ph.D. ijazah dalam fizik. Jabatan ini mempunyai kepekatan penyelidikan dalam Fizik Nuklear, Astrofizik, dan Biofisika. Jabatan ini menekankan interaksi yang rapat antara fakulti dan pelajar semasa semua peringkat pengajian mereka. Calon pelajar boleh mengemukakan permohonan dalam talian untuk masuk ke program. -

Memphis, Amerika Syarikat

Fizik dan Sains Bahan adalah bidang yang luas dan rumit yang menggunakan model matematik untuk menjelaskan sifat dan kelakuan semua cara sistem fizikal dari zarah terkecil di dalam nukleus ke seluruh alam semesta di mana kita hidup. Jabatan Fizik dan Sains Bahan mempunyai kepakaran fakulti yang mencerminkan kepelbagaian peluang yang ada dalam disiplin. Program ijazah sarjana mempunyai kepekatan dalam Fizik Am, Fizik Pengkomputeran, dan Sains Bahan. Jabatan ini mempunyai penyelidikan aktif dalam bidang biomaterial, biophotonics, nanoscience, nanoteknologi, fisika bahan pekat, fizik teori, kalkulus pecahan, astrofizik, dan fizik suria. -

Statesboro, Amerika Syarikat

Sarjana Sains dalam Sains Fizikal Gunaan Southern adalah gelar profesional terminal yang menyediakan graduan untuk tempat kerja dengan memberikan pengalaman dunia nyata dalam mengaplikasikan pengetahuan sains fizikal mereka kepada projek-projek yang menarik bagi sektor perniagaan, kerajaan, dan bukan keuntungan. -
18 May 2020

Rochester, Amerika Syarikat

Menguatkan pemahaman Anda tentang aspek teras fisika dalam kedua-dua penyelidikan dan kemahiran teknis ketika Anda mempelajari bidang fisika yang mendukung minat karir Anda. -
24 Ogo 2020

Tufts University - Graduate School of Arts and Sciences
Medford, Amerika Syarikat

Jabatan Fizik dan Astronomi menawarkan program pengajian yang membawa kepada ijazah Sarjana Sains, dengan pelbagai kursus peringkat sarjana dan peluang penyelidikan dalam bidang astronomi, biofisika, fizik bahan pekat, kosmologi, fizik zarah asas, dan maklumat kuantum. -

Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences
Washington, Amerika Syarikat

Pelajar Kepimpinan Perindustrian dalam Fizik (ILP) menambah kerja kursus dan penyelidikan tesis tradisional dengan kelas dalam perniagaan dan keusahawanan dan perantisan sepanjang tahun dengan rakan industri kami. -

University of Rochester
New York, Amerika Syarikat

Towson University - College of Business & Economics
Towson, Amerika Syarikat

Sarjana dalam program Fizik Gunaan telah ditetapkan oleh Majlis Sekolah Siswazah sebagai Master's Sains Professional - yang inovatif, tahap siswazah baru yang direka untuk membolehkan pelajar melanjutkan latihan lanjutan pada masa yang sama membangunkan kemahiran tempat kerja amat dihargai oleh majikan. -

Columbia Video Network - The Fu Foundation School Of Engineering And Applied Science
New York, Amerika Syarikat

Program pengajian yang membawa kepada Ijazah Sarjana Sains, manakala menekankan kerja yang berterusan dalam fizik asas, membolehkan banyak pilihan dalam beberapa kepakaran fizik gunaan. Pelajar boleh memberi tumpuan kepada beberapa bidang fizik gunaan seperti fizik plasma, fizik laser, atau fizik keadaan pepejal ... -

Tufts University - Graduate School of Arts and Sciences
Medford, Amerika Syarikat

Jabatan Fizik dan Astronomi menawarkan ijazah Sarjana Sains dengan trek dalam Pendidikan Fizik bersempena dengan Jabatan Pendidikan di Tufts. Kami menawarkan pelbagai kursus peringkat sarjana dan peluang penyelidikan dalam bidang astronomi, biofisika, fizik bahan pekat, kosmologi, fizik zarah asas, dan maklumat kuantum. -