Amerika Syarikat Jenis pengajian: Semua Secara: Semua

Cari anda Sarjana Sains dalam Fizik di Amerika Syarikat

MSc, atau Sarjana Sains, adalah salah satu jawatan Ijazah Sarjana Muda dua yang paling popular itu. Diiktiraf di peringkat antarabangsa, MSc biasanya diberikan selepas kira-kira empat tahun pengajian yang ketat dalam apa yang biasanya bidang berasaskan sains.

Pendidikan di Amerika Syarikat terutamanya yang disediakan oleh sektor awam, dengan kawalan dan pembiayaan datang daripada tiga peringkat: negeri, tempatan, dan persekutuan, supaya.Keperluan umum untuk belajar di peringkat pendidikan yang lebih tinggi di Amerika Syarikat termasuk esei anda kemasukan (juga dikenali sebagai penyata tujuan atau kenyataan peribadi), transkrip rekod, surat cadangan / rujukan, ujian bahasa

Sarjana Sains dalam Fizik di Amerika Syarikat

10 Hasil dalam Fizik, Amerika Syarikat

Columbia Video Network - The Fu Foundation School Of Engineering And Applied Science

Sarjana Sains dalam Fizik Gunaan

Program pengajian yang membawa kepada Ijazah Sarjana Sains, manakala menekankan kerja yang berterusan dalam fizik asas, membolehkan banyak pilihan dalam beberapa kepakaran fizik gunaan. Pelajar boleh memberi tumpuan kepada beberapa bidang fizik gunaan seperti fizik plasma, fizik laser, atau fizik keadaan pepejal.

Syarat Kemasukan

Ijazah diperlukan untuk kemasukan: Pelajar yang diterima masuk ke program ini mestilah mempunyai ijazah sarjana muda dalam bidang fizik atau bidang yang berkaitan, seperti salah satu daripada ilmu-ilmu kejuruteraan, dari institusi akademik yang diiktiraf. Pemohon hendaklah mempunyai rekod sarjana muda yang kuat untuk bersaing untuk kemasukan. ... [-]

Amerika Syarikat New York
Towson University - College of Business & Economics

Sarjana dalam program Fizik Gunaan telah ditetapkan oleh Majlis Sekolah Siswazah sebagai Master's Sains Professional - yang inovatif, tahap siswazah baru yang direka untu ... [+]

The Master dalam program ijazah Fizik Gunaan telah ditetapkan oleh Majlis Sekolah Siswazah sebagai Profesional Sains Sarjana - Satu inovatif, ijazah sarjana baru yang direka untuk membolehkan pelajar melanjutkan latihan lanjutan pada masa yang sama membangunkan kemahiran tempat kerja amat dihargai oleh majikan.

program PSM terdiri daripada dua tahun latihan akademik di kawasan yang baru muncul atau disiplin, bersama-sama dengan komponen profesional yang boleh internship dan "cross-latihan" dalam kemahiran di tempat kerja. Program ini telah dibangunkan bersama-sama dengan majikan dan direka untuk tanggam menjadi peluang kerjaya profesional kini dan akan datang.

Kandungan fizik program ini bertujuan untuk menyampaikan pengetahuan lanjutan dan khusus dalam bidang yang dipilih fizik gunaan, di samping menekankan barisan luas kemahiran termasuk pelbagai teknik makmal, pengiraan dan matematik / berangka pemodelan dan penggunaan komputer untuk analisis data dan automasi .... [-]

Amerika Syarikat Towson
University of Rochester

MS Optik

Program Sarjana Muda Sains dalam optik direka untuk menyediakan pelajar-pelajar yang mempunyai persediaan mahasiswa yang kuat dalam fizik atau kejuruteraan dengan pengetahuan dan kemahiran untuk menyumbang kepada negeri-of-the-art optik penyelidikan dan pembangunan. Beberapa pilihan yang terdapat di dalam keperluan ijazah am untuk memenuhi keperluan pelajar dengan pelbagai matlamat dalam fikiran:

Kursus MS (2 semester) - pilihan Standard

Pelajar yang ingin mendapatkan latihan asas dalam optik untuk memasuki makmal industri atau kerajaan boleh mendapatkan latihan dalam masa sembilan bulan (dua semester) dengan mengambil 30 jam kursus dan menulis Esei Akhir (15 muka surat). Kursus-kursus ini menyediakan pelajar dengan pengetahuan yang luas dalam bidang optik dan aplikasinya.... [-]

Amerika Syarikat New York

Menguatkan pemahaman Anda tentang aspek teras fisika dalam kedua-dua penyelidikan dan kemahiran teknis ketika Anda mempelajari bidang fisika yang mendukung minat karir An ... [+]

Gambaran keseluruhan

Ijazah sarjana dalam fizik RIT menawarkan pilihan penyelidikan dan profesional, dan menyediakan pengetahuan yang lebih maju dalam bidang teras fizik, termasuk elektrodinamik, kuantum, dan mekanik klasik, dan fizik statistik, serta satu atau lebih sub-bidang fizik yang sesuai dengan anda kepentingan individu dan aspirasi kerjaya. Anda akan bekerjasama dengan fakulti program untuk membangunkan rancangan akademik individu yang disesuaikan yang menyokong aspirasi kerjaya individu anda.

Program MS dalam fizik direka bentuk untuk memberikan pilihan yang fleksibel yang boleh disesuaikan dengan matlamat kerjaya tertentu dan kepentingan tatatertib pelajar yang mencari latihan siswazah dalam bidang asas dan / atau bidang fizik yang digunakan. Program ini sesuai sebagai satu cara untuk pembangunan kerjaya atau sebagai persediaan untuk melanjutkan pelajaran siswazah. Secara lansung, graduan MS Physics sangat berpengalaman dalam semua sektor ekonomi, yang merangkumi pelbagai peluang menarik dalam sektor swasta (terutamanya dalam kejuruteraan dan komputer / teknologi maklumat), di makmal dan agensi kerajaan, dan di peringkat universiti dan pendidikan menengah.... [-]

Amerika Syarikat Rochester
Tufts University - Graduate School of Arts and Sciences

Jabatan Fizik dan Astronomi menawarkan ijazah Sarjana Sains dengan trek dalam Pendidikan Fizik bersempena dengan Jabatan Pendidikan di Tufts. Kami menawarkan pelbagai kursus peringkat siswazah dan peluang penyelidikan dalam bidang astronomi, biofisika, fizik bahan pekat, kosmologi, fizik zarah asas, dan maklumat kuantum.

Ahli fakulti kami mempunyai reputasi antarabangsa dalam pelbagai subjek, dan kerjasama antara anggota jabatan dan ahli jabatan lain dengan minat penyelidikan yang berbeza adalah biasa. Interaksi yang dekat antara fakulti dan pelajar adalah norma.

Akhir sekali, tetapi paling tidak, Tufts dan kedekatannya dengan Boston menawarkan peluang yang luar biasa untuk aktiviti budaya, gastronomi, dan ekstra kurikulum.... [-]

Amerika Syarikat Medford
Tufts University - Graduate School of Arts and Sciences

Jabatan Fizik dan Astronomi menawarkan program pengajian yang membawa kepada ijazah Sarjana Sains, dengan pelbagai kursus peringkat sarjana dan peluang penyelidikan dalam ... [+]

Jabatan Fizik dan Astronomi menawarkan program pengajian yang membawa kepada ijazah Sarjana Sains, dengan pelbagai kursus peringkat lepasan dan peluang penyelidikan dalam bidang astronomi, biofisika, fisika bahan pekat, kosmologi, fizik zarah asas, dan maklumat kuantum. Pelajar kami juga boleh mengejar penyelidikan di jabatan yang berkaitan, seperti kejuruteraan bioperubatan, kejuruteraan elektrik, dan matematik.

Fakulti jabatan fizik mempunyai reputasi antarabangsa dalam pelbagai subjek, dan kerjasama antara anggota jabatan dan ahli jabatan lain dengan minat penyelidikan yang berbeza adalah perkara biasa. Interaksi yang dekat antara fakulti dan pelajar adalah norma.

Tufts dan berdekatan dengan Boston menawarkan peluang yang luar biasa untuk aktiviti budaya, gastronomi, dan ekstra kurikulum.... [-]

Amerika Syarikat Medford
Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences

Penyelidikan di institusi terkenal di peringkat antarabangsa

Kami menawarkan kedua-dua penyelidikan akademik dan perindustrian yang membolehkan pelajar kami menjadi asas dalam kemahiran teori dan praktikal.

Buat jalan yang sesuai dengan keperluan anda

Pelajar Kepimpinan Perindustrian dalam Fizik (ILP) menambah kerja kursus dan penyelidikan tesis tradisional dengan kelas dalam perniagaan dan keusahawanan dan perantisan sepanjang tahun dengan rakan industri kami.

Saiz kecil, kekuatan yang besar

Fakulti kami menyediakan bimbingan yang rapat di setiap peringkat proses doktoral. Kami memupuk persekitaran rapat dan kolej; penetapan untuk kecemerlangan dan kemajuan.... [-]

Amerika Syarikat Washington
Og 2020

Sarjana Sains dalam Sains Fizikal Gunaan Southern adalah gelar profesional terminal yang menyediakan graduan untuk tempat kerja dengan memberikan pengalaman dunia nyata d ... [+]

Sarjana Sains, Sains Fizik Gunaan - Statesboro

Keperluan Ijazah: 36 Jam Kredit

Sediakan untuk menjadi pemimpin dalam aspek perniagaan sains. Sarjana Sains dalam Sains Fizikal Terkini (MS-APS) Georgia Southern adalah gelaran profesional terminal yang mempersiapkan anda untuk tempat kerja. Memperoleh pengalaman dunia nyata dalam mengaplikasikan sains fizikal kepada sektor perniagaan, kerajaan, dan bukan keuntungan.

Tuan program sains gunaan ini lebih mendalamkan kefahaman anda tentang sains yang digunakan dalam bidang anda, memberikan anda asas kukuh dalam asas perniagaan dan komunikasi.

Anda boleh memilih antara terminal bukan tesis atau pilihan tesis terminal, dan pilih kawasan kepekatan disiplin dalam:... [-]

Amerika Syarikat Statesboro
Januari 2020

Mengenai Sains Fizik dan Bahan

Fizik dan Sains Bahan adalah bidang yang luas dan rumit yang menggunakan model matematik untuk menjelaskan sifat dan kelakuan semua cara sistem fizikal dari zarah terkecil di dalam nukleus ke seluruh alam semesta di mana kita hidup. Jabatan Fizik dan Sains Bahan mempunyai kepakaran fakulti yang mencerminkan kepelbagaian peluang yang ada dalam disiplin. Program ijazah sarjana mempunyai kepekatan dalam Fizik Am, Fizik Pengkomputeran, dan Sains Bahan. Jabatan ini mempunyai penyelidikan aktif dalam bidang biomaterial, biophotonics, nanoscience, nanoteknologi, fisika bahan pekat, fizik teori, kalkulus pecahan, astrofizik, dan fizik suria.

Apakah kurikulum itu?

Jabatan Fizik dan Sains Bahan menawarkan kedua-dua skrip tesis dan bukan tesis.... [-]

Amerika Syarikat Memphis
The George Washington University - Columbian College of Arts & Sciences

Kami menawarkan program-program yang membawa kepada MS dan PhD dalam jurusan Fizik. Jabatan ini mempunyai kepekatan penyelidikan dalam Fizik Nuklear, Astrofizik dan Biofi ... [+]

Kami menawarkan program-program yang membawa kepada MS dan PhD Ijazah FIZIK. Jabatan ini mempunyai kepekatan penyelidikan dalam Fizik Nuklear, Astrofizik dan Biofizik. jabatan ini menekankan interaksi rapat antara fakulti dan pelajar semasa semua peringkat pengajian. Bakal pelajar boleh mengemukakan permohonan dalam talian bagi kemasukan ke program ini.

Peperiksaan umum