MSc dalam Strategi Pemasaran Digital
Trinity College Dublin - Business School
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Dublin, Ireland
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
12 bulan
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
EUR 15,250 / per year *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* Pelajar EU dan € 20,100 pelajar bukan EU
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
MSc dalam Strategi Pemasaran Digital yang ditawarkan oleh Trinity College Dublin akan memperkenalkan pelajar kepada keseluruhan ekosistem pemasaran digital yang berfokus pada kemahiran yang anda perlukan untuk merancang, merancang dan melaksanakan strategi yang memberi nilai tambah kepada organisasi dengan berkesan.
Trinity Business School terletak di pusat Dublin di tengah-tengah Trinity College Dublin, di Universiti Antarabangsa yang terkenal dalam sejarah. Kedudukan QS World ke-101.
Maklumat Program
Strategi Pemasaran Digital MSc memberi tumpuan kepada reka bentuk digital dan pengalaman pengguna serta digitalisasi interaksi antara pelanggan yang membayar, pengguna bebas dan perniagaan untuk memahami bagaimana syarikat menjalankan perniagaan di dunia digital. Pelajar juga akan memperoleh sijil profesional seperti sijil Google AdWords Lanjutan dan sijil Analitis Google.
Program ini mempunyai pendekatan fokus & perkongsian industri yang kuat dengan syarikat digital dan pemasaran di Dublin, rumah bagi pusat teknologi dan permulaan Eropah yang disebut 'Silicon Docks.' Pensyarah dan penceramah tetamu termasuk bekas dan eksekutif semasa dari syarikat multinasional termasuk Google, Facebook, Twitter, HubSpot dan Microsoft.
Peluang Kerjaya Strategi Pemasaran Digital MSc
Pelajar MSc Digital Marketing Strategi kami lulus sebagai pakar pemasaran yang akan membantu memasukkan anda ke dalam industri atau sub-disiplin pemasaran yang benar-benar menarik minat anda.
Lulusan kami meneruskan kerjaya mereka di sejumlah industri termasuk media sosial, perundingan, perkhidmatan kewangan, operasi, farmasi, pengangkutan, perjalanan, pendidikan dan kerajaan, penjualan & pemasaran dan perusahaan sosial.