M.Ed. dalam kepimpinan pendidikan
High Tech High Graduate School Of Education
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Bahasa
Inggeris
Format kajian
diadun, Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* Selesai satu tahun
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
M.Ed. Tinjauan Program
The GSE komited untuk menyediakan pelajar dengan pengalaman yang diperibadikan, tulen dan transformatif pembelajaran. Pelajar-pelajar siswazah di M.Ed. Program mewujudkan rancangan pembelajaran peribadi, meneroka soalan-soalan mereka sendiri melalui penyelidikan tindakan dan lain-lain bentuk siasatan, dan berkongsi kerja mereka dengan penonton dalam dan di luar GSE. Mereka bekerja dan belajar secara kolaboratif dalam model kohort yang merangkumi peringkat, disiplin dan persekitaran pembelajaran yang pelbagai. Pelajar GSE mempunyai banyak peluang untuk memohon teori kepada konteks pengajaran dan pembelajaran dunia sebenar, di samping menyumbang kepada perbincangan yang lebih luas teori dan amalan pendidikan. Yang terletak di dalam inovatif K-12 persekitaran, yang GSE bertujuan untuk melahirkan pemimpin yang mampu untuk membentuk persekitaran pembelajaran yang inovatif dan saksama, untuk menangani soalan teori dan amalan dalam hal ini, dan untuk berkomunikasi dengan bidang yang pada umumnya.
The M.Ed. Kepimpinan Pendidikan boleh didapati sebagai program sepenuh masa selama setahun atau program separuh masa dua tahun untuk profesional yang bekerja. Melalui F-1 visa, M.Ed. program disediakan untuk pelajar antarabangsa. Setiap pelajar sepenuh masa, atau bermastautin, perantis kepada pemimpin sekolah atau pemimpin guru di salah sebuah daripada tiga belas K-12 sekolah HTH atau pemimpin dalam organisasi pengurusan piagam. Pelajar siswazah mengamalkan kepimpinan dengan memberi tumpuan kepada ekuiti dan pembelajaran lebih mendalam, semasa menjalankan projek mengintegrasikan teori dan amalan dalam tetapan sekolah mereka. Pelajar disokong dalam mencapai hasil pembelajaran berikut:
Amalan berfikrah Pertanyaan & Refleksi (IR)
- Amalan yang mencerminkan (IR1): Renungkan dan kritis menganalisis amalan mereka sendiri untuk membimbing tindakan masa depan.
- Sambungan (IR2): Mensintesis dan menyambung teori dan biasiswa yang berkaitan dengan amalan mereka sendiri.
- Ilmiah Siasatan (IR3): Reka bentuk, kelakuan dan pertanyaan saham yang menangani soalan penting dari amalan mereka.
Design Equitable Pembelajaran Persekitaran (D)
- Rekabentuk Pengajaran (D1): Kerja dengan rakan-rakan untuk mereka bentuk pendekatan kepada pembelajaran yang menekankan peribadi, menyambung kepada dunia di luar sekolah dan menawarkan akses dan cabaran kepada semua pelajar.
- Program Design (D2): Menunjukkan pemahaman tentang bagaimana peruntukan dewasa dan pelajar sumber memberi kesan kepada pembentukan persekitaran pembelajaran yang saksama di sekolah.
Melibatkan diri dalam Kepimpinan Sekolah Perubahan (L)
- Pemudahan (L1): Sokongan dan memudahkan pelajar dan guru dialog memberi tumpuan kepada meningkatkan pengajaran dan pembelajaran.
- Kerjasama (L2): Terlibat rakan-rakan dan pelajar dalam usaha yang berterusan untuk mewujudkan saksama, melibatkan persekitaran pembelajaran.