Inovasi pemasaran msc
University of Winchester
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Bahasa
Minta maklumat
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* pelajar antarabangsa (sepenuh masa)
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Marketing MSc
MSc Pemasaran Inovasi membangunkan pelajar; keupayaan pemasaran yang berkaitan dengan proses strategik dan kreatif mengetuai dan menguruskan inovasi melalui pengkomersialan dan seterusnya. Pelajar meneroka inovasi kerana berkaitan dengan produk dan perkhidmatan yang sedia ada, memberi tumpuan kepada pengetahuan dan kemahiran yang diperlukan untuk memastikan kejayaan yang berterusan tanda dan organisasi di pasaran. Pelajar meneroka bidang penjanaan idea dan kaedah pengumpulan data yang inovatif dan mengkaji bagaimana pandangan yang diperolehi daripada penyelidikan pengguna boleh membantu pembangunan strategi pemasaran yang kreatif dan berkesan. Di samping itu, program ini menggalakkan pemahaman yang terperinci reka bentuk, pembangunan dan pengurusan inovasi produk dan perkhidmatan baru dan meneroka bagaimana untuk mewujudkan kehadiran jenama yang menarik dalam landskap media yang semakin kompleks. Program ini memberi tumpuan kepada pembangunan profesional pemasaran yang inovatif dan bertanggungjawab mampu memacu perubahan strategik. Program ini mengimbangkan kandungan teori dengan teknik praktikal untuk aplikasi teori kepada isu-isu semasa dalam pemasaran. Teori dimaklumkan dengan menjalani penyelidikan dan amalan dalam bidang.
Modul
- Prinsip Pengurusan Bertanggungjawab
- Kebudayaan Pengguna dan Komunikasi
- Pemasaran Penyelidikan dan Analisis
- Isu-isu Semasa: Pemasaran dan Media Baru
- Pengurusan Pemasaran Strategik
- Kaedah Penyelidikan Dalam Perniagaan
- Consulting Perniagaan
- Enterprise dan Pengurusan Perniagaan Kecil
- Komunikasi Perniagaan Antarabangsa
Pembelajaran dan Pengajaran
Pelbagai kaedah pengajaran dan pembelajaran yang digunakan termasuk pelajar-mengetuai perbincangan, perbahasan dan persembahan, bengkel melibatkan pelbagai aktiviti aktif pembelajaran, kajian bebas, aktiviti berasaskan web dan ceramah. Teori dan amalan disepadukan dan pelajar digalakkan untuk mengambil kesempatan ke atas dan / atau pengalaman sebelum semasa mereka. Fokus program ini adalah pembangunan keupayaan murid mengaplikasi kemahiran yang diperlukan untuk menyelesaikan masalah kehidupan sebenar dalam persekitaran pemasaran dan pengurusan.
Kerjaya
Peluang kerjaya termasuk peranan dalam produk dan pengurusan pemasaran, pengurusan jenama, komunikasi, penyelidikan pasaran, dan pemasaran online dalam sektor swasta dan awam. Program ini juga memberi asas untuk menjalankan peranan perundingan atau meneruskan kerja akademik di peringkat PhD.
syarat kemasukan
Biasanya ijazah Kepujian pertama atau kelas kedua dalam pemasaran atau disiplin perniagaan yang berkaitan. Pelajar yang telah mencapai status pemasaran profesional dan tahan keahlian penuh CIM dan sesuai Level 7 kelayakan seperti CIM Chartered Siswazah Diploma Pemasaran (atau setara antarabangsanya) layak untuk masuk ke MSc dengan kelayakan lanjutan. Diiktiraf pembelajaran disahkan terdahulu (APCL) boleh disediakan kepada pemohon yang layak sesuai sehingga maksimum 100 kredit. The
baki kredit (bergantung kepada kelayakan penyertaan) akan terdiri daripada 40 kredit kajian bebas dan sekurang-kurangnya komponen diajar 40 kredit, yang mesti termasuk 20 kredit Kaedah Penyelidikan Perniagaan.
Jika Bahasa Inggeris bukan bahasa anda terlebih dahulu: IELTS 6.5 (termasuk 6.5 secara bertulis akademik) atau skor TOEFL 575 (berasaskan kertas) atau 232 (computerbased) atau setara.